Olette antaneet miehen viedä teitä ulkomaille?
Olemme miehen kanssa olleet 4 vuotta yhdessä eli kyse ei ole enää mistään "vaikutuksen tekemisestä" vaan yksinkertaisesti siitä että haluaa tehdä minut iloiseksi.
Olen todella huono ottamaan ihmisiltä vastaan asioita. Pyrin aina olemaan avuksi/annan ilmaiseksi ystäville tavaroitani pois, mutta jos joku taas haluaa tehdä saman minulle olen heti tyrkyttämässä rahaa.
Mies haluaisi viedä minut pariksi viikoksi thaimaahan. Voinko siis vain kylmän viileästi antaa hänen viedä minut? Sanoi että "tarjoa sille sitten joku kerta ruoat" heh, eipä siellä kuulema eläminen paljoa maksa.
Voisinkohan kerran elämässä vain antaa toisen hoitaa ja nauttia... :o
Kommentit (31)
Hei
Anna miehesi kerrankin olla mies ja viedä sinut ulkomaille ja kayttää rahojaan sinuun. Nauti siitä, olet sen ansainnut!.
Miehillä on luonnostaan tarve huolehtia perheensä hyvinvoinnista sen osalta mitä tulee maalliseen hyvään. Sinä voit sitten huolehtia enemmän muusta hyvinvoinnista.
Hyväksymällä luontaiset sukupuoliroolit teistä tulee onnellisia. Naisen ei tarvitse eikä pidäkkään olla mies, eikä päin vastoin.
Tuoko se tiet eiku teidät myös takaisin?
Kuulostaa vähän niinkuin lapsikaappaukselta että joku tahdoton olento tuosta vaan viedään ulkomaille.... Aikuiset ihmiset kai itse osallistuu suunnitteluun ja esittää toiveita yms. eikä anna toisen vain viedä, vaikka se toinen reissun maksaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Hei
Miehillä on luonnostaan tarve huolehtia perheensä hyvinvoinnista sen osalta mitä tulee maalliseen hyvään. Sinä voit sitten huolehtia enemmän muusta hyvinvoinnista.
.
Voisitko linkata tätä koskevaan tutkimukseen? Näyttäisin sen omalle miehelleni. Olisi dataa tarjolla, että näin toimii oikea mies. Hän tosiaan ei anna edes normaaleja lahjoja merkkipäivinä tai ole koskaan vienyt ulos syömään. Saa asuakin puoli-ilmaiseksi luonani ja seksiä on joka päivä ja sillälailla, kun hän haluaa. Toivoisin myös, että te lahjoja saavat naiset avaisitte toimntatapojanne, että mitä oikein teette, kun mies noin hemmottelee.
Minä maksoin yli kymmenen vuotta miehen ja mun matkustelut (noin 10 matkaa vuodessa, mies tuloton opiskelija, opintotukikuukaudet käytetty). Kun vihdoin meni töihin, löysi töistä elämänsä naisen.
Ihan noin yleisellä tasolla: Opettele ottamaan vastaan, se parantaa ihmissuhteita kummasti. Vaikka motiivisi kieltäytyä lahjoista tai avusta tai antaa niistä korvausta on varmasti hyvä, toiselle osapuolelle reaktiosi on loukkaus. Ihmisellä täytyy olla mahdollisuus osoittaa kiintymystään ja hyväntahtoisuuttaan antamalla lahjoja.
Eikö naisilla ole enää ollenkaan omaa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Hei
Anna miehesi kerrankin olla mies ja viedä sinut ulkomaille ja kayttää rahojaan sinuun. Nauti siitä, olet sen ansainnut!.
Hyväksymällä luontaiset sukupuoliroolit teistä tulee onnellisia. Naisen ei tarvitse eikä pidäkkään olla mies, eikä päin vastoin.
No hyi saatana.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin yli kymmenen vuotta miehen ja mun matkustelut (noin 10 matkaa vuodessa, mies tuloton opiskelija, opintotukikuukaudet käytetty). Kun vihdoin meni töihin, löysi töistä elämänsä naisen.
Mikä koulu kestää yli kymmenen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
.Voisitko linkata tätä koskevaan tutkimukseen? Näyttäisin sen omalle miehelleni. Olisi dataa tarjolla, että näin toimii oikea mies. Hän tosiaan ei anna edes normaaleja lahjoja merkkipäivinä tai ole koskaan vienyt ulos syömään. Saa asuakin puoli-ilmaiseksi luonani ja seksiä on joka päivä ja sillälailla, kun hän haluaa. Toivoisin myös, että te lahjoja saavat naiset avaisitte toimntatapojanne, että mitä oikein teette, kun mies noin hemmottelee.
Sen saako lahjoja jatkossa voi varmistaa kyläilemällä seurusteluvaiheessa anoppilassa. Onko siellä tapana lahjoa puolisoa/aikuisia ja onko ne järkilahjoja vai toivomaasi romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulu kestää yli kymmenen vuotta?
Miehen maisterinopinnot venyivät 15-vuotisiksi yliopistolla, viimeisenä kymmenenä vuotena ei siis saanut enää opintotukeakaan eli elätin hänet täysin.
Mene tietysti, jos miehellä on varaa ja halua kustantaa ulkomaanmatka. Minä satun olemaan se, joka kirjoitin Paskat joululahjat ketujuun, että mieheni anoi ainoaksi joululahjaksi netistä käytettyinä ostetut puolimuoviset rihkamakorvakorut. Hän ei ole koskaan edes tarjonnut minulle ravintolassa illallista, eikä anna kukkia Valentinen päivänä tms muutakaan. Elää minun ostamassani asunnosssa. Joskus kateellisena kuuntelen, kun jonkun mies antaa vaimolleen lahjoja tai vie ulos syömään. Eli mene ihmeessä matkalle, kun olet löytänyt tuollaisen miehen.