Onko hieman lihava PT uskottava?
Palkkaisitko sellaisen? Todella energinen ja vetää pt:n ohella rankkoja jumppia yms. Mut lihava, ei sairaalloisen mutta n. 30 painoindeksi.
Kommentit (45)
En palkkaisi, tulee sellainen "älä tee kuten minä, vaan kuten minä sanon" -fiilis. Haluan, että pt näyttää siltä, miltä minä haluan tulevaisuudessa näyttää.
En palkkaisi, haluaisin nimenomaan motivaatiota oikeasti treenatun näköiseltä. Jos ko.pt olisi samalla laihduttamassa kokoajan ja muokkaamassa kroppaansa niin miksei joku häntä palkkaisi jolle hänen alkulihavuus merkitsisi.
En. Pullukka PT on lähinnä huvittava.. Tai oikeastaan voisin mä huvikseni palkata sais ainakin naureskella..
Vierailija kirjoitti:
En. Pullukka PT on lähinnä huvittava.. Tai oikeastaan voisin mä huvikseni palkata sais ainakin naureskella..
Voithan sä nauraa lihaville ilmaiseksikin, varmaan oot tehnytkin niin.
No en naureskele. Mut ajattele nyt itse, pullukka antaa laihdutus neuvoja.. On tilanne kovin huvittava:D
No jos se ois laihduttanu joku 70kg ja ois kymmenen jäljellä ja suunta koko ajan alaspäin niin ehkä sitten.
Ei ole uskottava. Pt:n on oltava timmi, jos ei ole tai halua siihen, kannattaa vaihtaa alaa. Mielestäni jo pullukka jumppa, zumba, pump tms ohjaajakin on vähän niin ja näin.
Siis PT joka ei osaa syödä oikein. No en palkkaisi!
Tää on jännä. Eli laiha = hyväkuntoinen, pyöreä = idiootti? Mites lääkärit? Tiettekö kuinka moni niistä dokaa ja polttaa:D ja elää muuten vain epäterveellisesti. Ja huippuvalmentajat, katsokaas niitä. Meillä oli liikunnalla useita, joiden painoindeksi oli vaikka se 30. Treenasivat ihan törkeesti ja kovaa. Ruokaa vaati myös, muuten olis ollut turha treenata. Mä en tiedä, kannattaako palkata pt:a jos haluaa olla laiha. Tai ehkä joku kuntosaliketjun oranssi pt voi sopia teille:D
Hmm... Onko hän aidosti pullukka? Vai vaan hiukan muodokkaampi? Massakausi? :)
Mut itse voisin palkata. Olis niin magee bisnesidea aiheesta, mutta en toki kerro. ;)
Paljon riippuu siitä kuinka hyvin ja avoimesti pystytte juttelemaan? Mikä fiilis haastattelusta jäi?
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Jos menisin parisuhdeneuvojalle, en uskoisi valitsevani neljää avioeroa läpikäynyttä ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskottava. Pt:n on oltava timmi, jos ei ole tai halua siihen, kannattaa vaihtaa alaa. Mielestäni jo pullukka jumppa, zumba, pump tms ohjaajakin on vähän niin ja näin.
Kukaan ei ole aina timmi. Hekin, jotka kisaavat turpoavat kisojen jälkeen helposti reilut 10 kiloa ja voivat näyttää riskiltäkin kun lihasta alla.
Mut olisi aivan yliluonnollista olla aina sixpäck esillä ja rasvaton. Ja jos niin olisi niin eipä sellainen pt ole ammattitaitoinen kun ei osaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Jos menisin parisuhdeneuvojalle, en uskoisi valitsevani neljää avioeroa läpikäynyttä ammattilaista.
Ainakin tietäisi mitä välttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tietäisi mitä välttää!
Tämä nyt on paskin vertaus ikinä.
olen fyssari, pt ja valmentaja. rauhaskuumeen jälkeen niveleni alkoivat tulehtua ja oireet viittasivat agressiivisessa vaiheessa olevaan reumaan. Samalla kun tutkittiin vasta-aineita ym hoidettiin niveliä kortisonipistoksin ja suun kautta syötävällä kortisonilla. 3-4 kuukautta ja sain kuunaaman sekä 13kg painoa tähän 160cm varteeni. Kun oireet ja lääkkeet poistuivat, paino tietty tippui. Koinko tuon painonnousun vaikuttaneen pätevyyteni tai muuttaneen minut tyhmäksi....? En.
Jo on.. Avasin koneen ja täällä mietitään heti aamusta läskin pt:n palkkaamista.. Kyllä on taas porukka hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole aina timmi. Hekin, jotka kisaavat turpoavat kisojen jälkeen helposti reilut 10 kiloa ja voivat näyttää riskiltäkin kun lihasta alla.
Mut olisi aivan yliluonnollista olla aina sixpäck esillä ja rasvaton. Ja jos niin olisi niin eipä sellainen pt ole ammattitaitoinen kun ei osaa syödä.
No en palkkaisi pt:tä, jonka mielestä voi helposti "turvota" reilut 10 kg, ihan vahingossa ja huomaamatta. Ihme selittelyä, kun ei hallita syömisen ja kuluttamisen suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut olisi aivan yliluonnollista olla aina sixpäck esillä ja rasvaton. Ja jos niin olisi niin eipä sellainen pt ole ammattitaitoinen kun ei osaa syödä.No en palkkaisi pt:tä, jonka mielestä voi helposti "turvota" reilut 10 kg, ihan vahingossa ja huomaamatta. Ihme selittelyä, kun ei hallita syömisen ja kuluttamisen suhdetta.
Täysin totta!! Ei se hallitulla plussalla olo mitään hillitöntä makkaraa kehitä..
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä. Eli laiha = hyväkuntoinen, pyöreä = idiootti? Mites lääkärit? Tiettekö kuinka moni niistä dokaa ja polttaa:D ja elää muuten vain epäterveellisesti. Ja huippuvalmentajat, katsokaas niitä. Meillä oli liikunnalla useita, joiden painoindeksi oli vaikka se 30. Treenasivat ihan törkeesti ja kovaa. Ruokaa vaati myös, muuten olis ollut turha treenata. Mä en tiedä, kannattaako palkata pt:a jos haluaa olla laiha. Tai ehkä joku kuntosaliketjun oranssi pt voi sopia teille:D
Moi pullukka PT, turhaan puolustelet itseäsi. Ei sua kukaan halua palkata.
Mulle ei olisi uskottava, jollekin toiselle ehkä olisi.