PAS viikolla 9?
Minä testasin viime viikolla negaa passista, mutta onneksemme pääsemme uuteen yritykseen heti tässä kierrossa! Pakkasessa odottaa kaksi huurunenua eri olkiin pakastettuna.
Oispa kiva löytää piinailukavereita uuteen yritykseen :)
Kommentit (40)
SUPERHYPERMEGAONNITTELUT ONNISTUMISESTA =)) Älä siitä viivan haaleudesta murehdi:raskaana olet tukevasti !! Kiinnittyminen on voinut tapahtua sen verran myöhemmin, ettei hcg ole vielä oikein korkealla. Itsekin kun tätä raskautta testailin niin ekaan testiin tuli TOSI vahva viiva jo ennen kontrolliviivaa ja kun parin päivän päästä tein uuden testin niin siinä viiva oli huomattavasti haaleampi, muttei tarkoittanut yhtään mitään!!
Ihanaa!!!!! Nyt vaan ihan rauhassa odottelet sitä verikoetta :) Kaikki on varmasti hyvin :))
Tervetuloa taas naapuripalstall!
Toivottaen: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 10+3
Mieletöntä ja mahtavaa! Onnea roppakaupalla! Kyllä omatkin plussat on niin haaleita oleet vielä virallisina testipäivinä, eikä ne ole kertoneet mitään raskauden kulusta. Kaikki on varmasti hyvin. Nauti ihanasta tietoisuudesta, että siellä masussa kasvaa pieni ihminen. Sekin kyllä pitää hyväksyä, että koko raskaus on pientä huolestumista koko ajan. Tuntuu, kuin aina jokin pelottaisi. Se on toisaalta ihan tervettä varuillaan oloa. Onnea!!!!
Je.ni ja saima elkää niin kovin paljon onnitelko, alkaa pian jalat irtoamaan maasta ja pää menee pilviin :)
Se on kyllä totta, että passissa saattaa hcg nousta hitaammin kuin tuoresiirrossa. Sitä ne sanoivat klinikaltakin. Ja jotkut klinikat kehoittavatkin testaamaan vasta pp.16.
Voi että kuinka jännittää...
pp12 ja puhdas nega!
Eilen alkoi menkkamainen kipu ja tuhru, josta tiesin, että mikäli testata haluan se on tehtävä ennen tulvavuotoa. Negahan sieltä paukahti.
Harmittaa vietävästi. Pitää vähän sulatella tätä ja palailla sitten. Vielä jotenkin kuitenkin toivoa haluaisin, että luonto tekisi tepposet ja nega kääntyisi plussaksi pp14...
Meillä samoihin aikoihin PAS. Viimeinen olki sulatetaan ja kahdesta alkiosta toinen siirretään. Pelottaa ja olen jo hieman asennoitunut pettymään, kun viimeinen mahdollisuus olisi. En tiedä lähdemmekö enää uuteen IVF:ään jos tämä ei tärppää. Kaksi lasta on jo, joten toive olisi kolmannesta.
Onnea siirtoon ja toivottavasti tärppää!!!
Meillä siis viimeinen yritys vk 9.
1.3. olisi tarkoitus siirtää, jos on siirrettävää...
Ma 27.2 sulatetaan kaikki 4alkiota ja tehdään pitkä viljely.
Jännittää kamalasti miten käy.
Eka kertaa lääkkeellinen PAS. Olen oikea hormoonihirviö! :)
Kohta neljä viikkoa olen progynovaa napsinut ja perjantai aamuna aloitan Luget rinnalla..
Jos ei nyt onnaa, me lopetetaan hoidot!
Angut, me piinailtiinkin vähän aikaa sitten yhdessä :) Toivottavasti nyt onnistutaan molemmat!
Meillä on ultra perjantaina ja siirto todennäköisesti ens viikon keskiviikkona tai torstaina.
Tsemppiä!
27.2 maanataina saimme ultra-ajan, jossa määritellään, milloin aloitan ovistestauksen. Todennäköisesti siirto menee seuraavalle viikolle, kun nyt on ollut pitkähköjä kiertoja.
Myyry, koska sulla on siirto?
Jännittää jo nyt hirveästi. Pelkään, ettei jää mitää siirrettävää, kuten on jo pari kertaa käynyt. Yhden kerran makasin jo lavetilla siirtoa varten valmiina, kun labran täti tuli sanomaan, että alkiot on tuhoutuneet, vaikka vielä aamulla oli näyttänyt, että siirto onnistuu. Siinä oli kyyneleet herkässä...
Tsemppiä teille siirtoihin!
Kolmisteen näköjään touhutaan!! :)
Mua pelottaa kans toi sama kuin Saimalla käynyt.
Makaan lavetilla ja siirrettävää ei olekaan!!
APUA!
Toivotaan nyt että kaikilla onnistuu hoidot!
Muistan Myyry sinut tammikuun pinosta!
Siellä vaan yksi plussasi, Solveig? Ja kai kaksosraskaus!!ONNEA hänelle!
Minäkin mietin siirretäänkö kaksi vai yksi?
Pitkä viljely tulossa joten tuntuu ettei uskalla kahta...
Täytyy pähkäillä!
Tsemppiä!
Tulin ultraterkkuja kertomaan.
Limis oli hyvä 8,8mm ja siirto sovittiin ensi keskiviikolle eli 1.3. Mulla oli tällä kertaa uusi lääkäri ja kovasti pohti munasarjassani kasvavien kystien kohtaloa. Hän sanoi, että kun kystat näyttävät näin usein uusiutuvan niin viisainta olisi poistaa koko munasarja! Minähän en ainoasta toimivasta munasarjastani hevillä luovu :)
Angut, onko sinulla kontrolliultra alkuviikosta?
Myyry, kuulostaa hyvältä tuo limis. Olikos sulla lääkkeellinen siirto, kun en taas pääse enää katsomaan aikaisempia viestejäsi? Mulla siis maanantaina ultra ja sitten vasta varmaan seuraavalla viikolla siirto, jos menee ovis pitkälle loppuviikkoon.
Taidatte siis päästä molemmat piinailemaan jo ensi viikolla, vai mikä, Agnus, sun aikataulu olikaan?
Kertoilkaa kuulumisia sitten. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Mulla on nyt niin hermostunut olo tästä jännityksestä, että olen ihan varma, että hommaa lirittää alleen (positiivisuudesta ei tietoakaan...).
Tämäkin siirto tehdään lääkkeiden avulla. Edellinen pas oli myös lääkkeellinen ja siinä pistin jarrupiikin. Lääkärin mukaan jarrun vaikutus yltää vielä tähän kiertoon eli siinä mielessä pääsin helpommalla kun ei uutta pikkiä tarvinnut pistää. Aloitin Progynovat kp. 2 ja lugestronit aloitan 3 päivää ennen siirtoa.
Myyry meillä samat lääkkeet ja tahti!
Mullakin Progyt alkoi toisena kp. ja aloitin Luget jo perjantai aamuna.
Ei kontrolliultraa, suoraan asiaan ke jos kaikki ok.
Ei siis mitään tietoa paljonkos tuo limis olisi nyt. Kaksi vk sitten oli 6mm.
Kaipa se kasvanut hyvin!
Maanantaina jännää kun soittaavat miten alkioitten kävi.
Kiva piinailla sitten samaan tahtiin!
Jännään täällä taustalla ja toivon paljon onnea. Menen itsekin keväällä lääkkeelliseen pas hoitoon ja katsoin teiltä vinkkejä kauanko lääkitys kestää. Näköjään 1kk.
Tähän aikaan huomenissa on hyvällä tuurilla matkassani pieni toivonkipinä :)
Angut, ONNEA sinullekin huomiseen. Toivottavasti saat hyviä uutisia, kun menet klinikalle!
Tullaan sitten huomanne kertomaan uutisia!
Miten sinulla meni eilen? Tule pian kertomaan :)
Meidän molemmat alkiot selvisivät sulatuksesta ja toinen oli jakaantunut 3-soluisesta 4-soluiseksi :) Toinen oli 6-soluinen. Limakalvo oli jotain 12mm eli oikein hyvä. Nyt ei voi muuta tehdä kuin toivoa ja toivoa. Kahden viikon kuluttua sitten nähdään mikä on tulos.
Saima, mites teidän hoito etenee?
-Myyry pp.1
Onnea kyytiläisistä! Taas on edessä se 2 viikon jännäysvaihe. Peukutan täällä samalla kun oottelen itelleni tätiä kylään... pitäis tulla ihan just ;), että pääsen Gonalia pisteleen ja alottaan siten 3. IVF:n!
Hyvin jakautuneet nuo teidän alkionne! 2 siis siirrettiin, eikös?
Meillä maanantaina siirto, jos siirrettävää on, ma aamulla sulatus.
Kyllä jännittää... Meillä molemmat alkiot 2-soluisia, joten saas nähdä kuinka käy.
Mulla vähän taukoa näissä viesteissä. Töissä kamala kiire ja kotikone aina varattu...
Meillä siis sulatettiin ma kaikki neljä; kolme ei selvinnyt sulatuksesta!
Yksi saatiin siirrettyä. Oli ollut 8 soluinen pakastettaessa ja ti jo vaikka kuinka monta solua, ei pystynyt sanomaan. (olivat 3pv viljelyssä ennen pakastusta)
Limis oli 10mm ja sinne se kaveri laitettiin.
Katotaan..nyt siis pp3.
Niin monta pettymystä takana, ettei jaksa innostua.
Ihme jos onnistuu. (mieli maassa ja koko homma tuntuu ihan tyhmältä)
Tsemppiä kuitenkin meille kaikille!
En sitten malttanut odotella testin kanssa tähän aamuun vaan tein sen eilen illalla. Haalea, mutta selkeä viiva ilmeistyi ruutuun! :) Uuden testin tein tänä aamuna ja sama oli tulos kuin eilenkin. Mietityttää kovasti tuo viivan haaleus, mutta eipä tässä muuta voi tehdä kuin odotella verikokeen tuloksia. Ajatus onnistumisesta tuntuu täysin uskomattomalta. Verikokeeseen olen menossa huomenna aamusta ja tulokset saan ehkä huomenna, viimeistään perjantaina.
Voi tytöt, peukutelkaa mun puolesta että hcg-arvo olisi tarpeeksi korkea! Jos näin ei kuitenkaan ole niin ainakin tämä on jonkinlainen edistymisaskel ja todiste, että alkio on yrittänyt kiinnittyä.
Tulen kertomaan verikokeen tulokset jahka saan ne käsiini.
-Myyry ristiriitaisin tuntein ja pp.14