Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipu lantion seudulla

Vierailija
07.01.2016 |

Osaakohan joku sanoa, että voiko lantion seudulla olla lihas jumissa? Itselläni on jo pitemmän aikaan aika ajoin kipeytynyt lantion seutu, varsinkin pitkiä matkoja kävellessäni. Kipeytynyt alue sijaitsee munasarjojen läheisyydessä, jonka takia varsinkin haluaisin tietää, että onko mahdollista, että johtuu vain lihaksen rasituksesta. Tokkopa kuitenkaan mitään vakavampaa on, kun kuitenkin jo lähemmäs vuoden ollut tämä vaiva, ja on on-offia, eikä ole pahentunut. Itse asiassa ensimmäisiin kipuiluihin verrattuna on ottanut laantuakseen. Voisiko kyse olla siis ihan siitä, että jotain lihasta olen rasittanut tai IBS:stä (ärtynyt suoli), joka minulla on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla. En kyllä osaa sanoa mistä se jumi tulee.

Vierailija
2/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt ultrassa? Jos on munasarjassa kysta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli minullekkin mieleen, vuosi sitten hakeuduin alavatsan kivun takia lääkäriin ja minulta löytyi iso kysta munasarjasta. Kipu on hieman pistävää minulla ja kipuilee usein seksin jälkeisenä päivänä. Onko sulla vastaavaa kipuilua?

Vierailija
4/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli minullekkin mieleen, vuosi sitten hakeuduin alavatsan kivun takia lääkäriin ja minulta löytyi iso kysta munasarjasta. Kipu on hieman pistävää minulla ja kipuilee usein seksin jälkeisenä päivänä. Onko sulla vastaavaa kipuilua?

En ole ultrassa käynyt, niin voi mahdollisesti kystakin olla. Kipuilu on useimmiten semmoista hentoa kramppaamista, en kutsuisi pistäväksi, ellen sitten kovin pitkää matkaa ole tullut tehneeksi. Ei ole kuitenkaan niin pahaa, että kipuilun itsensä vuoksi olisin missään vaiheessa lääkärillä käyntiä miettinyt, ainoastaan tuo paikka mietityttää. Selibaatissa olen pidemmän aikaa mennyt, niin en osaa sanoa, miten kipuilisi seksin jälkeen. Gynellä varmaan keväällä tulen käyneeksi, ihan muidenkin syiden vuoksi, mutta pitäisikö tuon kipuilun vuoksi yrittää aikaistaa ajan hommaamista?

Vierailija
5/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on samanlaista on/off kipua ja mulla se ainakin johtuu monirakkulaisista munasarjoista (yksi kysta on vähän isompikin).

Vierailija
6/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on mitään niin kiireellistä tai vakavaa, että pitäisi kiirehtiä sen gynen ajan kanssa.

Vierailija
7/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkankoukistajat rasittuu kävellessä, kannattaa venytellä niitä, vatsaa ja jalkoja muiltakin osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi