Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Monennella treffikerralla sinä haluat tietää...?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ainakin heti ekoilla treffeillä ilmoittanut että lapsia ei tule. (Nainen)

Vierailija
2/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät taida olla linjoilla. Aloittaja siis vastaa itse omaan kysymykseensä: Itse tykkään puhua alkuvaiheessa lapsenhankintahaaveet tai mahdolliset "eit" läpi. Ettei tule yllätyksenä, jos kummallakin on erilaiset toiveet.

Olen 24-vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pillua heti.

Vierailija
4/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan aloittaa harjoittelun kans heti.

Vierailija
5/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä. Turha jatkaa eteenpäin, jos nainen haluaa lapsia

M28

Vierailija
6/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vaan miehiä niin tuotakaan ei ole tarvinnut koskaan ajatella.

Vierailija
7/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää kertoa mielellään heti jos haluaa lapsia välittömässä tulevaisuudessa, eikä vain sitten joskus, kuten kaikki muutkin.

Vierailija
8/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan asian puheeksi jos haluan tietää. Ensimmäisen kuukauden aikana joka tapauksessa, jos ajattelen parisuhdetta. Jos tapailen seksin takia, moinen tieto on tarpeeton.

Vierailija
9/12 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka tuota ei haluaisi tietää heti. Ei kai kenenkään kanta asiaan voi oikeasti olla "hälläväliä". Minä olen kertonut usein jo ennen tapaamistakin, viimeistään ensitreffeillä. Oli muutenkin vaikea löytää vela-miestä, vielä vaikeampaa se olisi jos asiaa ei ottaisi heti esiin niin voisi lempata heti lapsia hinkuvat. Toimi.

Vierailija
10/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen vastaus: sitten, kun tulevaisuuden toiveet tulevat luontevasti puheeksi. Minun tapauksessani ne tulevat puheeksi aika nopeasti, sillä etsin pitkää suhdetta ja ihmistä, jonka kanssa viettää loppuelämäni. Jos on toisenlaisessa elämäntilanteessa ja haluaa seurustella "katsotaan, mitä tapahtuu" -asenteella, asia ei välttämättä tule esiin kuin viikkojen päästä.

Vapaaehtoisesti lapsettomalla ei sinänsä ole yhtään sen suurempaa velvollisuutta kertoa kannastaan kuin lapsia haluavillakaan. Kumpikin valinta on ihan tasavertainen.

Vierailija
11/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kiinnosta jos hakee vain toosaa. Jos seurustelukumppania, niin aika varhaisessa vaiheessa pitää tietää. M31

Vierailija
12/12 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vaan miehiä niin tuotakaan ei ole tarvinnut koskaan ajatella.

Kyllä homomiehetkin voivat haluta lapsia!