Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naista satsaatte mieluiten rahaa eli mika on tarkeinta talla hetkella teille: koti ja kodin sisustus, matkailu, vaatteet/ulkonako.

Vierailija
14.02.2006 |

Itse ostan mieluummin huonekaluja tmv kuin ulkomaamatkan tai vaatteita/meikkejä itselle. Tietenkin olisi ihanaa jos olisi varaa kaikkeen, mutta kun ei ole satsaa kodin viihtyvyyteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei yhtään piristä, vaikka kotona olisi kuinka kivat matot, jos joudun 365 päivää vuodessa niitä vain kotona tuijottelemaan.

Vierailija
2/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi omakotitalo ja uudet kalusteet, nyt on aika keskittyä itsensä huolehtimiseen. Eli valitsen matkustelun ja itseni hemmottelun vaatteilla, tuoksuilla, meikeillä, hieronnalla, ym. ihanalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaan nuihin kaikkiin tasapuolisesti =))

En osaa rajoittaa... jos jotain kivaa sisustustavaraa löydän - ostan.

Jos sattuu joku kiva vaate tai meikkituote kohdalle - ostan.

Jos jotain hyvää ruokaa tekee mieli niin - ostan.

Lomalle lähdetään Lappiin huhtikuussa ja syksyllä etelään...

Kaipa meillä on sitten rahaa.....

Vierailija
4/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa kyllä mennä tasapuolisesti vähän kaikkeen, kun ei enää ole tiukkaa rahallisesti.

Vierailija
5/5 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailu ei vaan kiinnosta just nyt kun olen raskaana viimeisilläni eikä mies pysty pitämään lomaakaan, kodin sisustukseen en viitsi paljoa laittaa kun muutamme todennäköisesti parin vuoden sisällä. Eli tällä hetkellä oma ulkonäkö, mutta sekin jää aika vähälle kun en pääse täältä lastenhoidolta juurikaan shoppaamaan.

Mutta jos olisi aikaa ja mahdollisuuksia niin varmaan laittaisin eniten kodin sisustukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme