MIEHET! Häiritseekö teitä naisella alavatsapömppö?
Jos nainen on muuten normaalipainoinen, BMI max 20, mutta alavatsa on ikuisesti pömpöllään (puhutaan reippaasti monen sentin erosta vyötäröön) eikä sitä oikein voi peittää millään.
Onko paha turn off?
Kommentit (64)
Ensin pitäisi määritellä alavatsapömppö. Sen mitä itse ymmärrän naisen biologiasta, niin jos on normaalipainon alarajoilla tai alipainoinen, niin kehon normaali kohouma (viimeinen rasvavarasto?+ kohtu) tulee vaan paremmin esille.
>>> Tuommoinen pömppö ei sinänsä ole turn off, vaan se liika laihuus.
Vierailija kirjoitti:
Alavatsapömppö ei välttämättä ole edes läskiä. Joillain naisilla kohtu on voinut kallistua (samalla muut elimet nojaavat ulos) ja näin ollen litteää vatsaa ei saa vaikka kuinka treenaisi.
Kiitos tästä. Kun juuri mietin, että eikö sellainen pömppö kuulu naisvartaloon, ei se mikään vika ole. Mulla tosiaan on siinä ihan sisäelimiä eikä se mitenkään roiku.
Mutta joillainhan on ihan lituska vatsa, melkeinpä kovera. Niillä kai sitten kohtu on taaksepäin kallistunut.
Tässä sellainen, mitä itse miellän pömpöllä:
http://remppahommiin.blogspot.fi/2012/02/paiva-1.html
(siis blogistin aloituskuva)
Tuo tyyppi tekee vielä sen tyypillisen virheen, että on sullonut päälleen ihan liian pienet alushousut. Kivasti oikein puristavat kaiken läskin jenkkakahvoiksi ja mahapömpöksi. Minusta tässä on malliesimerkki siitä, että henkilöllä on huono keskikehon hallinta, väärän kokoiset vaatteet ja vielä korkeahko rasva% (vaikka onkin normaalipainoinen). Siinä se pömppö sitten pömpöttää.
Luulisi että naiselliset kaaret ja kurvit kelpaisi.
Kun olin nuori ja hoikka (48kg) niin oli silloinkin alamahassa kova pömppä eli aihan vatsa ei ollut suora alas asti niinkuin miehillä.
Ystäväni on todella laihan ja hänelläkin alavatsa kaareutuu sillai kauniisti ulospäin ja läskiä ei siis ole ollenkaan.