Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia äitejä palstamammojen lapsilla on? (pedofiilien tappajia kaikki?)

Vierailija
07.01.2016 |

Eli mitä kertoo Suomen lapsien äiteistä jotka täällä fiilistelevät ajatuksella kuinka leikkaavat munia irti, hakkaavat pesäpallomailalla jopa pedareita. Ilmeisesti ei tarvitse tehdäkään mitään, olla vain kiinnostunut lapsista niin mammat leikkaa omin oikeuksin munat irti?

Millaisia lapsia kasvaa tällaisien "äitien" kautta? Säälittää Suomen tulevaisuus. Suominaiset ovat kuin rättipäitä, väkivallan ihannoitsijoita!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy kidutusta. Minusta pedarit jotka syyllistyvät toteuttamaan pakkomiellettään pitäisi vain lopettaa. Ei yhteiskuntakelpoista materiaalia.

Vierailija
2/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne ärhäkkäimpien mielipiteiden möyhääjät täällä ovat niitä äänekkäimpiä tapauksia, eli se vääristää "otantaa". Ja ihan tiedoksesi, että kyllä täällä on tosi paljon miehiäkin kirjoittelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mietin kanssa että mitä vittua. "Kaikki pedofiilit pitöisi teloittaa", eissaatana :D. Pitäskö seuraavaks heittää että kaikki heteronaiset pitäisi teloittaa, täysin sama asia.

Vierailija
4/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pedofiili ap itse on? Miksi puolustat sairaan ihmisen toimintaa, jossa aikuinen raiskaa lapsen, joka ei osaa puolustaa itseään satuttamiselta?

Kyllä sellaisesta toiminnasta pitäisi saada kunnon rangaistus, tai on jotain päässä vialla. Suomen lait ovat liian lepsuja lasten- ja muidenkin raiskaajille.

Vierailija
5/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs pedofiili ap itse on? Miksi puolustat sairaan ihmisen toimintaa, jossa aikuinen raiskaa lapsen, joka ei osaa puolustaa itseään satuttamiselta?

Kyllä sellaisesta toiminnasta pitäisi saada kunnon rangaistus, tai on jotain päässä vialla. Suomen lait ovat liian lepsuja lasten- ja muidenkin raiskaajille.

Olkaa varovaisia ettette lankea tähän trolliin :D. Ei näin tyhmiä ihmisiä oikeasti ole olemassa. Eihän?

Vierailija
6/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

Ai että jos ei valmis tappamaan tai leikkaamaan munia pois raiskaajalta niin puolustaa raiskaamista? Hienoa ämmälogiikkaa.

Vierailija
7/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita mielipiteitä ei erota moukkamiehestä. Joskus naisen käytös on tosi kaukana kultaisesta käytöskirjasta naisille :) Sellaisia painettiin vielä 70-luvulla.

Vierailija
8/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen on moninkertaisesti julmempi teko kuin seksi alaikäisen kanssa. Ei epäilystäkään tästä asiasta.

Vierailija
9/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jopa pedareita"? Öööööh? Pedarit ovat nimenomaan alinta pohjasakkaa myös vankilassa. Ikävä kyllä Suomen vankiloissa heitä suojellaan kaikin keinoin.

Vierailija
10/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili ei ole raiskaaja. Vittu te olette tyhmiä. Pedofiili joka raiskaa lapsen, joo mun mielestä vaikka elinkautinen niille, samalla tavalla kuin seksuaalisesti normaalille heterolle joka raiskaa. Mutta laittakaa nyt se jakeluun, että pedofiili ei ole raiskaaja sen enempää kuin normaali heteromies.

Puhukaa vaikka niistä "raiskaajapedofiileistä" tai "raiskaajista" jos haluutte heittää tollasta settiä, kun selvästi tarkoitatte niitä ettekä pedofiilejä.

Vierailija
11/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili ei ole raiskaaja. Vittu te olette tyhmiä. Pedofiili joka raiskaa lapsen, joo mun mielestä vaikka elinkautinen niille, samalla tavalla kuin seksuaalisesti normaalille heterolle joka raiskaa. Mutta laittakaa nyt se jakeluun, että pedofiili ei ole raiskaaja sen enempää kuin normaali heteromies.

Puhukaa vaikka niistä "raiskaajapedofiileistä" tai "raiskaajista" jos haluutte heittää tollasta settiä, kun selvästi tarkoitatte niitä ettekä pedofiilejä.

Potato, potato.

Vierailija
12/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä olet pedofiili. Miten ilmennät sitä?

Vierailija
13/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään lynkkaajamassan henkinen kapasiteetti. Kun argumentit loppuu, aletaan solvaamaan. Ja tällaisten pitäisi vielä tuomarin, asianajajan ja pyövelin oikeudet yhtä aikaa.

Vierailija
14/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka olisin? Kuka kieltää minua fantasioimasta mistä itse haluan? Mitä se sinulta on pois jos haluan lasta?

Vierailija
15/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuolemantuomiota vastaan yleisesti ottaen mutta pedofiilit on poikkeus, siis rikoksen tehneet pedofiilit tietysti. Pienen viattoman lapsen hyväksikäyttö vain on niin kammottavan väärin. Ensimmäisestä rikkeestä kymmenen vuotta linnaa ja seuraavasta henki pois.

Vierailija
16/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ne ärhäkkäimpien mielipiteiden möyhääjät täällä ovat niitä äänekkäimpiä tapauksia, eli se vääristää "otantaa". Ja ihan tiedoksesi, että kyllä täällä on tosi paljon miehiäkin kirjoittelemassa.

Näin miehenä voin sukupuoltani hyvin tuntevana sanoa, että näistä pedarien lynkkausviesteistä yli 90% on nimenomaan ja juurikin miesten kirjoittamia. Eikä ole vaikea arvata, minne sylttytehtaalle tälläkin kertaa jäljet johtavat.

Vierailija
17/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuolemantuomiota vastaan yleisesti ottaen mutta pedofiilit on poikkeus, siis rikoksen tehneet pedofiilit tietysti. Pienen viattoman lapsen hyväksikäyttö vain on niin kammottavan väärin. Ensimmäisestä rikkeestä kymmenen vuotta linnaa ja seuraavasta henki pois.

Siis olet täysin yksiselitteisesti kuolemantuomion kannalla. Ei voi samalla vastustaa ja kannattaa kuolemantuomiota. Jos vastustaa kuolemantuomiota, niin silloin ei voi olla mitään poikkeuksia. Se on täysin yksiselitteistä ja simppeliä. Olet joko puolesta tai vastaan.

Miksi se on muuten niin mahdottoman vaikeaa käyttää oikeaa terminologiaa? Eli miksi et heti suoraan sanonut, että lapsen seksuaaliset hyväksikäyttäjät ovat sinulle poikkeus, kun kumminkin tunnut tarkennuksestasi päätellen ymmärtävän, että pedofilius itsessään ei ole rikos ensinkään?

Vierailija
18/18 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan NORMAALI ihminen ei ole pedofiili tai raiskaaja. On pahasti pieleen mennyt kasvatus ja/tai perintötekijät (kukaan ei kai synny pedofiiliksi oikeasti), että pedofiiliksi kehittyy. Pedofiilin ohella hyväksikäyttäjä/hirviovanhemmat linnaan samaan häkkiin. Noilla ei ole oikeutta edes katsoa lapsia hyväksikäyttö mielessä. Jos oikeus ei auta, itse on asia hoidettava....Eikä noilla ole oikeutta elää ilman kemiallista kastraatiota ja sittenkin vain vankilassa. Parasta olisi, jos tajuaisivat tehdä itsemurhan ajoissa....

Ei noin luonnevikaisia voi mitenkään auttaa, se on fakta. Amerikassa on sen sijaan jonkinlaisia tuomioitakin, mutta nekään eivät auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi