"Lähetys kuljetuksessa" - eikä silti saapunut
"Lähetys on kuljetuksessa. Arvioitu toimitusaika on 08.1.2016 klo 14:00 mennessä."
No, ei kai tässä mitään. Kello vaan on jo puoli kuusi..
Kommentit (32)
Se ei ole saapunut, koska se on kuljetuksessa. Sitä nämä sanat tarkoittavat, saapununeena se ei enää olisi kuljetuksessa, sillä se olisi saapunut, mitä se ei ole sillä se on edelleen kuljetuksessa.
Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla noutopaikassa, eivät vaan ole ehtineet skannaamaan järjestelmään
Totta, mutta eihän sitä saa ulos, jos se ei ole kirjattu heille sisään. Tässä nyt on kuitenkin hyvä tovi vierähtänyt, että ihmettelen, miksi ei näy, että olisi noutopaikassa.
Toinen on se, että miksi pakettia ei ole tuotu minulle kotiin, kun tuo on kotiintoimitus..Näin se posti "palvelee".
ap
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole saapunut, koska se on kuljetuksessa. Sitä nämä sanat tarkoittavat, saapununeena se ei enää olisi kuljetuksessa, sillä se olisi saapunut, mitä se ei ole sillä se on edelleen kuljetuksessa.
Ymmärrätkö?
Ne kuljettelee noita paketteja sinne n. kello 14 kieppeille joten tuon tiedon mukaan, jonka itse posti antaa, se ei ole enää kuljetuksessa mutta ei muuallakaan. (Kumpikohan meistä ei ymmärrä lukemaansa?:)) ap
Mä taas venttailen pakettia jonka seurantatiedoissa on jo pari päivää lukenut "kuljettaja odottaa turvaluokitusta" tai jotain sinnepäin.. Wtf?!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas venttailen pakettia jonka seurantatiedoissa on jo pari päivää lukenut "kuljettaja odottaa turvaluokitusta" tai jotain sinnepäin.. Wtf?!
Mitä sä oot tilannu :D
Ei se aika-arvio pidä aina satavarmasti paikkaansa... Etköhän huomenna saa pakettis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oot tilannu :D
Ihan tylsästi aurinkolasit sieltä pitäisi olla tulossa.. Vähän kyllä jännittää että minkä paketin ne mulle mahtaa toimittaa.
Poikani odotti viime viikolla kännykkää dhl-kyydillä. Ilmoitettiin että saapuu klo 14-15 mutta ilmestyi 18:30 ovelle. Kiva istua tunteja odottamassa, jotenkin huonosti järjestetty tuokin, kännykkä isolla autolla saksasta kun löytyy läheisestä kaupasta...huhu. Joku mies taas suunnitellut.
Hiljattain postin seuranta ei toiminut ainakaan ollenkaan. Itse odottelin pakettia ulkomailta, ja siellä seurannassa näkyi saapuneen Suomeen, mutta postin seurantaan ei vaan tullut. Kunnes muutamia päiviä myöhemmin luin juuri tuon että oli "kuljetuksessa" ollut edellisenä päivänä, eli olisi pitänyt olla jakajalla.
Ja myöhemmin tuli näkyviin että on postitoimipaikassa noudettavissa, sekin tapahtuma oli kirjattu jo edelliselle päivälle, mutta seuranta ei näyttänyt.
Pakettia odotettiin monta päivää kotona pysyen, mutta kun on esteenä tuo lukittu alaovi. Ja postihan ei soita edes että tulisitteko avaamaan. Liekö käyneetkään vaan vieneet suoraan noudettavaksi.
Hae siinä sitten 20 kilon paketti kun ei ole autoa, ja eipä tuo oikein henkilöautoonkaan meinannut mahtua.
Kiitos 10 ja 11.
Olen tilannut aiemmin samasta verkkokaupasta ja silloin DHL-kuljettaja soitti minulle, olenko kotona ja paketti tuotiin kotiin. Toki tiedän, että jos paketilla on kotiinkuljetus, niin se voi tyssätä siihen, että alaovi on kiinni (ns. ovelle-paketti), mutta tosiaan aiemmalla kerralla tässä oli sellainen toimitus, että kuljettaja soitti minulle. Toisella kerralla ei soittanutkaan, mikä on outoa, kun osoite ja tiedot on samat. Tämä on nyt sitten kolmas kerta, kun tilaan tuolta. Jälleen siis ihmettelen, että jos on käynyt ovella, miksi ei tällä kertaa soita. Olen koko ajan ollut kotona. ap
No miksei hakenut sieltä kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut mäntti ikivanhan ketjun nostosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt nostohetkellä niin vanha ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittele minuakin
Ei tää kyllä vieläkään oo vanha ketju, kun jossain suomi24:ssa nousee vieläkin jotkut 2000-luvun alkupuolen ketjut :D
Minä olin kerran ilmoittanut puhelinnumeroni väärin, enkä siksi saanut saapumisviestiä. Kyselin lähettäjältä ja hän kyseli Postilta, ja sain selville että paketti oli kuljetettu paikkakunnan pääpostiin. Sieltä sen sitten vielä onneksi ehdin saamaan.
Voi se olla noutopaikassa, eivät vaan ole ehtineet skannaamaan järjestelmään