Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin syy jonka takia ystävä on katkaissut välit?

Vierailija
07.01.2016 |

Asiallista keskustelua aiheesta... Paras ystävä katkaisi eilen välit minuun koska otimme perheeseemme saman rotuisen koiranpennun :/ Rotu oli lapsen suosikki, mutta ystävä kilahti koska teen kuulemma kaiken hänen perässään... Meillä on yhteinen harrastus ja samanlainen maku sisustuksessa ja olemme muutenkin hyvin samanlaisia mutta en ole koskaan pitänyt tätä ongelmana eikä kai hänkään paitsi nyt. Toivon että ystävä ylireagoi ja pyytää anteeksi mutta hänet tuniten tuskin tulee tapahtumaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katkaisin kun ystävä ei maksanut lainaa takaisin. Yhtään ei harmita mutta sitä harmittaa. 

Vierailija
2/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko te jotain 10-vuotiaita? Sehän on ihanaa, jos on niin samanlainen ystävä että moni asia osuu aidosti yksiin, mitä ihmeen suuttumista siinä edes olisi? Mä olisin taivaissa jos jossain olisi tosi paljon itseni kaltainen nainen, joku joka ajattelee samoin ja sitä rataa. Tiedän kyllä heitä olevan, useitakin on ihan varmasti, mutta ei tässä elinpiirissäni nykyään oikein näy riittävän samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin mielipiteeni yleisessä keskustelussa koskien päivähoitoa. En edes sanonut mitään radikaalia enkä haukkunut ketään. Mutta kuulemma mielipiteeni tarkoitti että hän on paska äiti.

Välit poikki.

Kun yritin kysyä mitä hittoa oikein tapahtui, ymmärsin joten kuten että en tiedä kaikkea ja että oli arka paikka. Tästä loukkaannuin sitten minä, vaikka en sitä enää mitenkään hänelle kertonut. 

I cannot be forsaken, 'cause I'm not the only one.

Vierailija
4/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muhun, mutta kaveri katkaisi välit toiseen vuonna 2000, kun tuo rotta meni äänestämään Esko Ahoa.

Vierailija
5/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina ystävä suuttui ja katkaisi välit, kun mainitsin kuinka paljon sain joululahjoja. Nyt 15 vuotta myöhemmin kääntää pään pois naama väärinpäin, jos minut näkee. Jaksaa olla katkera...

Vierailija
6/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kummallista, että jotkut hakevat ystävikseen peilikuviaan ja mielistelevät vielä puolin ja toisin pitämällä vain samoista asioista. Massaihmiset. Huonoa itsetuntoa? Jos ovat uudessa ryhmässä, niin bongaavat aina toisensa.

Vierailija
7/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran ystävä katkaisi välit, kun olimme sopineet menevämme elokuviin joka kuitenkin peruuntui. Minun olisi kuulema pitänyt pyytää häntä parin viikon sisään elokuviin omasta aloitteestani.

Toisen kerran hän katkaisi välit, koska riitelimme rahasta kuka maksaa mitäkin tietyssä tilanteessa.

Kolmatta kertaa ei onneksi tule. Hän on nykyään ex-ystäväni.

Niin, ja tämä sankari on mies..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi