Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan mies ja kielletyt ajatukset

Vierailija
07.01.2016 |

Mies on mua 13 vuotta vanhempi, mutta hän todellakin näyttää nuoremmalta. Yllätyin hänen iästään. Hän on itsevarma ja komea mies. Olen huomannut ulkonäkönsä ajat sitten mutta nyt olen huomannut jotain ihme jännitettä välillämme. Ja valitettavasti olen huomannut levottomuuden kun näen sen ohimennen. Saati kun jutellaan jotain. En aio tehdä yhtään mitään koska mies naimisissa ja itse olen juuri eronnut.

Miten tällaisia tuntemuksia voi tulla vasta aikojen päästä? Onko muilla kokemuksia ja kuinka pääsitte tästä eroon? Mikään romanssi ei tule kysymykseenkään!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niistä tunteista tarvi yrittää päästä eroon. Anna tunteiden olla, mutta käyttäydy aina asiallisesti. Terveisin 37v mies, jolla myös kova jännite nuorempaa naista kohtaan ;)

Vierailija
2/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin ollut yllättynyt jos kyseessä olisi ollut epäitsevarma ja tavallisen näköinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mua 13 vuotta vanhempi, mutta hän todellakin näyttää nuoremmalta. Yllätyin hänen iästään. Hän on itsevarma ja komea mies. Olen huomannut ulkonäkönsä ajat sitten mutta nyt olen huomannut jotain ihme jännitettä välillämme. Ja valitettavasti olen huomannut levottomuuden kun näen sen ohimennen. Saati kun jutellaan jotain. En aio tehdä yhtään mitään koska mies naimisissa ja itse olen juuri eronnut.

Miten tällaisia tuntemuksia voi tulla vasta aikojen päästä? Onko muilla kokemuksia ja kuinka pääsitte tästä eroon? Mikään romanssi ei tule kysymykseenkään!

Miksi mikään romanssi ei tule kysymykseen ?

Vierailija
4/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan mies ja kielletyt ajatukset...

sekä jatko-osat:

Työpaikan mies ja kadonneen kihlasormuksen salaisuus

Työpaikan mies ja elatusmaksujen kosto

Vierailija
5/5 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan mies ja kissa-hiiri leikki. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi