Tuleeko teille pakkasesta käsiin punaista ihottumaa?
Kommentit (14)
Kyllä. Ensin punaista ihottumaa ja sitten haavoja. Joka talvi sama juttu.
Mä laitan kortisonia, niin lähtee ihottumat.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
Tulee, jos iho pääsee kuivumaan, kun rasvaan kädet käsivoiteella ei tule.
Tulisi jos en aloittaisi hirmuista rasvaamista. Olen atoopikko ja tiuhennan käsien rasvausta paljon tällaisilla ilmoilla. Monta kertaa päivässä rasvaista perusvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
'
Voisit sä samalla antaa mulle kunnon käsihoidon kun on kädet noin kätevästi rasvattuna? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
'
Voisit sä samalla antaa mulle kunnon käsihoidon kun on kädet noin kätevästi rasvattuna? ;)
Valitettavasti mieheni on ainoa, joka saa nauttia palveluista. Yves Rocherin käsivoidetta suosittelen.
Täällä kans. Pitäis rasvata ahkerammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
'
Valitettavasti mieheni on ainoa, joka saa nauttia palveluista. Yves Rocherin käsivoidetta suosittelen.
No ainahan sun miehestä voi hankkiutua eroon. Tuskinpa on kummoinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
'
Ällöttävää miten tietyt miehet aina alkaa tämän tyylisen seksuaalisen häirinnän koski ketjun aihe sitten mitä tahansa.
Tulee, jos olen pakkasella ilman käsineitä hetkenkin. Mutta hyvä käsivoide auttaa, itse käytän Yves Rocherin käsivoidetta ja se toimii minulla hyvin.
Tulee. Tälläkin hetkellä kädet kirkuvan punaiset ja vähän haavoilla.
Tulee. Mulla on atooppinen iho. Kädet ovat joka vuosi heti sään viiletessä (ja muutenkin kovien käsinpesujen jälkeen) kirkuvan punaiset, laikukkaat ja verisillä haavoilla. On käytetty ties mitä rasvoja ja öljyjä. Herkkä iho muuallakin kehoa. Lääkärin mukaan mun kädet lähentelee jotain ekseemiaa(?) jopa. Rasvon aina kun kykenen mutten sillon jos esim. oon ruokaa tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee.
'
Ällöttävää miten tietyt miehet aina alkaa tämän tyylisen seksuaalisen häirinnän koski ketjun aihe sitten mitä tahansa.
Jos sua seksiehdotukset alkaa ällöttämään niin et ole varmaan saanut ikinä munaa tai sut on raiskattu. Mulkkuahan te kuitenkin janoatte aina vaan ;)
Tulee. Atooppinen iho.