Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Käytän ainoastaan mobiilia ja minulla on ollut tämä ongelma palstauudistuksesta lähtien.

Eli kun päivitän ketjun, uudet kommentit (ja nuolitukset) eivät heti näy. Vasta toisella päivityskerralla näen ketjuun tulleet uusimmat kommentit. Tämä ärsyttää kovasti. Se hidastaa reaaliaikaista keskustelua (luulen usein, että keskustelu on jo tyrehtynyt, vaikkei olekaan) ja tuplaklikkaaminen on muutenkin puuduttavaa (etenkin kun tämä on jatkunut jo niin pitkään).

Onko ongelma vain minulla / muutamilla käyttäjillä vai useammilla? Onko bugi ainoastaan mobiilissa tai tietyssä käyttöjärjestelmässä (minulla Android), vai liittyykö kenties selaimeen (minulla Chrome)?Ihmettelen miksei ylläpito ole vieläkään korjannut asiaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Minä olen huomannut sellaisen ongelman, että kun kirjoitan itse kommentin se tulee näkyviin, mutta kun sivun sen jälkeen päivittää, oma kommenttini katoaa ja ilmestyy vasta hetken kuluttua uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin ja ekalla "päivityskerralla" eli kun olen lukenut toista ketjua ja palaan ketjuun, kaikki peukutukset saattavat näyttää nollaa. Päivittyy vasta kun peukuttaa itse.

Vierailija

kaikki viestit näkyy kun a) menen ketjuun ensimmäistä kertaa, b) siirryn seuraavalle sivulle tai c) kommentoin itse. sen sijaan jos myöhemmin päivitän samaisen ketjun sivua nähdäkseni tuoreet kommentit, sivu pysyy muuttumattomana. vasta toinen sivun päivityskerta tuo uusimmat kommentit näkyville. mobiilissa tämä siis. niin ja ennen ei ollut tätä ongelmaa, vasta aihe vapaan uudistunut ulkonäkö toi tämän probleeman.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat