Vierailija

Vaan antavat hihnan viedä kaikki viilipurkit ja muut litistyvät/kaatuilevat tuotteet muiden kanssa sikin sokin.

Kommentit (12)

Vierailija

Mä inhoon niitä kassoja jotka just laittaa ne jogurttipurkit siihen sivuun, ei anna mennä hihnalla. Kai se on ihan ymmärrettävää että ne litistyy..mutta me tehdään aina miehen kanssa niin että toinen maksaa ja toinen pakkaa kamoja sitä mukaa kun niitä tulee. Sit se kassatäti laittaa jokatoisen tuotteen sivuun jonka joudun joka kerta hakea erikseen. Lopputulos on se että mulla menee paljon kauempaa siijen pakkaamiseen.

Vierailija

Ja minä en tykkää niistä, jotka juoruilevat ja puhua pulputtavat selkäsnsä takana olevan työkaverin kanssa omiaan samalla, kun palvelevat minua. Kiusallista kuunnella toisten yksityisasioita ja varsinkin epäkohtien motkottamista asiakkaiden kuullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sama havainto! Toisinaan he myös oikein hakkaavat ostoksia sillä hihnan päätyjen välissä olevalla jakajalla, jotta seuraavan asiakkaan ostokset mahtuisivat paremmin.
Ei saatana kuinka raivostuttavaa.

Vierailija

Eräässä kaupungissa Lidlissä työskentelee mieshenkilö joka lyö kassakoneen nappeja ja rahalippaan kantta tarpeettoman voimakkaasti ja puoliheittämällä viuhtoo tavarat koodinlukijan ohi ja siitä kassahihnan perälle. Ei ole mitenkään epäystävällinen tai muuten, mutta tuo on todella silmiinpistävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama havainto! Toisinaan he myös oikein hakkaavat ostoksia sillä hihnan päätyjen välissä olevalla jakajalla, jotta seuraavan asiakkaan ostokset mahtuisivat paremmin.
Ei saatana kuinka raivostuttavaa.

Selvästi purkavat vitutustaan/pahaa oloaan asiakkaan ostoksiin.

Samoin kuin tänään, kun lumiaura-ajoneuvo (miksikä sitä sanotaan) meinasi ajaa suunnilleen päälleni, kun ylitin päästä kotipihalta pois. Oli niin aggressiivista auraamista, että hyvä kun hengissä selvisin.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä jos vaikka katsoisit vähän missä järjestyksessä pistät ne viilipurkit ja muut siihen hihnalle?

Laitan ne aina viimekseksi, mutta silti myyjä antaa hihnan viedä ne muiden perään jolloin ne nousevat muiden ostosten päälle ja kierivät ympäri. Ostan siis aina lähemmäs 10 viiliä kerralla. Sillä välikappaleella vielä tuuppivat, että varmasti siinä vaiheessa viimeistään pyörähtävät ympäri.

Ap

Harpyija

Itse koitan varjella ruukkusalaattia ja -yrttejä mutta tasaisin väliajoin löytyy kassa, joka laittaa em. tavarat hihnalle niin että runttaantuvat maitopurkkien ja perunapussin väliin tai sitten laittaa ne kiinni pakasteisiin. Varsinkin basilika ja korianteri on todella herkkiä kylmälle. 

Olenkin oppinut olemaan vahdissa ja asettelemaan kukat, yrtit, salaatit sekä hedelmät itse kassan jälkeen hihnan sivuun odottamaan pakkausta. 

Vielä kun saisi kassan käsittelemään salaattia ja yrttejä niin että kassa ottaisi pussin reunasta kiinni tai pitäisi ruukusta kiinni. Ei ne yrtit kestä sitä että niistä otetaan kiinni ns. puskasta ja rutistetaan.

Ja miksikö olen kiukkuinen? No yrtit ja ruukkusalaatit pääsevät meillä kotona Herbie -vesipuutarhaan eli niiden on tarkoitus elää vähän pidempään kuin saman illan ruoanlaittoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole mikään hyvin ja asiakkaat valittaa kaikesta joten laitan kaikkien ostokset sikin sokin.

T. Kyllästynyt kassatäti

Noin jos teet -selvästikin tahallasi- niin valitus lähtee perään.

K-Supermarket Raisio Centerin yhdestä nirppanokasta olen muutaman kerran -todellakin aiheesta, huom!- valittanut.

Vierailija

MIKSI itsepalvelukassoja ei jo ole kaikissa kaupoissa? Kun on kerta pankit ja kirjastot siihen siirtyneet aikoja sitten. Mikään ei ole yksinkertaisempaa, kuin vetää itse viivakoodi ja maksaa kortilla. Kokeiltu on, hyvä Sokos. Samalla säästyy epämiellyttäviltä kokemuksilta kassatätien kanssa. Työvuorossa tarttisi olla vaan henkilö, joka saapuu paikalle jos kone menee epäkuntoon / kuitti loppuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat