Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauva (6kk) vain itkee, en jaksa enää
07.01.2016 |
Vauva on ollut koko elämänsä tosi itkuinen ja kitisevä, eli selkeä koliikki ja maitoallergiakin on diagnosoitu. Nyt kuitenkin tuntuu, että itsellä on tullut raja vastaan, enkä jaksa enää. En pysty tekemään kotona muuta kuin kanniskelemaan vauvaa ja silloinkin itkee/kitisee. Alan katkeroitumaan kun mietin miten helppoa voisi olla ja miten vaikeaa on. Pahinta on, kun tälle ei tunnu löytyvän mitään selitystä.
Kommentit (62)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jätä nyt ainakin ne kotimaiset viljat pois.