Yöllinen piereskely
Olen nyt neljänä yönä peräjälkeen herännyt pierupuuskaan. Kova äänisiä pieruja päästelen jonkin aikaa ja sitten helpottaa, voin jatkaa nukkumista. Ihmeellisesti keskellä yötä alkaa se hirvee pieremisen tarve ja siihen oikein herää.
Kommentit (11)
Oltiin tuttavilla kylässä ja yövyttiin sielä,minä en havainnut mitään erikoista mutta vaimo väittää että harrastin yöllä erittäin kovaäänistä piereskelyä.
:D :D minusta huvittavaa, jos herää omaan pieruun. Meillä oli koira, joka aina säikähti omaa pierua, säpsähti ja salamana kääntyi katsomaan peräpäätään.
Ihan normaalia. Nukkuessa parasympaattinen hermosto on aktivoitunut, jolloin ruuansulatuselimistön toiminta tehostuu :) Ehkä olet syönyt jotain sellaista, joka aiheuttaa kovasti kaasunmuodostusta?
Käy lääkärissä, kerro herääväsi piereskeleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Nukkuessa parasympaattinen hermosto on aktivoitunut, jolloin ruuansulatuselimistön toiminta tehostuu :) Ehkä olet syönyt jotain sellaista, joka aiheuttaa kovasti kaasunmuodostusta?
Minulla tuo menee toisin päin. Herään mahakipuun ja sitten pitää manuaalisesti levitellä perää ja ponnistella kaasua ulos, sitä ennen en saa unta.
noloa kun teen tuota myös ja uusi mies nukkuu vieressä. toivon aina ettei herää siihen mutta varmaan on kuullut.
Pari kertaa on mies herännyt kovaan pörinään ja alkanut nauramaan.
On nää palstamammat vaan niin huvittavia :)
Piereminen on nautinnollista.
t. mies