Miehelle tehty vasektomia, nyt olen raskaana :/
Mies ei siis vielä tiedä raskaudestani, meillä on kolme lasta ennestään ja miehelleni on tosiaan tehty tuo vasektomia. Epäilen tulleeni raskaaksi pikkujouluissa, työkaverin kanssa lähti ilmeisesti vähän lapasesta, en tosin muista kaikkea. Mutta haluaisin kuitenkin pitää lapsen... eikö vasektomiakin voi epäonnistua? Operaatiosta on n. 6kk. Mietin vain että mieheni saattaa tulla epäluuloiseksi kun tajuaa raskauteni. Olen kieltämättä aborttiakin harkinnut - ettei tulisi eroa eivätkä muut lapset joutuisi kärsimään. Tilanne on aika monimutkainen ja on ristiriitaiset fiilikset :( Kunpa mies olisi ymmärtäväinen ja voisin pitää tämän lapsen kaikesta huolimatta.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen oikein olet? Pohdiskelet täällä että voihan vasektomiakin epäonnistua että saisit valehdeltua miehellesi että lapsi on hänen. Ensin salaat että olet huorannut pikkujouluissa ja sitten olet vielä valmis pettämään kaikkia perheenjäseniäsi vuosikymmenien ajat. Petät miestäsi luulottelemalla että lapsi on hänen, omia lapsiasi valehtelemalla että tämä on heidän täyssisaruksensa, omia vanhempiasi, miehesi vanhempia, kaikkia läheisiäsi. En voi käsittää mitä kaikkea ihminen on valmis valehtelemaan. Silmää räpäyttämättä?
Plus sille tulevalle lapselle. Se onki sit kiva ihmetellä miksi siskoilla veljillä on ruskeat silmät ja hänellä siniset. Ja kuulla neljäkymppisenä kuolevalta muoriltaan, että isäsi ei oikeasti ole isäsi. Reilu peli.
Kannattaa valita hyvä ajankohta tuon kertomiselle. Se hiton lätkäkulta ois ollut täydellinen hetki kun toinen on hyväntuulinen.
Olisit vaan ollu jakamatta sitä persettä niin ei olis tollasia ongelmia:)
Kiinni taidat jäädä kumminkin. Itse vuosin abortin jälkeen 3vk verta ja sitä tuli PALJON. Seksiä ei myöskään saa harrastaa vuodon aikana ainakaan ilman kondomia, joten eikö miehesi ihmettele, jos ei moneen viikkoon tule seksiä? Et voi käydä myöskään suihkussa ja/tai saunassa miehen kanssa, koska sieltä alapäästä oikeasti voi tulla melkein nyrkinkin kokoinen klöntti (jotain raskausmateriaalia), joten ei sitä millään menkkoinakaan selitetä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni taidat jäädä kumminkin. Itse vuosin abortin jälkeen 3vk verta ja sitä tuli PALJON. Seksiä ei myöskään saa harrastaa vuodon aikana ainakaan ilman kondomia, joten eikö miehesi ihmettele, jos ei moneen viikkoon tule seksiä? Et voi käydä myöskään suihkussa ja/tai saunassa miehen kanssa, koska sieltä alapäästä oikeasti voi tulla melkein nyrkinkin kokoinen klöntti (jotain raskausmateriaalia), joten ei sitä millään menkkoinakaan selitetä.
Mulla oli synnytyksestä jälkivuotoakin vain pari viikkoa, yleensä niukat kuukautiset. Ei kai se vuoto aina ole tollaista? Ap
Onko tämä huono provo jatkoa tuolle "Olin vahingossa uskoton" - keskustelulle?
Mene pois suhmuroimasta kun et edes osaa.
Tutulleni kävi niin yksityisellä ettei vasektomia ollutkaan onnistunut ja tuli raskaaksi. Sit korjattiin ja tsekattiin ettei enää ollut siittiöitä. Lähtisin nyt ensimmäisenä selvittämään sen siemennesteen laadun. Kerrot että olet ehkä raskaana.
Vai että tällainen lauantaiprovo tällä kertaa.
Vaan eipä silti, lapsesta asti hedelmätön sukulaismies otti eron vasta kun vaimonsa alkoi odottaa toista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehelle tehtiinkin vahingossa lobotomia.
Ehkä homma menikin todella pieleen, miehelle ei tehty vasektomiaa, mutta vaimolle onnistuttiin tekemään se lobotomia.
Kaikki on mahdollista joten sinuna pokkana vaan olisin, että on käynyt niin että huolimatta vasektomiasta olet tullut raskaaksi. Et tietenkään kerro pettämisestä. Eikö se olisi pahin mahdollinen tilanne jos vielä eroaisitte?
Laita nyt mies testeihin ensin. Sanot että olet kuullut liian usealta, että vasektomiasta huolimatta voi tulla raskaaksi ja seksiä ei tule ennen kuin asia on selvä.
Jos testin tulos on ettei siittiöitä löydy abortti lienee ainoa mahdollisuus. Jos löytyy niin sitten on pitemmän pohdinnan paikka.
Itse ainakin vastaavassa tilanteessa heivaisin naisen sen enempiä miettimättä, sori nyt vaan. Yhteisistä lapsista huolimatta.
On kyllä sen verran paha selkäänpuukotus miehelle kuin vaan nainen voi tehdä.
En kyllä muutenkaan huolehtisi pettämällä hankitusta muksusta, vasektomia tai ei.
Ja tuskin olen ainoa mies tämän asenteen kanssa.
Pakko kyllä kysyä, et sitten malttanut pidätellä näitä halujasi tai edes sitten vaatinut kortsuja pettämiskumppaniltasi? Toki olit humalassa, mutta humalatila ei ole edes huono tekosyy saati sitten oikea veruke asioille. Ja tuo on kanssa omalla tavallaan aika surkuhupaisaa vedota muistamattomuuteen. Vaikka kuullostaakin varmaan tosi hyvältä ajatella, että kun ei muista, niin pääsee pälkähästä/sitä ei tapahtunut mitä ei muista.
No nythän on hyvä ottaa uusi mies kun vanhalta sait läksiäisiksi leikattua pallit pois.
Vierailija kirjoitti:
Huono huoraprovo, ei jatkoon.
Taas ei jatkoon -tyyppi ketjussa ekana. Taidat asua palstalla? :D
Jos minun vasektotomia olisi pettänyt olisi minulla 28 lasta eri naisille.