Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TORI.FI:n viestit - en saa niihin mitään vastausta?? Toimiiko edes????!

ostohaluinen
08.01.2016 |

Olen tässä viime aikoina haeskellut muutamia juttuja Tori.fi:sta. Osalla myyjistä ei ole ilmoituksissa puhelinnumeroa, mutta palvelun kautta heille voi laittaa viestin. En ole YHDELTÄKÄÄN tällaiselta myyjältä saanut vastausta asiallisiin kyselyihini. Esim. tällä viikolla taisin maanantaina laittaa viestin Espoossa myynnissä olevasta vanhasta arkusta. Ei mitään vastausta kun kyselin tuotteen mittoja. Moni ilmoitus on ollut tuolla jo pidemmän aikaa, luulisi että myyjä haluaa päästä jo tavarasta eroon tai ainakin ottaa ilmoituksen pois jos tuote on jo myyty. Mutta ei, innokkaalle ostajalle ei vastata. Koska tämä on jo sääntö, alan epäillä että TORI:n systeemissä on jotain vikaa???? Onko joku myyjä saanut viestejä torin kautta, tai ostaja yhteyden myyjään OIKEASTI??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa viestejä näkyviin. Määrä näkyy mutteivat aukea. Vaihdan myyntikanavaa.

Vierailija
22/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule yhteydenottoviestit omaan sähköpostiin, että voisi vastata. Viestit eivät ole myöskään roskapostissa.

Torin sivulla jotain häikkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä vastattaisiin viesteihin ja tavarat myytäisiinkin, mutta kun yhteydenotot ei tule perille

sähköpostiin.  Jotain häikkää Tori.fi palvelussa?

Vierailija
24/24 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne taas täällä nillittää ihan itse kehittämästään ongelmasta...

Mä en vastaa mihinkään viesteihin mitä myytävistä tavaroista tulee. Jos joku on ostamassa se soittaa.

En vaan jaksa vastailla päivänselviin kysymyksiin ja että kuljetatko, varaatko jne. Jos haluat ostaa soita ja käy hakemassa. Yksinkertaista kuin mikä.