Vierailija

Jos on, niin kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Entä mistä sen huomaa, että kipinää löytyy?

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hävis vaimolta jossain 20-21 vuoden kohdalla ja minulta 24 vuoden kohdalla. Silti se vaimo unelmoi jostakin omakotitalosta, vaikka minä mietin kytkimen nostamista. Keskusteltu kyllä on, mutta ei ota minua vakavasti, voi voi.

Vierailija

Kipinöi edelleen kiivaasti 18 vuoden jälkeen. Sen huomaa kaikesta; katseista, eleistä, kosketuksista ja erityisesti makuuhuoneen puolella :). Yleisesti huomaa siitä, että puhalletaan hyvin yhteen hiileen ja koko ajan on sellainen aktiivinen tekemisen meininki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kipinöi edelleen kiivaasti 18 vuoden jälkeen. Sen huomaa kaikesta; katseista, eleistä, kosketuksista ja erityisesti makuuhuoneen puolella :). Yleisesti huomaa siitä, että puhalletaan hyvin yhteen hiileen ja koko ajan on sellainen aktiivinen tekemisen meininki.

Entäs miehen mielestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entäs miehen mielestä?

Kytkintä voi nostaa, jos ei yhteiselo kiinnosta. Meillä on kyllä ihan avoin keskusteluyhteys, jossa kaikesta pystytään puhumaan, ollaan puhuttu ja puhutaankin. En epäile miehellä mitään taka-ajatuksia olevan vaikka tällä palstalla sellaista yritetään alitajuntaan väkisin syöttääkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
puhalletaan hyvin yhteen hiileen ja koko ajan on sellainen aktiivinen tekemisen meininki.
Ihanan kliseistä ja tuo tekemisen meininki :D Olis mulle painajainen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhalletaan hyvin yhteen hiileen ja koko ajan on sellainen aktiivinen tekemisen meininki.

Eikö olekin? Me nyt vaan ei olla koskaan ollut kumpikaan mitään sohvaperunoita vaan aina on jotain pientä tai isompaa yhteistä projektia työn alla. Samoin harrastamme samoja lajeja yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin? Me nyt vaan ei olla koskaan ollut kumpikaan mitään sohvaperunoita vaan aina on jotain pientä tai isompaa yhteistä projektia työn alla. Samoin harrastamme samoja lajeja yhdessä.

Ymmärrän, enkä sanonut pahalla, vaikka se varmaan kuulosti siltä, anteeksi. :) Olen itsekin ollut pitkään saman ihmisen kanssa ja meillä on kivaa, mutta ollaan kumminkin aika erilliset ihmiset ja minua ei nyt ahdistaisi, mutta vähän ainakin ärsyttäisi, jos pitäisi olla "puhaltamassa yhteen hiileen" :) en siis itse käyttäisi tuota sanontaa ja tuo toinen, se on niin sellaista yhdistystoiminta- tai pienyrityssanastoa, että oikein on tekemisen meininki. Mutta tosiaan, nauroin vain sanavalinnoillesi, en itse asialle. JA olen vähän sohvaperuna, sen myönnän.

M

Vierailija kirjoitti:
Nainen kipinöi kyllä liikaakin. Pitäis vaihtaa, nuorempi malli osoittanut kiinnostusta eikä vaikuta yhtä ärhäkältä.

Meillä sama homma, laimeaa tasapaksua, ei seksiä ei mitään, mutta muuten akka kipinöi jatķuvasti, puhuu lähinnä huutamalla, keskiviikkona saunassa mikä on ainut paikka missä näkee alasti, tosin istuu jalat ristissä ja pitää käsiä tissien edessä, kilahti kun heitin löylyä, lapsikin säikähti että mitä nyt? Akka huusi että miksi vitussa sitä löylyä pitää heittää!!!.

Vierailija

Kyllä sitä olis, mut just nyt se on tauolla väsymyksen takia. Meillä kaksi alle 2-vuotiasta plus vielä mun esikoinen, ei oo nyt aikaa oikein parisuhteelle. Mutta jos me saadaan hetkikin olla kahdestaan rauhassa, yhteys löytyy heti. Ja kasvattajana ollaan samanlaisia.

Vierailija

Meillä on kipinää. Mutta tottapuhuen vaihtelevasti. Välillä kausia ettei toinen nappaa yhtään ja sit taas lempi leiskuu ja kipinöitä lentelee kun vastarakastuneilla. Nyt on taas menossa mukava kausi. Ou jee. Yhdessä ollaanoltu muutaman kk päästä 14vuotta. Kolme lasta 7kk, 6v ja 7v.

Vierailija

Miehelle olen suuren intohimon kohde, itse en sitä niin hirveästi tunne. Silti vielä 20v jälkeenkin se riittää oikein hyvin makkarin puolellakin eli seksiä on ja nautimme siitä.
Kipinää on myös sängyn ulkopuolella, mukavasti köydämme toisistamme haastetta arjessa:)

Vierailija

Meillä on kaksi pientä lasta ja kolme teiniä eli haasteellista on. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta ja siihen verrattuna mitä meillä oli ensimmäiset 3 vuotta, niin ollaan tiputtu kyllä todella korkealta. Mutta kyllä se kipinä sieltä vielä löytyy.

Välillä pitää ihan tosissaan yrittää sitä ylläpitää ja aika usein keskustellaankin asiasta. Ollaan onneksi asioista samoilla linjoilla eikä kovin paljon riidellä. Seksiä pyritään harrastamaan vähintään kerran viikossa vaikka kuinka väsyttäisi. Ennen (kahta nuorempaa lasta) harrastimme seksiä vähintään kerran päivässä eli tämä kerran viikossa on molempien mielestä surkean vähän. Mutta kun lapset valvottavat, niin ei jaksa millään.

Vierailija

Kolme vuotta yhdessä, avoliitossa puolet siitä. Nyt kun ajattelen uudelleen niin ei tainnut sitä kipinää olla alussakaan. Eli erohan tässä on tulossa kun seksiä ei ole😢

Vierailija

Juuri sitä kipinää puuttuu. Parisuhde muuten kunnossa.

Seksiäkin on, ja varmasti moneen muuhun pariin verrattuna paljonkin.

Mutta se kipinä puuttuu. Seuraava voisi olla vaimon suusta.

Miehelle olen suuren intohimon kohde, itse en sitä niin hirveästi tunne. Silti vielä 20v jälkeenkin se riittää oikein hyvin makkarin puolellakin eli seksiä on ja nautimme siitä.

Latteaa, tasapaksua (velvollisuus)seksiä ilman kipinää. Suhteella yli 20 v mittarissa.

Vierailija

Hiukan päälle 10 v yhdessä, ei yhteisiä lapsia, kipinä on tallella;) kemiat vaan kohtaa jotenkin joka tasolla.

Se tuntuu vatsanpohjassa asti kun vaan ajattelee toista

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat