Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~3-kuumeilijat viikko 38~~

14.09.2008 |

~Kaikille plussarikasta viikkoa~

Pimenevien ja kylmentyvien iltojen takia on mukava laittaa kynttilöitä palamaan ja kietoutua oman kullan kainaloon.

Lapseni 4 ja 6 vee kun ovat kyselleet että miten vauvat menee mahaan niin olen vastannut että äiti ja isä kun rakastavat toisiaan todella paljon niin sitten se vauva tulee mahaan.

Tuntuu että meillä tämä km on lähentänyt minua ja miestä. Me ei olla juurikaan puhuttu asiasta, mutta mieskin eli varsin pitkällä tulevaisuudessa kun suunnitteli jo auton vaihtamista. Käsi mahan päällä iltaisin katsottiin telkkaria ja mieheni kysyi vitsillään että joko potkii.

Jotenkin sitä eli niin haave maailmassa ja oli niin onnellinen. Nyt pelkään etten raskaudu uudestaan.

ISO Kiitos kaikille muistamisesta kirjoituksissa.

Nyt on niiiin hermoja raastavaa aikaa, kun toivoisi raskautuvan nopeaan, mutta ei mitään käsitystä milloin menkat voisi olla, ei tietoa milloin ovista bongailis ja jos raskautuisikin ennen kuin ensimmäiset menkat km jälkeen niin milloin testa... Apuva.

Lääkäri sanoi että olisi hyvä odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä, mutta kyllä tässä on pupuiltu ilman ehkäsyä jo.... Käsittääkseni mikään ei estä raskauden yrittämist heti perään. olen käsittänyt että yhdet menkat olisi hyvä olla jotta raskauden keston määrittäminen olisi helpompaa. olen jostain myös lukenut että on jopa kehoitettu heti aloittamaan uutta yritystä. Ei paljon kyllä kiinnostaisi kumien kanssa ruveta soheltamaan.

ehkä jos olisi useampi km takana niin kropan olisi hyvä palautua ennen uutta yritystä.

Mietin raskaus oireitani joita mulla oli niin päänsärkyä, epävakaa olo - ihan kuin olisi ollut jossain huvipuistolaitteessa ja keinuttaisi edelleen, hikoilu, rinnat kasvoivat parissa päivässä pari kuppikokoa, olivat pirun kipeät. onneksi kaikki turvotus tisseistäni ei ole kadonnut. Tietenkään kahvi ei maistunut, hajut ällötti, etenkin suolapähkinät ja metwursti. kaikesta näistä oireista kärsin np-ultraan asti ja pah....

olin jo huokaissut helpotuksesta että kaikki menisi hyvin kun näin pitkälle oli päästy. pari äitiyspaitaakin olin jo tilannut, tulevat sitte kun tulevat.. odottakoot kaapissa mahdollista käyttöä.

vielä loppuun

O N N E A plussanneille ja tarrasukkia matkaan!

piinailijoille zemppiä odotuksen odotus on hermoja raastavinta, koittakaamme jaksaa odotella.

Terveisin piristynyt mimosakukka kp ???/28-32

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenosta mimosakukka. :( Ja hyvä kun olet nyt piristynyt. Tsemppiä kovasti! :)

ON: Ei mitään erikoista... Ovista odottelen... Lauantaina vietettiin pojan 2v. synttäreitä, mutta en olisi millään jaksanut kun oli flunssainen olo, vaikka itse flunssa ei olekaan kunnolla vielä iskenyt. Mutta hyvin synttärit sujui. Ja eilen oli päivällä sellainen olo ettei olisi edes jaksnut olla pystyssä ja nukuin päikkäritkin pienten kanssa. Ja selkä on ollut kipeä. Yrtiän kaikin keinoinestää flunssan tulon (beroccaa, c-vitam...)

Mies on ollut jo reilun viikon flunssassa ja kävi lauantaina lääkärissä: poskiontelon tulehdus! :/ Ja sai siihen antibiootit. No höh! :( Nyt ei ainakaan siittiöit ole priima kunnossa. No, eipä voi mitään. Eilen jo vähän tuli harjoiteltua... ;-) En usko, että jaksan viikolla ollenkaan puuhiin, joten jää sitten viikonloppun sekin.

Mietin tässä, että onkohan ovulaatuio aiemmin, kun menkat loppui jo kp 6. Vai olenko laskenut kp:t väärin?? Laskin nyt kp 1 alkaneeksi kunnon vuodosta. Tänään olisi sitten kp 9 tai 10. Mutta ovis ilmeisesti sattuu sunnuntaille tai maanantaille.

Mies vähän sanoi eilen, että jos sittenkin odotettaisiin, että pienemmät ovat isompia, siis pari vuotta. Ääh... Sanoin, että ihan hyvä ajatus, mutta kun ikä tulee vastaan. Ensi vuonna täytän jo 35v. Enkä jaksa enää valvoa öitä ym. sitten lähempänä 40v. No, katsotaan nyt mitä tässä tapahtuu.

Kylläpäs on lötkö olo... Täytyy mennä.

Tsemppiä kaikille! =)

Kp 9 tai 10/26-30, yk 14

Vierailija
2/35 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosakukka, mukava kun voit jo paremmin! Tunteet heittelee ja kurjaa joutua takaisin kuumeilemaan.. Minua ainakin pelottaa se ettei raskaudukaan kovin pian eli 2.5vuoden kuumeilun päälle en km:n jälkeen toivoisi enää vuosia kestävää kuumeilua.. Yritän kovasti keskittyä ihan muihin asioihin: eilen istutettiin viitisenkymmentä mansikanrönsyä ja loput poistettiin, perunaa jäi viel maahan, mut marjapuskien siirtämistä ja leikkaamista suunniteltiin kovasti ! On mukavaa touhuta jotakin varsinkin kun flunssa helpottaa (vielä särkee päätä, mut ajattelin selvitä ilman särkylääkkeitä)

Lounis palaan viel viimeviikolle: Meillä kans mies taputtelee massua ja on rinnoissa kiinni "kun vielä voi" (eivät siis kipeät / arat) Meil miehen äidipuolelta suvun/mummon kommentit on ollu te nyt ette sitten ainakaan tee lapsia kun jo 2("vahinkoa") eivät siis tiedä et esikoista tehtiin myös hampaat irvessä. Mut sama kohtelu myös muille sisaruksille. Suuttuivat viimeisestä onnellisesta vauvauutisesta.. eikö teilläkin jo tarpeeksi ole murhetta ollu (kohtukuolema muutama kuukausi aiemmin)

Että näin..

En päässyt labraan tänään, sinne siis vasta ensiviikolla. Epikriisin oli kirjoittanut eri lääkäri joka oli labralähetteen kirjoittanut.. eli kuitenkin kotihoito-ohjeiden mukaisesti.. Tuntuu tyhmältä mennä pissanäytettä viemään 40kilometriä.. voisinhan sellaisen tehdä kotonakin.. En ole kyllä ajatellut testata itse.

Mies eilen kyselikin et milloin menkkoja pitäisi alkaa odotella.. en todellakaan tiedä kp28- 35 kai..

Toivoisin niin raskautuvani pian!!!

Mukavaa syksyä ja paljon kynttilöitä!!!

Ja sitä plussaa!!!!

=) Mami kp 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että mimosankukka alkaa piristyä.

Taitavat lääkärit olla kahta mieltä siitä, että pitäiskö odottaa yhdet menkat vaiko ei. Kaavinnan jälkeen ehkä suositellumpaa kuin silloin, kun kohtu on tyhjentynyt itsekseen/lääkkeellisesti.

Eilen iltapäivällä ei ollut yhtään menkkamainen olo, illalla alkoi sattumaan mahaan ja sekä illalla että aamulla tullut ihan vähän punertavaa vuotoa, nyt tosin ei mitään. Täti siis tekee tuloaan. On niin pettynyt, eikö vieläkään...Raskausoireetkin hävisivät, palelee kyllä, mutta jotenkin on sellasta tavallista palelua.

Mieli maassa Bamboe kp 29/29-35 yk5

Vierailija
4/35 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

meitä onkin monta äskettäin km kokenutta. Minulla nyt kahdet menkat tulleet km jälkeen, ja vuoti molemmilla kerroilla hirveästi, tuli hyytymiäkin ihan riittävästi. Oletan että kaavinta otti kohdulle sen verran koville, että kestää vielä toipua. Eikä ekassa kierrossa edes tehnyt mieli rakastella, kesti sen verran aikaa henkisesti toipua.

Mutta nyt taas tositoimissa. Peittoja heiluteltu kp 9,10,11,12,17 ja 18 eli just nuo minulle tärkeät luulatavasti ovis päivät 13-15 jäi väliin. Meillä kestää tärppääminen taas niin kauan kun ovis sattuu viikonloppuun. Ollaan vissiin jo niin vanha pari, että viikolla ei vaan jaksa kun on päivät fyysisessä työssä. Viikonloppuna on sitten aikaa helliä toista.

Nyt täytyy eletään rauhassa kiertoa eteenpäin. Onneksi elämässä löytyy vielä muutakin toimintaa ja tapahtumaan kuin tuo lapsen teko.

Mukavaa viikonalkua kaikille : )

harakkahuttu kp 19 yk14

Vierailija
5/35 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nettipimennossa viikonlopun ajan (laivalla) ja tulipahan juhlittua! Yllättävän hieno se uusi Tallinkin Princess- laiva. Ja kaiken kruunasi Neon 2 sekä Ressu Redford:D

Unohtui siinä onneksi menkat, joita EN toivonut tulevan lainkaan...mutta taas on mieli kohonnut ja uudet tuulet puhaltaa. Äkkiä se ovisaika sieltä tulee ja taas alkaa jännääminen. Olen nyt päättänyt, etten stressaa tällä asialla, mennään TJOT-meiningillä etiäpäin. Enää en siis osta ovistikkuja tai muuta vastaavaa. Luulen, että juuri sen takia ei tärppääkään, kun yrittää liikaa. tai sitten kyse on jostain vakavammasta, kuten niistä mun polykystisistä munsarjoista:/

Kuumeilua silti on koko ajan ja kaikki vauvat bongaan kyllä ympäriltä helposti!

mukavaa alkanutta viikkoa!

elinana kp 5/29

Vierailija
6/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut km:n kohdanneille ISOHALI JA RUTISTUS! Tiedän tunteen, itsekin km:n kokeneena. Hali!

Täällä vaan jänskätään torstain gyneä, hrrrrr! Koko ajan pyörii mielessä! Toisaalta jotenkin odottavainen olo, kun kroppa on toiminu normisti jo kolme kuukautta! Nähtäväksi kuitenkin jää... Pupuiltu ollaan kyllä ahkerasti, hyvä niin! Peittoja ollaan heiluteltu kp 5,6,9,11,12,14,15,17.... eli ei ainakaan yrittämisen puutetta ole ollut tällä kiekalla! Ens viikolla tulee muuten 2vuotta kun jätin pillerit pois!!!! Vitsit, siitä on ikuisuus!

Kaikille jaksuja kaikille ja plussaonnea!!!! bd

mp73, yk 21, kp 20/27-

Vierailija
7/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

eli toiveissa kolmas raskaus. Raskauteni tulee olemaan riskiraskaus resessiivisen perinnöllisen saurauden takia, johon 08 tyttäreni menehtyi 12 tunnin pienen elämän jälkeen. Esikoisemme on 07 poika.

Pahimman alkujärkytyksen jälkeen ja etenkin hautajaisten jälkeen mietimme yhdessä pitkät tovit milloin uskaltaisimme taas yrittää. Olemme molemmat alle 30 joten aikaahan kyllä olisi odotella pidempäänkin, mutta miksi pitäisi jos ajatus tuntuu hyvältä, näin sanoi myös lääkärini jälkitarkastuksessa ja huikkasi vielä lähtiessäni että: nähdään pian! Se antoi minulle sen viimeisen sysäyksen että tunsin olevani valmis tulemaan uudelleen raskaaksi.

Varjopuoli on toki se että vaikka tulisinkin pian raskaaksi joudun odottamaan ensin istukkanäytteen ottoa ja sitten vielä tuloksia monenmonituiset viikot ennen kuin voin taas olla onnellinen uuden pienen elämän kantamisesta.

Tästä kaikesta huolimatta positiivisuutta huokuen!

Nyt meillä menossa yk 1 kp 12/24-30(21-37)

Vierailija
8/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kamalan kovia on perheenne joutunut kokemaan :(

Kyllä tuommoisen jälkeen varmasti tulee mietittyä asiat uudestaan. Hyvä kun olette kuitenkin nyt ottaneet uuden askeleen kaiken tapahtuneen jälkeen ja olette valmiita uuteen raskauteen. Toivon sydämeni pohjasta että kaikki menee hyvin vaaroista huolimatta!! Olette sen ansainneet :)

Oma napa piinailee... en oikeen tiiä, että millä aikataululla mutta piinaillaan silti.. Tuonne viime viikon pinoon kirjoitin, että tissit kipeytyivät. No eivät ole kyllä enempää kipeytyneet kuten ekassa raskaudessa kävi. Nyt ovat semmoiset...hmmm..normaali-arat kuten yleensä ennen menkkoja. Joten ehkä se täti porhaltaa paikalle vajaan viikon päästä... Vattaa ei nippaile tai muuta (no sitä ei kyllä tehnyt ekassa raskaudessakaan).

Kattellaan! Lämmintä syyspäivänjatkoa!

terkuin, mannaryyni kp 23 tai 24 / 30 (viime kierto 38)

Vierailija
9/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Pihlajakukka! Otan osaa menetykseenne, onneksi elämä kantaa eteenpäin, voimia ja hurjasti onnea uuteen yritykseen!

Minä olen täällä itkeskellyt aamupäivän milloin mistäkin asiasta.. palelee ja väsyttää, ehkä tullut rehkiyttä liikaa flunssaisena.. Labraan en päässyt eilen, ensiviikolla vasta (5vko km:stä) Vähän sellanen olo et menkat saattais alkaa, mihin tuo itkeskelykin viitais.. Mutta nyt täytyy skarpata lapsoset tulee koulusta kotiin!!

Taidan sytytellä kynttilöitä ja laittaa jonkun leffan pyörimään käpertyä lasten kans sohvalle peitonalle.. Mukavaa päivänjatkoa =)

Mami kp26

Vierailija
10/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestin tänään ja taas se hukkui jonnekin. Tai sivut oli poissa käytöstä. Kääks! :/ No täytyy kirjoittaa kyhyesti uudestaan.

Kävin tänään lääkärissä, kun poskionteloa särki ja korva särisi kun puhui tai joku muu puhui. Juu... on sitten 3 eri tulehdusta: poskiontelon-, kurkun- ja korvatulehdus. Sain sitten antibiootit... 8 päivän kuuri ! :/ Siinäpä on sitten kiva puuhailla kun mulle tulee yleensä antibiootista hiiva. Pyysin hiivalääkkeen samalla käynnillä (Diflucan). Mutta eipä juuri ole toiveet korkealla. :( Täytyy varmaan ottaa tämä kierto sitten harjoittelun kannalta. Siis Tjotilla mennään. Ei jaksa nyt stressata.

Kävin 2-vuotiaan kanssa neuvolassa ja terkka sanoi ettei poika paljon puhu ja kirjoitti lähetteen puheterapeutille! No, eipä puhunut juu, kun leikki autolla. No, en tiedä sitten miten tarkkaan tuota puhumista tarkkailevat.

mp73: Teillä on ainakin puuhailtu paljon. :) Toivottavasti nyt tärppäisi! :) Ja saisit hyviä uutisia gyneltä.

Ja tervetuloa Pihlajakukka! :)

En varmaan muutamaan päivään ehdi/tai jaksa kirjoittaa tänne. Ajattelin ottaa nyt vähän etäisyyttä tänne.

Kp 10 tai 11/26-30

Vierailija
11/35 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja näin aluksi:

mimosankukalle vielä voimia! Miehille varmaan ottaa kanssa noi km:t koville, eivät vaan osaa sitä ilmaista varmaankaan kovin hyvin..

2poj@näiti: Ehkäpä kipeenä olo on ihan hyvä juttu, on ainakin pakko ottaa rennosti;-)

mami79; juupa, sukulaiset on joskus tosi ajattelemattomia. meilläkin on kaksi ihan suunniteltua lasta, mutta olen ymmärtänyt useammankin puheen rivien välistä että luulevat heitä vahingoiksi... noh, ei voi mitään..

Pihlajankukka, en voi kuin ihailla rohkeuttasi! Hienoa että uskallatte vielä lähteä tähän mukaan tollasen kokemuksen jälkeen:-)

Omaa napaa... :

Maha on turvonnut, kipeä, ja outo. Suihkussa äsken kun pesin tukkaa, tuntui tosi outoja "kipuja"; kuin olis vatsalihakset krampissa, jos kukaan tajuaa mitä tarkoitan..?! Tissit ei ole kosketusarat, mutta töissä jotenkin tiedostin niitten olemassaolon koko ajan:-P Ehkä vähän turvoksissa?

Tilasin netin kautta raskaustestejä ja pakko oli tietty yksi tehdä kun töistä pääsin kotiin. No nega se oli, mutta nyt on vasta 7dpo, joten ei tarkoittane tuomiota vielä.

Lounis kp 19/30-63, outojen oireiden keskellä samoilua koko viikon taas jatkaen

Vierailija
12/35 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia! Aivan kamalaa tuollainen... Hali! Kiva kuitenkin kuulla että olette voimissanne! Tsemppiä!

On: Alavatsaa nipistelee ja pistelee! Tuntuu kyllä tosi oudolta, jo pari päivää kestäny. Muita oireita ei oikeastaan ole. Odottelen kp:n lisääntymistä ja huomista gyneä... (taas mainitsin asian) =) Tulen huomenna kirjoittelemaan lisää!

Peukutuksia kaikille!!!! bd

Vierailija
13/35 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73, kp 21/27-

Vierailija
14/35 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: pikaista paranemista! Meillä esikoinen ei 2 vuotiaana puhunu juuri lainkaan. Kai ne nykyään aika herkästi laittavat lähetteitä puheterapeutille. tiedän lähipiirissäni kaksi lasta jotka käyvät puheterapeutilla joten varmaan aika yleistä ja hyvä että ajoissa puututaan jos on puheen kanssa ongelmia. toivottavasti ei olisi mitään sen ihmeempiä.

mami79 toivottavasti mielipahasi on jo poissa kun luet tätä. Tämä on tätä naisen elämää, tunteet tulee ja menee.

mannaryyni. jatkuuko piinailu. toivottavasti pian kuulemme sinulta hyviä uutisia!

Pihlajankukka: yhdyn edellisiin kirjoituksiin, pahoittelut minunkin puolelta. Varmaan todella rankkaa, mutta onneksi osaat katsoa positiivisesti eteenpäin ja yrität uutta raskautta! Sinulla sitä raskauden aikana sitten piinailua riittää, mutta toivottavasti osaat edes hieman nautiskella olostasi. vaikka vaikeaa se varmaan on!

mp73 odottavan aika on pitkä ja odotuksen odottajan vielä pidempi. Toivottavasti tärppi on käynyt!

Elinana78 varmaan oli ihana olla tuulettumassa ja nautiskella paheista joista toivottavasti pian joutuu kieltäytymään (alkoholi)

Harakkahuttu. sulla on kyllä ihana nicki, jos en ole aikaisemmin sanonut. ei olis kyllä itselle tullut mieleen vastaava. Ei se varmaan iästä ole kiinni jaksaako niitä peittoja heilutella kuinka ahkerasti. me 25 ja 30 niin kyllä se viikonlopuille jää pöllyttely jos silloinkaan jaksaa. nyt kun tulosta peittojen heiluttelusta haluisi niin yritetty olla hieman aktiivisempi. oikein järkännyt aikaa viikolla et nyt harrastetaan seksiä. lapset normaalia aikaisemmin nukkumaan. kalenteri kädessä mennään. siis niin et milloin sopis sulle harrastaa seksiä ja kyllä sitä tulee hieman laskeltua päiviäkin, mutta yritän kovasti olla laskematta.

Bamboe pahoittelut tädistä? siis porhaltiko ferrarilla paikalle. zemppiä uuteen kiertoon!

Jokaiselle tuli jotain...

omasta navasta ei ole mitään kerrottavaa. ollaan ja möllötetään, peittoja heiluteltu, mut eipä mitään tuntemuksia enkä juuri odottelekkaan vielä.. ei tietoa yhtään et missä mennään oman kropan kanssa. ehkä se joku kaunis päivä selviää.

onneksi kalenteri täynnä menoja, ettei tule kokoajan mietittyä omaa napaa. kyllä kotiäidillekin kiireen pystyy aikaan saamaan, mut mä nautin ihan mielettömästi tästä ajasta, mä en muista pitkiiin aikoihin olevani näin onnellinen elämäntilanteestani. Ei tarvitse töissä käydä, lapset on kasvaneet "isoiksi" ei jatkuvaa hoivaamista, heidän kanssa on kiva puuhastella, pelata luistella pyöräillä. miehen kanssa menee hyvin. pientä puuhastelua seuratoiminnan hyväksi ja kunnallisvaalitkin aiheuttavat pientä säpinää elämääni kun olen ehdokkaana.

onnen kipinöitä teille muillekin!

mimosakukka

Vierailija
15/35 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa v-käyrä hipomaan ihan uusia sfäärejä pikkuhiljaa. Se duuni, mistä sain monoa... Firma ei edelleenkään ole maksanut lopputiliä (mut irtisanottiin 27. päivä viime kuuta)!!! Kävin sitten eilenä asianajajan juttusilla, jotta saadaan asia etenemään. Mutta siis ihan oikeesti, v*ttu mikä lafka. Sieltä kun soitettiin viides tätä kuuta, että nyt on maksettu. Ja p*skan marjat! Tilin salso on edelleen 0,01€. Palkkakuitissa kutienkin tilinumero oikein... Noh, saavat nyt sitten keskenään siellä miettiä, että olisko kannattanu maksaa lopputili lain koukeroiden mukaisesti. Nythän se lafka joutuu palkan lisäks maksamaan mulle odotusajan palkan ja korkoa.

Huomenna sitten alkais uus työ. Wohaa.... =)

Nyt pitää suoriutua neulomaan toinen hanskake, että huomenna on jotain mitä kiskasta päälle.

Kp 10/28-34.... Ja aika matelee....

Vierailija
16/35 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: Tsemppiä sinulle! :)

En jaksa nyt kirjoittaa kovin paljon. Mutta tosiaan on nyt RENTO olo. :) Varsinkin antibiootin ottamisen jälkeen... heh. Mutta kun tuo hiiva tuppaa taas tulemaan (ihan kuivaa)... ei kiva :/ Ja ei huvita yhtään.. Mutta onneksi on vielä muutama päivä aikaa toipua. Mutta taitaa jäädä aika vähille puuhailu. Mieskin on vielä kipeä (kova yskä). No, katsotaan nyt miten käy.

Hyvää loppuviikkoa! =) Minä lähden nyt sairastamaan...

Kp 12/26-30

Vierailija
17/35 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan omaa napaa...

Just tulin gyneltä, ei ole vaihdevuodet!!!! Jes ja vielä kerran jes!!!! =)

Limakalvot oli kylläkin aika ohuet ja nyt löysivät munasarjat (kylläkin peräsuolen kautta ultrattuna) sori...! Meinasivat että kuukautiset myöhästyy, nähtäväksi jää. Passittivat minut labraan heti, että nähdään ovuloinko ollenkaan. Soittelevat parin viikon sisään. Sitten uudestaan labraan, jos ja kun menkat alkaa. Haluavat nähdä hormoonitoiminnan aivolisäkkeestä. Mutta fiilis on loistava!!!

Gyne tokaisi lähtiessäni, että kova vauvan yrittäminen vaan pidettävä päällä koska ei aina voi tietää kuinka luonto kohtelee =) =)

Hymysuin takaisin työn pariin!!! =)

mp73, yk21, kp 22/27-

Vierailija
18/35 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa nyt nopeasti plussauutisia tänne ketjuun, kun ei vielä yhtään ole tällä viikolla ehtinyt!

Bamboe; Mikäs teillä on tilanne?! Tuhruhan ei vielä tarkoita tätiä...toivotaan että saamme sinulta tälle viikolle ekoja plussauutisia :)

Mami79: Toivottavasti olosi piristyy pian!! Syksyllä on just ihanaa käpertyä jonnekkin lämpimään sohvannurkkaan ja sytytellä kynttilöitä... Oliko mukava ilta lasten kanssa?

Lounis: Aikamoisen lupaavia oireita sulla!! bd bd bd !! Onko tullut lisää oireita tai ovatko vahvistuneet?

Mimosankukka: Kivaa kuulla, että olet piristynyt :) Ja että vielä politiikkakin aiheuttaa lisävipinöitä, siinä riittää taatusti päiviin täytettä ja piinailut menevät kun hujauksessa :D

Defeis: P*skamaista käytöstä entiseltä työnantajaltasi :( Varmasti ennen pitkää tajuaa, että olisi kannattanut maksaa hyvän saan aikana kun olisi vielä voinut hoitaa asian normaaleja teitä pitkin. Toivotaan, että tilanne saadaan pikaisesti korjattua. Onnea uuteen työhön, tuo vanha pomon käyttäytyminen vaan todistaa että lähtöpassit oli enemmänkin onnenpotku kun pääset tuommoisesta lafkasta pois...

2poj@näiti: Voi kun pahaan aikaan pukkaa teillä tauteja! Nyt nopeasti kaikki flunssankarkoitus-poppaskonstit käyttöön että olette kunnossa kun parin päivän päästä koittaa "ensi-ilta"... ja tietty "kenraaliharjoitukset" ennen sitä ;) Paranemisia!

mp173: Olipas mukavia uutisia!! Vaikka tutkimus ei taatusti ollut kiva, mutta onneksi kaikki löytyi ja tarkemmat tutkimukset saadaan kä'yntiin. Ja tietty ISO PLUSSA että saitte ton vaihdevuosi-vaihtoehdon suljettua pois kuvioista :))) Nyt sitten vaan gynen ohjetta noudattamaan ;)

Oma napa ei oikeastaan tunne mitään maatamullistavia oireita... Tissit ovat yhä arat, mutta ei mitenkään älyttömän arat ja huomasin, että rinnanpäät ovat lähes vitivalkoiset - minne se veri on sieltä karannut...? Niin ja sitten hieman närästää. Mutta ei mitään nippailuja eikä kouristeluja.

Katsotaan ja vielä olis viikko ennen kun pääsen testaamaan....

Terkuin, mannaryyni kp 26 / 30-33 (viime kierto 38)

Vierailija
19/35 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyselisin bamboe tilannettasi? Ja Lounis sinulta myös? Plussaa ei tosiaan pitkilleen täällä näynyt.. Mannaryyni sinulla myös lupaavia oireita!! Josko teille !!!! Itseasiassa minulla on myös ollut menkkamaisia oireita, vuotoakin oli kaksi pisaraa, mut se loppui.. tänään ja eilen etovaa oloa (nostin pullat uunista ja oksennus meinasi lentää tuoksusta..) Ei nippailua, mut turvotusta kohdunseudulla. Yritän pysyä rauhallisena vaik tänään kauppareissulla teki kovasti mieli kipittää apteekin kautta. Maanantaina labraan.. katotaan tuleeko tätsy enen sitä vai pitääkö tulosta jännätä oikeasti..

MP73 Hyviä uutisia!! Iso taakka harteilta pois nyt uutta potkua yritykseen ja josko sitä tulostakin sitten syntyisi!! Ja lääkärin kannustuksella! (ja meidän =)! )

Mimosakukka virtaa koitokseen, on mukava kun tapahtuu jotain mihin paneutua kunnolla! Sinä myös Defeis innolla uuteen työhön! Mukavaa päästä parempaan paikkaan! Mikätahansa taitaa olla parempi kuin tuo entinen! Onnea ja iloa =)

Meidän ilta ei mennyt niin kuin kuvittelin, lapset olivat isin ja papan kans paaleja pyörittelemässä ja nukuin piitkät päikkärit. Samoin meni eilinen mukavasti ja nopeasti. Tekee ihan hyvää kun saa välillä olla ihan rauhassa! Flunssakin alkaa lievittää otettaan. Nyt saunaan =) Sitten idols ja hause!!

Mukavaa syksyä kaikille! Ja niitä plussia!!

Mami kp28

Vierailija
20/35 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"erehdyin" tiistaina tilaamaan netistä pari raskaustestiä jotka sitten tupsahtivatkin postilaatikosta heti seuraavana päivänä ja nyt ne sitten hiljaa ja mieltäni piinaten odottavat käyttäjäänsä tuolla vessan peilikaapissa.

Olen vakaasti päättänyt että teen testin vasta 5.10 eli kp 30, ellei sitten täti tule kylään ennen sitä. Mutta itseni tuntien, en malta kuitenkaan odottaa ja teen testin jo kun kp 26 paikkeilla. Toivon niin kovin plussaa että olen jo valmiiksi varma että negaa se näyttää.. ei tarvitse sitten tulla niin korkealta ja kovaa.

Touhua on ainakin riittänyt ja "hikipäässä" aherrettu, en sitten tiedä miten tuo flunssan pirulainen vaikuttaa asiaan, olen nyt kuitenkin oletettujen hedelmällisten päivien ajan välttänyt kaikkia särky- ja flunssalääkkeitä.

Aika tuohon ajattelemaani testipäivään kuluu järkyttävän hitaasti, tuntuu ettei päivät ole koskaan kuluneet näin hitaasti. Mutta positiivisin mielin eteenpäin, "töitä tehden"

Tänään suoriuduin myös viimein takaisin kuntoilun maailmaan puoli vuotisen "mammalomani" jälkeen. Kyllä on nyt paikat niin hellänä, ja kuinka se kunto onkaan voinut rapistua noin pahasti!!!? Mutta kyllä teki ihan hyvää, sain vauvanteko ajatukset hetkeksi syrjään ja pääsin olemaan ihan itsekseni. Ja ihanaltahan sen tuntui.

Yleisesti kaikille oireilijoille: Peukut pystyssä täällä teille plussia toivotaan.

Yleisesti kaikille ovistelijoille: Pidetään lippu korkealla ja toivotaan noita oireita ilmestyvän sitten pikkuhiljaa!

pihlajankukka yk 1 kp14/24-30(21-37)