Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hieman lihava PT uskottava?

Vierailija
08.01.2016 |

Palkkaisitko sellaisen? Todella energinen ja vetää pt:n ohella rankkoja jumppia yms. Mut lihava, ei sairaalloisen mutta n. 30 painoindeksi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan yksikään kuntokeskus saanut valituksia jos jonkun jumpan vetäjä on pyöreämpi? "ziiz ei niinkuh voi treenaa ku vetäjäl on läskii!11 #fitness#treeni#omg"

Koko liikuntakulttuurista on tullut aika vastenmielistä näiden oranssien fitnesspimujen vallattua sen.

Itse kävin jonkin aikaa huvikseni yhden pullukan tunneilla.. Olihan se kivaa katella kun se veti täysii,.. Ei kyl ollu mitään rankkoja tunteja..

Tässä vähän lisää ylimääräisiä välimerkkejä: .........,,,,.................................,..

Vierailija
42/45 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkkaisi, tulee sellainen "älä tee kuten minä, vaan kuten minä sanon" -fiilis. Haluan, että pt näyttää siltä, miltä minä haluan tulevaisuudessa näyttää.

Hei tää on muuten totta! En haluaisi myöskään mitään kuivakkaa fitness treineriäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen fyssari, pt ja valmentaja. rauhaskuumeen jälkeen niveleni alkoivat tulehtua ja oireet viittasivat agressiivisessa vaiheessa olevaan reumaan. Samalla kun tutkittiin vasta-aineita ym hoidettiin niveliä kortisonipistoksin ja suun kautta syötävällä kortisonilla. 3-4 kuukautta ja sain kuunaaman sekä 13kg painoa tähän 160cm varteeni. Kun oireet ja lääkkeet poistuivat, paino tietty tippui. Koinko tuon painonnousun vaikuttaneen pätevyyteni tai muuttaneen minut tyhmäksi....? En.

Ei tietenkään sairastaminen ja hoidon haittavaikutukset tee sinusta tyhmää eikä poista pätevyyttäsi! Kyse onkin ulkomuodon herättämistä mielikuvista. Ulkonäöllä on merkitystä, halusipa sitä tai ei. Lihava personal trainer on vähän sama kuin tupakoinnin vaaroista potilaalle saarnaava hoitaja, joka itse löyhkää vahvasti nikotiinille.

Vierailija
44/45 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen kanssa käynyt yhden tytön tunneilla. Sillä on kanssa vähän ylimääräistä ja vauhti on mulle ihan sopiva. Ajattelin itse ottaa pt helmikuulle kun pitäisi ihan tosissaan alkaa jumppaamaan. Ei sillä ole väliä onko pt vähän iso.

Vierailija
45/45 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en naureskele. Mut ajattele nyt itse, pullukka antaa laihdutus neuvoja.. On tilanne kovin huvittava:D

Antaahan Antti Heikkiläkin laihdutus- ja hiilihydraatiton dieettivinkkejä vaikka näyttää elähätäneeltä läskiltä vanhalta äijältä. Ja jengi ihkuttaa eikä ihmettele yhtään, miksi juuri tuon näköinen tyyppi puhuu dieettinsä autuudesta. Ei tosiaankaan paras mannekiini puheilleen. :/

Ei muuten anna.