Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin kyläpaikka missä olet käynyt?

Vierailija
09.01.2016 |

Minulla olis tässä:
-Sohvalla ja lattioilla kusi/paskavaippoja
-Haisevat roskikset keittiössä ja lastenhuoneessa (lemu kantautuu olohuoneeseen asti)
-Lattia täynnä leluja (ymmärrän, että aina ei jaksa siivota, mutta lelut lojuvat käytännössä lattialla viikkokausia kun niille ei ole mitään säilytyspaikkaa)
-Huutava, pilalle hemmoteltu diktaattorikakara
-Patalaiska mies, joka pyytää vaimoaan tuomaan olutta tai voileipää, kun ei itse ehdi kun pelaa tietokoneella ja katsoo samanaikaisesti tv:tä. Käskee vaimoaan olemaan hiljaa, kun pitää keskittyä peliin.
-Perheessä ei pestä käsiä sen jälkeen, kun on lapsen vaippa vaihdettu vaan saatetaan mennä niillä paskakusipillukäsillä laittamaan tarjottavia pöytään.

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan omaavani kämpän joka vähintään kerran viikossa vaikuttaa kaaoksen jäljiltä olevalta. Päivä päivältä kuitenkin parempaan päin olen menossa. Epäsiisteys on kotoa peritty ominaisuus, siellä ei törkykasat nurkissa koskaan ollut ongelma. Tavaraa on paljon, ja vaatii todella ponnistelua että pystyy luopumaan joistain tavaroista. Tämä pohjautuu siihen että aina olen köyhyydessä kasvanut. Askelia parempaan otan koko ajan. Huomaan suojautuvani ylistressaavilta tilanteilta sillä että viivytän siivoamista, ja stressaavaa elämää olen viettänyt viimeiset 20 vuotta opiskellen ja lapsia maailmaan puskien ja taas opiskellen. Onneksi nyt alkaa elämäntilanteeni olla siinä pisteessä että a) en ole enää opiskelija b) en ole työtön c) lapset eivät ole enää taaperoasteella ja d) en voi enää sanoa olevani köyhä. Nyt alkaa tekosyyt elää siivon keskellä olla lopussa. Mutta sellaisen siistin elämän opettelu ilman koskaan kotoa saatua esimerkkiä on vaikeaa.

Meillä kotona sama :/ Äiti oli siisti ihminen, mutta isä itsekkään puoleinen hamstraaja, joka täytti lapsuudenkotimme tavaralla niin, ettei kotona ollut ikinä siistiä.

Nyt kun olen vihdoin kokopäivätyössä ja elämäntilanne muutenkin selkeytynyt on ollut aikaa tarkastella omia käytäntöjään. Ja sotkuinen ihminenhän minusta on tullut.

KonMari on auttanut minua aika tavalla, tavaravuori kun vähenee on huomattavasti helpompi ylläpitää siisteyttä. Suosittelen! Mutta älä vain eksy mihinkään KonMari-ryhmiin facessa, ne on hölmöjä ja elitistisiä!

Vierailija
282/287 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olis tässä:

-Sohvalla ja lattioilla kusi/paskavaippoja

-Haisevat roskikset keittiössä ja lastenhuoneessa (lemu kantautuu olohuoneeseen asti)

-Lattia täynnä leluja (ymmärrän, että aina ei jaksa siivota, mutta lelut lojuvat käytännössä lattialla viikkokausia kun niille ei ole mitään säilytyspaikkaa)

-Huutava, pilalle hemmoteltu diktaattorikakara

-Patalaiska mies, joka pyytää vaimoaan tuomaan olutta tai voileipää, kun ei itse ehdi kun pelaa tietokoneella ja katsoo samanaikaisesti tv:tä. Käskee vaimoaan olemaan hiljaa, kun pitää keskittyä peliin.

-Perheessä ei pestä käsiä sen jälkeen, kun on lapsen vaippa vaihdettu vaan saatetaan mennä niillä paskakusipillukäsillä laittamaan tarjottavia pöytään.

Unohdit mainita koulutukseni. Olen filosofian lisensiaatti.

Sen verran biologiaa on taustalla luettuna että ei se käsienpesu ole järkevää pitkässä juoksussa ( huomaa anglismi). Olen kansainvälinen ja asetan aina prioriteettejä. Siivous on kiireiselle stressaantuneelle ihmiselle viimeisin työtehtävä ja Suomessa on kallista palkata siivoojaa.

