Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kenelläkään on varaa matkustaa VR:llä ilman opiskelijakorttia?

Vierailija
09.01.2016 |

Ihan järkyttäviä hintoja. Lentämälläkin pääsee halvemmalla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lennä

Vierailija
2/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjousliput. Ei varmaan muuten olekaan, jollei työnantaja tai joku muu maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan nykyään onnibussilla aina kun on mahdollista. On niin paljon halvempaa ja olen todella pihi. Tietenkin menee kauemman, mutta tabletilla voi katsoa vaikka elokuvia.

Vierailija
4/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi normaali lippuni yhteen suuntaan VR:llä oli 70 euroa. Järkyttävä hinta, koska tuolla pääsee välillä jopa lentämään pariisiin.

Vierailija
5/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rekisteröityä siellä VR:n sivuilla Veturi-asiakkaaksi. Nytkin on talvialet käynnissä, joten lippuja saa tietyille väleille tosi halvalla. Jos siis joku niistä väleistä sisältyy matkaasi, niin osta alelippu sille ja normaali loppumatkaksi. Itse säästin juuri lähes 100 euroa tällä tavoin.

Vierailija
6/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaat ajoissa niin aika halvallakin pääsee.

Vierailija
7/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyllä lentämällä päässyt halvemmalla päinvastoin, kenellä voi olla ongelmia ostaa VR:n lippuja.

Vierailija
8/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua ennen Helsinki-Tampere oli koko ajan 10€ tarjousta. Toi on halpa. Ei bussi kilpaile hinnassa, ajassa eikä matkustusmukavuudessa ton kanssa mitenkään. 

Vierailija
9/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR:llä oli joku bonusohjelmakin. Miljoonia johdolle ja vihreille.

10/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaliput ja ale-päivät. Sarjalippu on TOSI kätevä, esim. matka Hki-Joensuu vain19e, ajan ja suunnan voi päättää itse.

Täytyy vaan matkustaa suht säännöllisest, että 10 matkaa tulee käytettyä puolen vuoden aikana, loputhan voi myydä eteenpäinkin.

Ale-lopuista en oikein tykkää, kun lippu pitää ostaa 48h aikaisemmin, ja itsellä tulee aina jotain muutoksia suunnitelmiin.

Vierailija
11/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi normaali lippuni yhteen suuntaan VR:llä oli 70 euroa. Järkyttävä hinta, koska tuolla pääsee välillä jopa lentämään pariisiin.

Millä hinnalla olisit päässyt lentämällä haluamaasi kotimaan kohteeseen?

Ei kannata vertailla ulkomaan lentohintoja kotimaan kohteisiin, tyhjäksi jääneitä paikkoja myydään tappiolla kun koneen on joka tapauksessa lennettävä.

Vierailija
12/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturista ostettuna pääse halvemmalla, esim Helsinki - Vaasa, 25 €

Vierailija
13/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tarjoushintaisia (5€) lippuja ja toisinaan tiennyt menostani niin aikaisessa vaiheessa että olen saanut lipun halvalla (alle 20€). Vielä toistaiseksi ainakin on ollut varaa. Toisaalta tuo kyseinen matka mitä junalla kuljen on kohtalaisen lyhyt. Jos tästä pitäisi lähteä vaikkapa Helsinkiin niin ilman muuta ottaisin lennon mikäli se olisi halvempi kuin junamatka. Onhan se melko paljon nopeampaakin kuin junalla kulkeminen.

Vierailija
14/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone ei vie kaikkiin paikkoihin minne juna vie.

Jos junassa ja bussissa ei ole kovin suurta hintaeroa, niin mieluummin mä junalla menen.

15/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, tuohon sarjalippukommenttiin vielä, että kannattaa ehdottomasti odottaa siis sarjalippupakettiTARJOUSTA, ja ostaa kerralla puolen vuoden liput.

Vierailija
16/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieluummin edelleenkin bussia. Joskus VRlle saa halpoja lippuja etukäteen varaamalla, mutta usein esim. kampanjat ovat voimassa vain silloin kun itselläni ei ole mihinkään mitään asiaa. Minusta varsinkin jos perheenä matkustetaan niin VR alkaa olemaan ryöstöhintainen ns. normihinnoillaan vaikka en köyhä olekaan. Bussi ei ole ollenkaan huono vaihtoehto, koska 70 euron sijaan pääsee kympillä ja matka-aikakaan ei ole taas niin radikaalisti pidempi.

Olen todellakin saanut halvempia lentolippuja

Vierailija
17/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kuussa täytyy reissata Tampereelle, ja 2 hengen menopaluut oman aikataulun puitteissa; junalla n. 54€, bussilla 17€.

Halpoja molemmat, ja koska on vaan lyhyehköstä matkasta kyse, ei bussin pidempi matkustusaika ole liian suuri miinus, niin taitaa linja-autoiluksi mennä tuo reissu.

Vierailija
18/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttäviä hintoja. Lentämälläkin pääsee halvemmalla.

Kalliitahan nuo on, mutta mulle silti paras  vaihtoehto, kun käyn lapsuuden kodissani muutamia kertoja vuodessa. Autoa en omista ja lentäminen on pois vaihtoehdoista, koska mukana kulkee pari kissaa. Bussimatkustaminenkin menee jo tällä matkalla (pk-seudulta Lappiin) niin hitaaksi ja epämiellyttäväksi, etten pidä sitä kissojen vuoksi vaihtoehtona.

Kyllä joka kerta lippuja ostaessa kuitenkin miettii, että samalla saisi helposti menopalolennont lähes minne tahansa Eurooppaan.

Vierailija
19/19 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti junaa käytettäisiin enemmän jos liput olisivat edullisempia. Menijöitä olisi kyllä varmasti. Itse olen meinannut monesti mennä huvikseni jonnekin tai sukulaisiin junalla, mutta eipä ole enää kiinnostanut sen jälkeen kun olen normaalihintoja vilkaissut. Ne tarjousliput on aina myynnissä väärään aikaan ja en jaksa muutenkaan vuoden ympäri kytätä että milloin pääsis.