Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amin Asikaisen ex kirjoittaa näin

Vierailija
09.01.2016 |

"olen nyt vuosia näitä paskapommeja ottanut vastaan, alan pikkuhijaa olla terästä ei tää todellakaan kivalle tunnu. Haluisin elää normaalia elämää ilman julkista molllaamista, tätä on jatkunut niin pitkään.mutta yhden asian voin luvata teille totuus tulee vielä esiin, se ei tule palaamaan edes tulessa.Me aikuiset pärjätään aina mutta en olisi ikinä halunnut että tyttöni joutuu läpi käymään tälläistä, tulen taistemaan niin että totuus tulee esiiin .kiitos ystävät teidän tsempeistä niistä tuli parempi mieli"

" joillakin on tarve hakea julkisuutta lehdistä keinoja kaihtamatta ja samalla kiilottaa omaa julkisuuskuvaansa..."

Niinpä niin, että kukakohan on ollut vuosien saatossa hankala ja miksi. Vaikuttaa silti että rouva Nili Asikainen on itse koittanut torpedoida miehensä exän ja lapsen pois elämästään. Nyt sitten valitetaan julkisuudessa lapsellisesti.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee että täällä on niluferin ystäviä ja minnan vihamiehiä paikalla. Aivan hirveetä dissausta haukutaan lääkkeiden väärinkäyttäjäksi narsistiksi ja ukkoa entiseksi narkkariksi joka hylkäsi lapsensa. Puhutaan niin henkilökohtaisista asioista että jos minä olisin asianomainen järkkytyisin ja pistäsin viestit talteen ja painuisin poliisin puheille.eiköhän sieltä ne nimet saattais julki, puhutaan kuitenkin nyt jo kahdesta eri häpäsystä ekaksi valtakunnan lehti alisti minnan ja nyt sitten vähän rakemmin täällä. Täälläiseksikö ihmisten käytös toisiaan kohtaan on muuttunut. Tämä on vauva lehti ja tää on tuttu foorumia haukkumisviesteihin mutta nyt näyttää että 4 tuttua ihmistä rökittääö täällä vain jo minnaa. Tekis mieli googlattaa minna ja ettiä hönen yhteistietonsa että hän näkisi kuinka julmasti hänestä kirjoitetaaan. Nilufer vihaa minnaa sen se on tehnyt selväksi omissa viesteissään tänne ja sillä lehtijutullla. Narsisteja täällä on nyt monta linjoilla vain narsisti pystuu puhumaan noin ilkeästi toisista. Sääälittää oikeasti minna hän on minun lapssuuden ystävä ja minusta tuntuu että minun ilmoitettava hänelle näistä rankoista syytöksistä :( onko ihmisillä enään sydäntä 😢

Vierailija
42/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M uusi ukko on istunut vankilassa pitkiä aikoja ja esitttää että tehnyt parannuksen, vähän epäilen veikkaan että ei ihan uskolllista sorttiakaan ole, ehkä se siksi sitä siirappia sille muijalle työntää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin suuresti miksi tätä asiaa ei vatvottu täällä yleisellä tasolla, vaan ihan sisäpiirijuttuna? Kun tässähän olisi ollut kaikki ainekset kunnon av-keskusteluun. Mutta ihme hymiöiksi meni koko ketju...?!

Vierailija
44/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaikki sympatia Nilulle. Varmasti on yrittänyt parhaansa, vaan äiti on suolannut äitipuolo-lapsisuhdetta ehkä jopa huomaamattaan. Se ASENNE siirtyy lapselle.

Itse erolapsena en voi kuin ihailla omaa äitipuolta kun jaksoi minua.

Vierailija
45/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nää ei osaa kirjoittaa? Facepäivitykset vilisee kirjoitusvirheitä.

Vierailija
46/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihamies tarkoittaa henkilöä, jonka toinen ihminen haluaa tuhota/hoidella pois päiviltä. Aika rajua, jos minnalla on sun mielestä vihamiehiä. Jos ihmisellä on näitä pahalle kuulostavia vihamiehiä niin ei niitä varmasti huvikseen tule. On täytynyt tehdä jotain hyvin ikävää ensin ansaitakseen vihamiehet. Mitäs jos minna peräänkuuluttaa totuutta ja latelee että totuus ei pala tulessakaan. Ei sitten vaan itse kestäkään kuulla totuutta itsestään. Onko totuus vaan oikeutettu toisille eikä kaikille. Tässä pitäisi saada nyt faktaa tiskiin ja asianomaiset keskustelemaan todistajien kanssa niin saataisiin edes osa koko totuutta. Mutta ketä kiinnostaa niin paljon. Ei varmasti ketään! Jos sinä olet tuntenut minnan lapsuudessa, niin mistä tiedät mikä hän nykyään on. Mitäs vaikka nuo latelemasi jutut, joita en löytänyt tästä keskustelusta pitävätkin paikkansa? En lähtisi noin rumasti kirjoittelemaan itse kenestäkään ellei hän sitten olisi loukannut minua tai läheisiäni. Totuudessa pitää kuitenkin AINA pysyä.

Vierailija
47/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä M saa olla ylpeä ukostaan vanha narkkari joka vielä kantaa vakavaa itseaiheutettua sairautta.ehkä minnalla alkanut vanha suola janottaa kun on nähnyt nyt millaista on elää vanhan nistin kanssa joka ei muuten välttämättä edelleen ole puhdas pulmunen...enkä ihmettele jos pojansa on hylännyt ..en luottais.

Vierailija
48/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi nää ei osaa kirjoittaa? Facepäivitykset vilisee kirjoitusvirheitä.

Se on se kova elämäm koulu. Tunnekuohuissa (ja ehkä vähän kemiallisissakin kuohuissa) suolletaan ajatusten virtaa. Ei siinä ehdi oikeinkirjoitusta tarkistella.

Vierailija
49/49 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva asianomistajarikos, josta rangaistaan rikoslain mukaan. Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on usein se, onko väite tai vihjaus ollut totta vai onko se virheellinen. Lähtökohtaisesti oikean tiedon esittäminen ei ole kunnianloukkaus.

Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa, mutta totuuden kirjoittaminen ei ole rikos, vaikka se totuus ei niin kaunis olisikaan.