Uudet miehet, seksi ja astmakohtaus
Olen jo pidemmän aikaa ollut sinkkuna ja minua jännittää että astmakohtaus kesken seksihetken pilaa kaiken ja antaa minusta nolon kuvan uudelle/uusille kumppaneille. Siinä menee tunnelma ja seksikäs imago kun täytyy heti keskeyttää ja pitää taukoa ja jännittää eikä uskalla heittäytyä tilanteeseen. Onko neuvoja kuinka voisi estää tuon astmakohtauksen...?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Avaavaa lääkettä ennaltaehkäisevästi?
Sitten sydän hakkaa mukavasti jo valmiiksi ;)
En ole varma auttaako ennakkoon avaava lääke koska muistaakseni olen sitä kokeillut joskus. Aikaa on vierähtänyt...Ai kai paljon vaihtoehtoja ole. Allergialääke entä? Onko muilla kokemuksia tai tunnelmia tuosta ongelmasta?
No itse kyllä ymmärtäisin tuollaisen tilanteen, mutta tuskin tulee mitään seksiin liittyvää asiaa eteen omalle kohdalle.
Ikisinkkumies
Todellakin auttaa avaava lääke ennakkoon. Sitä vartenhan se on, toimii ennakkoon 1000 kertaa paremmin kuin jo saadussa kohtauksessa. Jos tietää tämänlaisen riskitilanteen (kuten minkä tahansa fyysisen ponnistuksen) aiheuttavan ahdistusta niin tietenkin otetaan sitä avaavaa vähintään 15min ennen. Aikaisemminkin voi ja kannattaa ottaa.
Ihan toivon testaavani vaan yhden, sen ihastukseni ja se vielä pelottaa enemmänkin kun on paineita olla seksipeto eikä jarrutella.
Tietenkin se otetaan ennakkoon, puoli tuntia ennakkoon niin se ehtii kunnolla vaikuttaa. Onhan tekniikka kunnossa? Lääkkeenoton siis.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin auttaa avaava lääke ennakkoon. Sitä vartenhan se on, toimii ennakkoon 1000 kertaa paremmin kuin jo saadussa kohtauksessa. Jos tietää tämänlaisen riskitilanteen (kuten minkä tahansa fyysisen ponnistuksen) aiheuttavan ahdistusta niin tietenkin otetaan sitä avaavaa vähintään 15min ennen. Aikaisemminkin voi ja kannattaa ottaa.
No kiitti neuvosta, täytyy kokeilla tehdä sitten näin! Jos siis homma etenee tuolle asteelle.
Ei minua haittaisi ja ymmärtäisin kyllä,voiha sua vaikka hyväillä sen aikaa kun vedät happea,mutta joo ota vaikka 2xannos mitä astmalääkettä sulla sitten onkin.
t.astmaatikkomies
Vierailija kirjoitti:
Ihan toivon testaavani vaan yhden, sen ihastukseni ja se vielä pelottaa enemmänkin kun on paineita olla seksipeto eikä jarrutella.
Eikö aiheesta voisi keskustella etukäteen? Jos toivot parisuhdetta, niin eikö siihen kuulu myös luottamuksen rakentaminen; jos kävisi niin, että kohtaus iskee, niin mies osaa ottaa homman asiallisesti. Tuskin kukaan fiksu aikuinen mies odottaa, että pistät heti pystyyn jonkin seksishown, vaan kaikilla meillä on inhimilliset puolemme. Ei se seksi ole niin vakavaa, että jos syystä tai toisesta menisi "huonosti", niin se olisi kerrasta poikki, jos mies on tosissaan sinusta persoonana kiinnostunut.
Siis onhan sinulla lääkitys sairauteesi? Vai onko sairaus tuore? Miten hoidat liikunnan?
Nyt on kyllä ap:n hoitotasapaino päin honkia tai fyysinen kunto todella huono! Mars lääkäriin tai jumppaan!
T. Astmaatikko
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan sinulla lääkitys sairauteesi? Vai onko sairaus tuore? Miten hoidat liikunnan?
On lääkitys kohdillaan eikä astma vaivaa aina. Lenkillä käyn ja joskus joudun ottamaan piipusta mutta en aina. ap
Mä saan joskus astmakohtauksia kesken seksin, ei siinä mitään noloa ole, päinvastoin. Miehet pitää itseään seksipetona kun meno on niin rajua että aiheuttaa kohtauksen.
Mä sain epilepsiakohtauksen kesken seksin ekalla kerralla uuden tyttöystävän kanssa. Seurustelu loppui siihen, tyttö oli jo menossa ovella kun virkosin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain epilepsiakohtauksen kesken seksin ekalla kerralla uuden tyttöystävän kanssa. Seurustelu loppui siihen, tyttö oli jo menossa ovella kun virkosin.
Oh no... parempi olikin sitten että meni sellainen tyttö.
Avaavaa lääkettä ennaltaehkäisevästi?