Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton

Vierailija
09.01.2016 |

Aloititko tipattoman? Itse aloitin sen 18.12 eli parikymmentä päivää takana. Eilen illalla häivähti mielessä, että olisi tehnyt mieli viiniä, mutta se unohtui. Aion olla tipattomalla 3-6 kk. Riippuu vähän.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!Mulla tulee jo puoli vuotta kahden viikon kuluttua.Kannattaa, yleiskunto paranee.

Vierailija
4/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuu mennyt. Ei mitään mieltekoja. Olen kyllä ollut sairaana koko ajan

Samaan syssyyn voisi ottaa helmikuun

Vierailija
5/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljessä tullaan. Aloitin 4.1 ja tavoite ainakin pääsiäiseen asti jolloin myös laihdutus päättyy. Jatkossa alkoholia vain juhlatilaisuuksissa, ei kotona.

Vierailija
6/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Ei ole edes tehnyt mieli alkoholia ollenkaan, hyvä ja ihana olo! Ennen tuli juotua useita kertoja viikossa ja myönnän olleeni suurkuluttaja. Tarkoitus vähentää reilusti, kunhan tipattoman joskus lopetan. Tammikuu nyt ainakin, täytyy katsoa kuinka pitkään pidän.

Vierailija
7/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lähteä mihinkään tipattomiin, sokerittomiin, viljattomiin, lihattomiin jnejnejne mukaan. Kun peruspaketti on kasassa eikä minkään kanssa ole ongelmia niin en näe mitään pahaa perjantaina töiden jälkeen juoda lasia viiniä tai syödä suklaata.

Vierailija
8/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä tipattomalle omalla kohdallani. Alkoholinkulutukseni on korkeintaan kaksi annosta viikossa (aina ei sitäkään), ja aion ehdottomasti esimerkiksi nauttia hyvän aterian kanssa jatkossakin ruokalajiin sopivan viinin tai oluen.

Vierailija
9/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime tammikuun tipattomalla ja sitten se luiskahti varmaankin maaliskuun lopuille asti. Paino ei pudonnu eikä mitään muutakaan parannusta elämään näin jälkikäteen ajatellen. Taidan olla kohtuukäyttäjä.

Vierailija
10/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ole mulle ongelma, siksi en näe tarvetta ruveta tipattomalle.

Vierailija
11/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, mulle päällimmäinen syy lopettaa on raha. Alkoholi on kallista ja vaikka joisi vain kaksi puolenlitran bisseä viikossa, se on kymppejä kuukaudessa. Toki terveys myös ja yleinen vireystila.

Vierailija
12/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tarkoitus oli olla, mutta uuden vuoden jämiä tuli hörpittyä vielä uudenvuoden ensimmäisenä viikonloppuna ja perjantaina tehtiin hyvä ruokaa, niin pitihän siihen ottaa viinipullo kylkeen. Mutta en ole ottanut arkena, kuten normaalisti. Tarkoutus on kyllä vähentää alkon käyttöä, enkä jätä tätä vähentämistä yhteen kuukauteen. Ajattelin aloittaa kuntoremontin nro 2. Edellinen oli 5 vuotta sitten.

Vierailija
13/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 Päivää ilman alkoa nyt. Kahvia menee 2 pannullista päivässä. Jollainhan se on korvattava. Parempi näin kuitenkin.

t. rapis

Vierailija
14/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainaki olis vaikeempi pitää tipallinen kuukaus :D juon vaa vettä, kahvii ja teetä 

Vierailija
15/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 Päivää ilman alkoa nyt. Kahvia menee 2 pannullista päivässä. Jollainhan se on korvattava. Parempi näin kuitenkin.

t. rapis

Hyvä Rapis! Siitä se lähtee, jos haluat pysyviä muutoksia niin suosittelen 3-6 kk taukoa. Siinä ajassa voi olla oikeasti mahkuja kohtuukäyttöön. Riippuen tietysti lähtötasosta.

Ap

Vierailija
16/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tarkoitus oli olla, mutta uuden vuoden jämiä tuli hörpittyä vielä uudenvuoden ensimmäisenä viikonloppuna ja perjantaina tehtiin hyvä ruokaa, niin pitihän siihen ottaa viinipullo kylkeen. Mutta en ole ottanut arkena, kuten normaalisti. Tarkoutus on kyllä vähentää alkon käyttöä, enkä jätä tätä vähentämistä yhteen kuukauteen. Ajattelin aloittaa kuntoremontin nro 2. Edellinen oli 5 vuotta sitten.

Mulla on vuosi kuntoremonttia takana ja se jatkuu ihan luontevasti tämänkin vuoden. Sillakin voi olla vuoden päästä sama juttu, think positive!

Ap

Vierailija
17/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli kyllä pakko kaivaa selkäranka.

Joulukuu oli yhtä pikkujouluilua, mässäystä ja pyhätkin meni herkkuja syöden ja viiniä litkien.

Nyt on tipaton, herkuton tammikuu ja varmaan helmikuukin.. Mun ryypiskelyt ja juhlinnat on aika sesonkiluontoisia; kesällä ja loppuvuodesta. Muu aika tiukasti kuntoillen ja muutenkin varsin tervehenkisesti. Nyt oli kyllä tavanomaista enemmän kekkereitä joulukuussa.. Taisin olla bilettämässä kuus krtaa ja oon kuitenkin jo nelikymppinen rouvasimmeinen :)

Vierailija
18/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tipattoman vasta tammikuun 2:na päivänä, en siis heti uutena vuotena. Muuten on mennyt kivuttomasti, oikeastaan vähän niin kuin itsestään. No problem!

Joulukuussa tuntui siltä, että meinaa lähteä mopo käsistä, oli sen verran monta juhlaa ja pippaloa. Viinat maistui ja meno oli sen mukaista. Nyt on tyyntä ja suvanto vaihe. Olo on paljon parempi. Uusia juttuja tullut mukaan kuvioihin, joten riekkumista en jää kaipaamaan. Luultavasti näillä tipattomilla mennään kevääseen saakka, ehkä jopa vappuun.. noh, en mene lupaamaan liikoja. :D

Vierailija
19/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuosi kuntoremonttia takana ja se jatkuu ihan luontevasti tämänkin vuoden. Sillakin voi olla vuoden päästä sama juttu, think positive!

Ap

Edellinen ryhtiliike kesti vähän yli vuoden.

-12

Vierailija
20/22 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuu mennyt. Ei mitään mieltekoja. Olen kyllä ollut sairaana koko ajan

Samaan syssyyn voisi ottaa helmikuun

Missähän vuodessa sä elät kun nyt on kyllä vasta tammikuun 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän