MIEHET! Häiritseekö teitä naisella alavatsapömppö?
Jos nainen on muuten normaalipainoinen, BMI max 20, mutta alavatsa on ikuisesti pömpöllään (puhutaan reippaasti monen sentin erosta vyötäröön) eikä sitä oikein voi peittää millään.
Onko paha turn off?
Kommentit (64)
Kyllähän se häiritsee. Kyllä se vähän on ettei naisessa saa olla mitään isompaa virhettä, muuten lähtee kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiseen auttaisi ihan tukilihasten treenaaminen? Monilla se pömppö näyttää olevan vain huonoa ryhtiä ja keskivartalon tukirakenteiden pettämistä. Itsellä tuollainen tulee vain silloin, kun tahallaan seisoo huonolla ryhdillä, ja painan huomattavasti ap:ta enemmän (mutta treenaan paljon).
Mistä sä tiedät paljonko ap painaa..?
Kyllä se vaan tuppaa häiritsemään.
Riippuu miten iso se maha sitten on, onko se "häiritsevä" vai totaalinen turn-off. Naisillahan tunnetusti omakuva pömppömahasta ei välttämättä vastaa todellisuutta.
Kaipa se karvainen kaljamahakin häiritsee muutoin hoikalla (lue hintelällä) miehellä.
Hmm, itse olen BMI:ltäni 23 eli palstan mukaan saisin pudottaa ~10 kiloa, mutta alavatsapömppöä mulla ei ole. Jännä miten vartalonmallit vaihtelee, joskus näkee just tota että on muuten ihan tikku mutta hurja pömppis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se häiritsee. Kyllä se vähän on ettei naisessa saa olla mitään isompaa virhettä, muuten lähtee kiertoon.
Vialliset naiset väistäkää, Herra Täydellisyys on paikalla :D
Pelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on muuten normaalipainoinen, BMI max 20, mutta alavatsa on ikuisesti pömpöllään (puhutaan reippaasti monen sentin erosta vyötäröön) eikä sitä oikein voi peittää millään.
Onko paha turn off?
Normaalipainon on mm BMI 25.
Pömpöt laihoilla on typerän näköisiä.
T Mies
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä tarkoitan tietysti sitä, että jos huomaan tapailemassani naisessa jonkun tuollaisen virheen.
Naisella kuuluu olla mukava alavatsapömppö. Litteä ja kova sixpack maha on epänaisellinen. Totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
No kun tietää millaisia vaatimuksia naisilla usein on, niin enpä oikein osaa hävetäkään tällaisia toiveita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiseen auttaisi ihan tukilihasten treenaaminen? Monilla se pömppö näyttää olevan vain huonoa ryhtiä ja keskivartalon tukirakenteiden pettämistä. Itsellä tuollainen tulee vain silloin, kun tahallaan seisoo huonolla ryhdillä, ja painan huomattavasti ap:ta enemmän (mutta treenaan paljon).
Mistä sä tiedät paljonko ap painaa..?
"BMI max 20" -> jos ei ole tyyliin 2 metriä pitkä, niin painan enemmän. (en nyt jaksa tarkistaa paljon tuosta tulisi, mutta oma BMI 27 joten näin oletan että enemmän painan).
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla mukava alavatsapömppö. Litteä ja kova sixpack maha on epänaisellinen. Totaalinen turn off.
Ei nuo ole ainoat vaihtoehdot. Voi olla myös litteä sileä vatsa, jonka päällä on tasaisesti hieman rasvaa niin ettei lihakset näy. Vaatii nimenomaan sen hyvän keskikropan lihaksiston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
Hyi vittu ärsyttää pinnalliset miehet. Etenkin jos ne on alle 180 cm pitkiä. Nih!
Vierailija kirjoitti:
Mun miestä ainakin häiritsee :( Jatkuvasti v*ttuilemassa siitä, esim. taputtelee mun mahaa; "Sulla on tässä tämmönen rakkauskertymä", tai heittelee kommentteja ohimennen tyyliin "Pitäisköhän sun alottaa jumpalla käynti"/ "Et sä ole lihava, vähän ylipainonen vaan".
Varmaan sanomattakin selvää, ettei seksielämä varsinaisesti kukoista. En edes viitsi mennä saunaan tuon kanssa, kun en jaksa sitä vilkuilua vatsani suuntaan, mitä harrastaa, kun luulee etten huomaa.
Tosin mun BMI on 21 (166/59), farkkujen tuumakoko 28/32. Että niin järjetön läski.
BMI on osa totuutta. Oletko ns.laihaläski? Painosi on hyvässä suhteessa pituuteesi, mutta oletko kiinteä?
Farkkujen tuumakoko kertoo vain sen, mihin kokoon on onnistunut ahtamaan itsensä. Just liian pieni vyötärönympärys puristaa kaiken löysän pallukaksi alavatsaan. Kun tarpeeksi kauan käyttää liian pieniä farkkuja, se pallukka jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
No kun tietää millaisia vaatimuksia naisilla usein on, niin enpä oikein osaa hävetäkään tällaisia toiveita :D
Kyllä sitä naiset taas alapeukuttaa, mutta käsi sydämelle, jos SINULLA on/olisi paljon valinnanvaraa, niin ei varmasti olisi mitään tiukkoja standardeja? Ehei. Naiselle riittää että miehellä on hyvä sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
Kyllä sitä naiset taas alapeukuttaa, mutta käsi sydämelle, jos SINULLA on/olisi paljon valinnanvaraa, niin ei varmasti olisi mitään tiukkoja standardeja? Ehei. Naiselle riittää että miehellä on hyvä sydän.
Sä et nyt ole ymmärtänyt. Se että nainen on läski ei tarkoita etteikö hän olisi prinsessa, jonka kuuluu saada ihailua jokaiselta mieheltä. Ei miehillä ole mitään oikeutta sanoa että naisen pitäisi olla tämän tai tuon näköinen, koska se voi LOUKATA naisia jotka tykkäävät sipseistä.
Seurustelun alkuaikoina mies kävi ihan kuumana mun pömppöön, se nosti aina paitaa ylös ja laskeutui alas ja alkoi suutelemaan vatsaani ja samassa olikin jo juhlakunto. Ah voi niitä aikoja!
Edelleen kyllä tykkää lähetyssaarnaajasta siten että mulla jalat koukussa hänen allaan niin että vatsa on vähän makkaralla, hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle.
Naisia häiritsee miehissä asiat, joille ne ei itse voi yhtään mitään, kuten lyhyys tai kaljuuntuminen. Se ei ole ollenkaan niin julmaa kuin sanoa että naisen pitäisi olla timmi, koska nainenhan voi joutua menemään kuntosalille saadakseen kiinnostavan miehen.
Saatanan sikamiehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestä ainakin häiritsee :( Jatkuvasti v*ttuilemassa siitä, esim. taputtelee mun mahaa; "Sulla on tässä tämmönen rakkauskertymä", tai heittelee kommentteja ohimennen tyyliin "Pitäisköhän sun alottaa jumpalla käynti"/ "Et sä ole lihava, vähän ylipainonen vaan".
Varmaan sanomattakin selvää, ettei seksielämä varsinaisesti kukoista. En edes viitsi mennä saunaan tuon kanssa, kun en jaksa sitä vilkuilua vatsani suuntaan, mitä harrastaa, kun luulee etten huomaa.
Tosin mun BMI on 21 (166/59), farkkujen tuumakoko 28/32. Että niin järjetön läski.
Miksi olet hänen kanssaan?
Ai miksi? Koska minä rakastan häntä ja hän minua. Koska hän on fiksu, hauska ja kiltti mies, plus mielettömän ihana isäpuoli pojalleni. Poika on ihan hulluna tuohon ukkoon. Koska meidän on hyvä olla yhdessä. Koska meillä on samanlainen ajatusmaailma ja tulevaisuuden suunnitelmat.
Siinä nyt joitakin esimerkkejä :) Ainoa miinuspuoli on tuo mahan kommentointi. Sitä kompensoi ihan kivasti muiden miesten iskuyritykset, jotka nostaa ihan kivasti itsetuntoani. Eli en vaivu vielä murheen alhoon. Olkoon sitten ilman seksiä, jos en kelpaa tälläisena, omapa on häviönsä.
Mitäs jos miestä oikeasti kiihottaa se sun maha? Semmonenhan on aika söpö. Oletko varma, että mies sanoo ilkeästi? Jos se vaan tykkää sun muodoista??
Nainen vastaa: ikää 43-vuotta ja kyllä häiritsee, edellyttäen että minulla olisi sellainen.