T: Kyseisen perheen isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt MIEHET HEI, siellä kotona!!!! Ottakaapa nyt ohjat käsiinne ja alkakaa tehdä KOTITÖITÄ jotka kuuluu KAIKILLE JOTKA ASUU SIELLÄ.  Vauvat ovat ainoat ketkä ei tee mitään mutta muuta 3+ alkavat tehdä kotona niitä pieniä kotitöitä kuten lelut kerätään aina illalla pois ettei ne kerää pölyä tai mikä pahempaa joku teloo jalkansa niihin tai kaatuu. Miehet nyt olette vastuussa perheestänne ja äidit, koettakaa pitää jöötä. Ei ole kiva kun kaikki työt tekee nainen ja hänhän väsyy ja sitten tulee se kuuluisa ERO.

Vierailija
284/287 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein oksennan kun luen näitä elukkahuusholleja. Noilla ihmisillä on jotain muutakin hukassa kuin taito siivota.

Mulla on neljä lasta ja kolme koiraa , viides lapsi tulossa ja joka ilta omistan sen puoli tuntia siivoukselle: Roskat ulos, koirien kupit toiseen tiskariin ja imuri kouraan, risteilevät tavarat paikoilleen. Koirat pestään parin viikon välein, niillkin on kivempi olla puhtaassa ilmavassa turkissa.

Lspsuudenystäväni koti oli tuollainen sotkukasa ja kerran kun äitinsä joutui sairaalaan, minut kutsuttiin yöksi. Äiti toi mut autolla, ja nähtyän kämpän kunnon järkyttyi niin, että alkoi huutaa kaverin isälle, että lapset ei voi olla näin saastaisissa oloissa enää yhtään sekuntia. Mies oli ihan tossu, mutta mutsi käskytti kuin majuri ja soitti vielä mummini ja ukkini paikalle pakettiauton kanssa. Uhkasi tehdä lasun ja koululle raportin. Kaverini isään tuli lopulta liikettä ja torppa saatiin asuttavaan kuntoon, mutta kyllä paloi vuori roskaa pihalla ennen kaverini äidin kotiintuloa ja viisi aikuista siivosi oma faijani mukaan luettuna koko viikonlopun. Faija korjasi vielä lahot portaatkin ettei lapset loukkaa itseään.

Sitten kun kaverin perhe rakensi uuden talon, se pysyi huomattavan siistinä.

Musta noi törkktkämpät kertoo mm. masennuksesta ja on ehdottomasti sossuasia.

En mitenkään voisi altistaa lapsiani ja elukoitani paskassa elämiselle. Kyllä puhdasta pitää olla.

Ot mutta koiran turkkia ei saisi pestä noin usein. Turkki hylkii vettä ja jos sitä pesee usein siitä alkaa mennä vesi "läpi" ja koira palella. Tietysti jos pitää sateella sadetakkia niin ei haittaa.

Kyllä koiran saa pestä kahden viikon välein! Monet pienet seurakoirat joilla on hoidettava turkki, pestään kahden viikon välein. Ei seurakoiran turkin tarvitse hylkiä vettä.

Nyrkkisääntönä, kun turkki on likainen tai koira haisee, pese.

Vierailija
285/287 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, oli pakko siivota. :D

Avomieheni yksiö oli aivan kamala. Yhteenmuutto jännitti, mutta osaahan tuo jälkensä siivota, kun orientoituu siihen. Ei ole roskia, vaatteita, eikä roinaa levällään, sotkekoon autotallissa jos haluaa.

Vierailija
286/287 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti eräs sukulainen koteineen. Kolme ERITTÄIN vilkasta lasta, joilla ei mitään kuria. Huutavat, metelöivät, roikkuvat vieraassa kiinni ja jopa hakkaavat vierasta jos ei huomiota tule heti kun sitä haluavat. Vanhemmat vain hymisevät, että ne nyt on tommosia.

Myös paikat joissa on vasten hyppiviä isoja koiria on ärsyttäviä.

En vihaa lapsia, enkä koiria, mutten siedä kurittomuutta kummaltakaan.

Vierailija
287/287 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppila ilman muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi