Mies! Monennella treffikerralla sinä haluat tietää...?
Kommentit (12)
Miehet eivät taida olla linjoilla. Aloittaja siis vastaa itse omaan kysymykseensä: Itse tykkään puhua alkuvaiheessa lapsenhankintahaaveet tai mahdolliset "eit" läpi. Ettei tule yllätyksenä, jos kummallakin on erilaiset toiveet.
Olen 24-vuotias nainen.
Mä haluan aloittaa harjoittelun kans heti.
Ensimmäisillä. Turha jatkaa eteenpäin, jos nainen haluaa lapsia
M28
Tapailen vaan miehiä niin tuotakaan ei ole tarvinnut koskaan ajatella.
Se pitää kertoa mielellään heti jos haluaa lapsia välittömässä tulevaisuudessa, eikä vain sitten joskus, kuten kaikki muutkin.
Otan asian puheeksi jos haluan tietää. Ensimmäisen kuukauden aikana joka tapauksessa, jos ajattelen parisuhdetta. Jos tapailen seksin takia, moinen tieto on tarpeeton.
En ymmärrä kuka tuota ei haluaisi tietää heti. Ei kai kenenkään kanta asiaan voi oikeasti olla "hälläväliä". Minä olen kertonut usein jo ennen tapaamistakin, viimeistään ensitreffeillä. Oli muutenkin vaikea löytää vela-miestä, vielä vaikeampaa se olisi jos asiaa ei ottaisi heti esiin niin voisi lempata heti lapsia hinkuvat. Toimi.
Tämän miehen vastaus: sitten, kun tulevaisuuden toiveet tulevat luontevasti puheeksi. Minun tapauksessani ne tulevat puheeksi aika nopeasti, sillä etsin pitkää suhdetta ja ihmistä, jonka kanssa viettää loppuelämäni. Jos on toisenlaisessa elämäntilanteessa ja haluaa seurustella "katsotaan, mitä tapahtuu" -asenteella, asia ei välttämättä tule esiin kuin viikkojen päästä.
Vapaaehtoisesti lapsettomalla ei sinänsä ole yhtään sen suurempaa velvollisuutta kertoa kannastaan kuin lapsia haluavillakaan. Kumpikin valinta on ihan tasavertainen.
Eipä tuo kiinnosta jos hakee vain toosaa. Jos seurustelukumppania, niin aika varhaisessa vaiheessa pitää tietää. M31
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vaan miehiä niin tuotakaan ei ole tarvinnut koskaan ajatella.
Kyllä homomiehetkin voivat haluta lapsia!
Itse oon ainakin heti ekoilla treffeillä ilmoittanut että lapsia ei tule. (Nainen)