Uuno Turhapuro on pilannut suomen miehet !
Fakta ja fiktio on mennyt sekaisin ja verkkareissaan piereskelevät, kaljamahaiset lähiöromeot kuvittelevat tosissaan että jos Uuno saa kauniin vaimon niin onnistuu se heiltäkin !
Harmi vain, että todellisuudessa monikaan
nainen ei ottaisi sohvalleen " tosielämän Turhapuroa"...
Nainen ei ottaisi sohvalleen
Kommentit (14)
Uuno on numero yksi. Aivan hurmaava mies, tosin aloin itse 'lämmetä' hahmolle vasta reilu kolmikymppisenä. Mutta tosiasiassa ja -elämässä en voisi tuollaisen naistenmiehen kanssa elää ;)
Olet valitettavasti tulkinnut tilanteen väärin. Tarkoituksena ei ole opettaa miehille että näiden ei tarvitse panostaa itseensä saadakseen naisen -oikeasti sarja yrittää saada menestyneet ja kauniit naiset laskemaan standardejaan.
Eiköhän niitä kaljamahaisia piereskeleviä verkkopaitamiehiä ollut jo ennen Uunoa. M22
Inno is The best! Mulla onkin onneksi oma Uuno myös oikeassa elämässä ❤️❤️ ikinä en pois vaihtaisi!
Mitäs sinkkuelämää-sarja sitten tekikään naisille?
Vierailija kirjoitti:
Inno is The best! Mulla onkin onneksi oma Uuno myös oikeassa elämässä ❤️❤️ ikinä en pois vaihtaisi!
Siis Uuno is The best 😂
Vierailija kirjoitti:
Fakta ja fiktio on mennyt sekaisin ja verkkareissaan piereskelevät, kaljamahaiset lähiöromeot kuvittelevat tosissaan että jos Uuno saa kauniin vaimon niin onnistuu se heiltäkin !
Harmi vain, että todellisuudessa monikaan
nainen ei ottaisi sohvalleen " tosielämän Turhapuroa"...
Nainen ei ottaisi sohvalleen
Mun miesystävä oli nuorana hurmaava,nyt se on jotenkin vaivihkaa muuttunut Uuno Turhapuron ja Homer Simpsonin risteytykseksi.Olen kyllä ap:n kanssa,samaa mieltä,olemalla täysi uuno,ei saa (kaunista) naista,miehille voisi olla jotain pakollisia "näin pidät huolta itsestäsi ja kunnioitat kumppaniasi"kursseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään,bimibot ovat bimboja ilman mallin näyttämistäkin ja loput pitävät sarjaa tyhjäpäisenä viihteenä.En tosin tiedä, voiko Uuno Turhopuroakaan suoraan syyttää miesten pilalle menosta,mutta aika uunoja monet miehet tuntuvat silti olevan.
Kipaseppa neito pari kaljaa ja tee muutama hiukopala leipä. Vaikka kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
En siis ole ko. sarjaa katsonut, joten olen utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
En siis ole ko. sarjaa katsonut, joten olen utelias.
Sarjassa on neljä naista,joiden elämä pyörii hyvin pitkälti miesten ympärillä,treffailevat,panevat,analysoivat miehiä.Tällaisia naisia siis ei ole todellisuudessa ole,toisin kuin uunomaisesti sikailevia miehiä.
Minusta tuntuu, että meissä kaikissa miehissä asuu ja pitääkin asua pieni Uuno.
Oho, karkasi!
Nainen ei ottaisi sohvalleen saati sänkyynsä huonohampaista koheloa.
aP