Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella dysfasia..

Vierailija
08.01.2016 |

Eli lapsi sai diagnoosin keskivaikeaa dysfasia, tällähetkellä näyttäisi siltä että puheterapiaa on 2 krt viikossa ja toimintaterapiaa 1 krt viikossa.

Saan korotettua vammaistukea 200e mutta joudun ilmeisesti jäämään pois töistä koska terapiat ovat milloin sattuu ajan saamaan:( Olen ensiviikolla vasta menossa sosiaalityöntekijän puheille..

Osaisiko joku kertoa miten te olette järjestäneet terapiakäynnit? En voi kolmesti viikossa sanoa töissä että lähden nyt ja tulen parin tunnin päästä..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä Ap alapeukuista välitä, täällä nyt sattuu olemaan pari vajakkia joiden mielestä se on hauskaa, kertonee mammasta jotain..

Ihan oikeestiko luulet, että onnistuu, jos ap menee työnantajan luokse ja satuilee:

- Mä jäänkin nyt sit ansiosidonnaiselle, kun lapsi, dysfasia, terapiatunnit huonoon aikaan! Heippa! Muista laittaa sit rahaa tulemaan mun tilille!

Ja sulla on vielä pokkaa haukkua muita vajakeiks!

Öhöm, en ole kyllä sanonut mitään tuonsuuntaista!!

Ap

Kirjoitit näin:

"joudun ilmeisesti jäämään pois töistä koska terapiat ovat milloin sattuu ajan saamaan"

Vaikka minkä kontekstin muun kirjoittamasi mukaan kuvittelen, niin se kyllä sanoo, että tosta noin vaan voit jäädä ansiosidonnaiselle lapsen terapiatuntien sopimattomuuden perusteella.

Eli äläpäs valehtele!

Kertoiko Ap työhistoriastaan jotain?

Ansiosidonnaista päivärahaa maksetaan 500 täydeltä työttömyyspäivältä.

Eli mistä revit tiedon että Ap on jäämässä ansiosidonnaiselle? Kerro nyt muillekkin!

Mitä vitun väliä sillä on, onko kyseessä ansiosidonnainen vai vaikka työmarkkinatuki? Pointti oli, että tosta noin vaan voi siirtyä nauttimaan jonkinmoisesta rahallisesta työttömyyskorvauksesta.

Oletko ap:n alterego vai muutenko on vaikeuksia luetunymmärryksessä?

.

MEE OIKEESTI MUUALLE!!

Jos sulla on noin paljon vaikeuksia ymmärryksessä nii mee vaikka anoppikeskusteluihin haastaan riitaa!!

Olen se joka kuukauden omalla lomalla järjestäessään dysfasia-lapsen asioita, enkä mäkään silloin mitään ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea saanut!!! Vaan palasin töihin kun asiat oli kunnossa!!

Kyllä olette hullua porukkaa! Kun esitän selvän valehtelun, niin minua aletaan lynkkaamaan kuin suurtakin roistoa!

Ansiosidonnaisesta rupesitte jauhamaan paskaa, jotta voisitte kääntää huomion pois itse pääasiasta, joka on, että ansiosidonnaiselle/työmarkkinatuelle/sovitellulle/yms. voisi tosta noin vaan päästä satuilemalla lapsen terapiatuntien epäsopivuudesta. Tämä väite on suoraa luettavissa ap:n postauksesta ihan alusta.

Vierailija
42/43 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä Ap alapeukuista välitä, täällä nyt sattuu olemaan pari vajakkia joiden mielestä se on hauskaa, kertonee mammasta jotain..

Ihan oikeestiko luulet, että onnistuu, jos ap menee työnantajan luokse ja satuilee:

- Mä jäänkin nyt sit ansiosidonnaiselle, kun lapsi, dysfasia, terapiatunnit huonoon aikaan! Heippa! Muista laittaa sit rahaa tulemaan mun tilille!

Ap

Kirjoitit näin:

"joudun ilmeisesti jäämään pois töistä koska terapiat ovat milloin sattuu ajan saamaan"

Vaikka minkä kontekstin muun kirjoittamasi mukaan kuvittelen, niin se kyllä sanoo, että tosta noin vaan voit jäädä ansiosidonnaiselle lapsen terapiatuntien sopimattomuuden perusteella.

Eli äläpäs valehtele!

Eli mistä revit tiedon että Ap on jäämässä ansiosidonnaiselle? Kerro nyt muillekkin!

Mitä vitun väliä sillä on, onko kyseessä ansiosidonnainen vai vaikka työmarkkinatuki? Pointti oli, että tosta noin vaan voi siirtyä nauttimaan jonkinmoisesta rahallisesta työttömyyskorvauksesta.

.

MEE OIKEESTI MUUALLE!!

Jos sulla on noin paljon vaikeuksia ymmärryksessä nii mee vaikka anoppikeskusteluihin haastaan riitaa!!

Olen se joka kuukauden omalla lomalla järjestäessään dysfasia-lapsen asioita, enkä mäkään silloin mitään ansiosidonnaista tai työmarkkinatukea saanut!!! Vaan palasin töihin kun asiat oli kunnossa!!

Kyllä olette hullua porukkaa! Kun esitän selvän valehtelun, niin minua aletaan lynkkaamaan kuin suurtakin roistoa!

Ansiosidonnaisesta rupesitte jauhamaan paskaa, jotta voisitte kääntää huomion pois itse pääasiasta, joka on, että ansiosidonnaiselle/työmarkkinatuelle/sovitellulle/yms. voisi tosta noin vaan päästä satuilemalla lapsen terapiatuntien epäsopivuudesta. Tämä väite on suoraa luettavissa ap:n postauksesta ihan alusta.

Kerro nyt missä kohtaa valehtelin?!

Olen siis Tällä hetkellä ollut 4kk töissä kaupassa! jos nyt joudun töistä pois jäämään että voin kuskata lasta terapiaan niin mitähän tukea mahtaa tilille tulla?! Ja kerro nyt vielä miten se tulee? Viikon päästä kun jään pois vai koska?!?

Ja kerro nyt ihmeessä miten sinä asian järjestäisit kun minä näköjään satuilen?!? Paskaa sun suusta tulee kilokaupalla mutta mitään ratkaisua ei!! Jätänkö siis lapsen viemättä terapiaan vai mitä?!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoitit näin:

Eli äläpäs valehtele!

.

MEE OIKEESTI MUUALLE!!

kuka se käänsi asian pois PÄÄASIASTA, sinä, kun sulle on miljoona kertaa sanottu että tässä ei ollut kyse mistään ansiosidonnaisesta tai muustakaan tuesta vaan lapsen terapiaan viemisestä niin SINÄ ITSE KÄÄNNÄT ASIAN POIS PÄÄASIASTA APINA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi