35-vuotias mies jonka kanssa juttelen netissä kutsuu minua muruksi,sanoo että on ikävä ja laittelee sydämiä
Vaikka ei olla vielä edes nähty ja vain muutama sana vaihdettu. Hän ei kysele minusta mitään. Hän haluaa tavata minut kuitenkin jo ensi kuussa. En tiedä mitä ajatella... Mitäs sanotte? Antakaa analyysinne tuosta miehestä
Kommentit (30)
Mitäpä, jos ajattelisit ihan itse. Aika selviö eikö?
Mulla tökkis, mikä lie sekopää. Minkä ikäinen itse oot?
tyyppi haluaa kovasti muuttaa Yksinelävä ja siksi vähän peräkammarinpoikamainen mies -statuksensa kunniallisempaan Seurusteleva mies -statukseen. Siksi hän yrittää uida liiveihin ennen kuin edes tietää, mihin on ryhtymässä. Varo tätä tyyppiä. Voi se olla ihan ok:kin mutta selvästikin se on liian innokas. Tuollainen suhteellisuudentajuttomuus herättää aina kysymyksiä. Miksi muka olisit muru hänelle jo nyt? Jotenkin ääliömäistä asioiden edelle menemistä. Herää vähintään lievä myötähäpeä tuon miehen puolesta.
Epätoivoinen.
Ensi kuussa tapaaminen ei kyllä mielestäni ole mikään "jo".
Hän ei ole ulkomaalainen. Tai ainakaan nimen perusteella. En ole kysynyt. Mutta on kyllä tumma. Luulin häntä ulkonäkönsä perusteella mustalaiseksi.
Ap
Ihan peruskohteliaisuutta, sanoisin.
Mikä lie pelimies. Ei vaikut normaalilta.
Hän on raksalla töissä. On todella vähäsanainen mutta pidän siitä.
Tuo innokkuus on jotenkin söpön miehekästä.
ap
En antaisi vielä mitään analyysia, en tuomitsisi. Hänellä nyt vaan voi olla tuollainen tyyli, tai sitten on vähän kömpelö naisasioissa eikä tiedä miten olisi hyvä edetä. Voi olla silti livenä ihan hyvä mieskin. Tai sitten ei. Tuon perusteella vaan ei voi tietää, joten kannattaa tavata jos kiinnostaa selvittää asia.
"Hän haluaa tavata minut kuitenkin jo ensi kuussa. "
Tätä mietin, että jo? Minusta kannattaa tavata niin pian kuin mahdollista, koska muuten voi käydä niin että kirjoittelun perusteella ihastuu ja sitten kun näkee toteaakin että ei, ei todellakaan. Tai toisinpäin, että toinen ei ehkä ole kovin hyvä kirjoittaja ja siksi menee kiinnostus, vaikka livenä hän voisikin olla ihana.
Ei tule mieleen pillun perässä olija vaan joku vähän reppana joka ei osaa liehitellä naisia kuin netissä.
Hän ei työnsä takia voi tavata vielä tässä kuussa. Asuu eri paikkakunnalla ja sen päälle joutuu matkustamaan vielä kauemmas minusta. Minä pidän tuosta miehestä jo nyt. Tykkään tuollaisesta sosiaalisesta kömpelöyydestä. Se on miehekästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on raksalla töissä. On todella vähäsanainen mutta pidän siitä.
Tuo innokkuus on jotenkin söpön miehekästä.
ap
Olet astumassa maailman vanhimpaan ja vaarallisimpaan ansaan. Itsetuntoasi hivelee, kun saat huomiota. Et mahda sille mitään, huomio vaikuttaa naiseen kuin huume. Usko silti, että noin suuri innokkuus on vähän luonnotonta tuossa vaiheessa. Mies on vähintään sosiaalisesti kömpelö. Liika innokkuus tässä naaraan ansaan saaminen -vaiheessa indikoi sitä, että huomion antaminen loppuu kuin seinään siinä vaiheessa, kun nainen on saatu. Siinä vaiheessa sen antamiseen ei ole enää syytä.
Vierailija kirjoitti:
En antaisi vielä mitään analyysia, en tuomitsisi. Hänellä nyt vaan voi olla tuollainen tyyli, tai sitten on vähän kömpelö naisasioissa eikä tiedä miten olisi hyvä edetä. Voi olla silti livenä ihan hyvä mieskin. Tai sitten ei. Tuon perusteella vaan ei voi tietää, joten kannattaa tavata jos kiinnostaa selvittää asia.
Tätä mietin, että jo? Minusta kannattaa tavata niin pian kuin mahdollista, koska muuten voi käydä niin että kirjoittelun perusteella ihastuu ja sitten kun näkee toteaakin että ei, ei todellakaan. Tai toisinpäin, että toinen ei ehkä ole kovin hyvä kirjoittaja ja siksi menee kiinnostus, vaikka livenä hän voisikin olla ihana.
Ihanasti kirjoitettu. Jutuissasi on kyllä järkeä. Minustakin tuo mies vaikuttaa jotenkin sympaattiselta juuri tuon kömpelyytensä takia. Hän on varmasti hyvä sängyssä. Usein juuri tuollaiset miehet on. Ne sosiaalisesti taitavammat taas eivät. Ainakaan minun kokemusteni mukaan.
ap
"35-vuotias mies jonka kanssa juttelen netissä kutsuu minua muruksi,sanoo että on ikävä ja laittelee sydämiä
Vaikka ei olla vielä edes nähty ja vain muutama sana vaihdettu. Hän ei kysele minusta mitään."
Hei nyt valoja päälle, ap! Mies ei käytännössä tiedä sinusta mitään eikä hän ole liiemmin yrittänyt tutustuakaan sinuun, mutta silti lepertelee sillä sävyllä, kuin teillä olisi jo suhde? Minusta kuulostaa siltä, että mies vain epätoivoisesti haluaa parisuhteeseen/seksisuhteeseen jonkun naisen kanssa, siis kenen tahansa naisen, ja olet vain sattunut hänen kiikariinsa. On eri asia olla sosiaalisesti kömpelö ja ujo kuin piirittää puolituntemattomia ihmisiä sellaisten tunteiden osoituksilla, jotka eivät tuttavuuden/molemminpuolisen tuntemisen asteen perusteella voi olla aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu. Jutuissasi on kyllä järkeä. Minustakin tuo mies vaikuttaa jotenkin sympaattiselta juuri tuon kömpelyytensä takia. Hän on varmasti hyvä sängyssä. Usein juuri tuollaiset miehet on. Ne sosiaalisesti taitavammat taas eivät. Ainakaan minun kokemusteni mukaan.
ap
Olet siis 35-vuotias mies joka sai pakit, syynä se että kutsuit naista muruksi vaikka ette olleet edes tavanneet.
Minun kokemukseni mukaan nuo liian aikaisessa vaiheessa muruttelijat ja ikävöijät ovat huonoja sängyssä, mutta nää meidän erilaiset kokemukset taitaa kertoa siitä ettei sänkytaitoja oikein voi arvata.
Pillun perässä. Ei jatkoon.