Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 164/56, äitini mielestä liian lihava käyttämään suht ihonmyötäistä mekkoa

Vierailija
06.01.2016 |

Totesi tämän niin, että kuulemassa oli siskoni miehineen ja mun viisivuotias tytär. Kiitos taas, kai omat vanhemmatkin saa sulkea pois elämästään energiasyöppöinä negatiivisuuden levittäjinä? Palasi taas mieleeni, miksi ei vierailla siellä kovin usein.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat taas vauhdissa lyttäämässä, kun hoikka nainen ei ole tätiytynyt lapset saatuaan, vaan uskaltaa ja kehtaa pukeutua kurveja myötäilevään mekkoon. MIKÄÄN muu ei saa mammoja kihisemään kiukusta samoin! ;)

Kuka täällä on ketään lytännyt? Kaikki täysipäiset vastaukset on mielestäni ihan asiallisia. Noita 13-vuotiaiden aivopieruja ei todellakaan kannata laskea vastauksiksi, palstalle on nykyisin pesiytynyt joku tai joitakin, jotka saavat ilonsa irti siitä, että rääkäisevät mahdollisimman inhottavaa ja vähä-älyistä jokaiseen aloitukseen. Vai ehkäpä kuulut tähän sakkiin itsekin..?

Vierailija
22/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämä aloitus varmastikaan mikään provo. Itse olin teini-ikäisenä 166/55, kun äitini alkoi vihjailla laihdutuskuurista. Itse painoi noin 70 ja oli laihduttanut niin kauan kuin saatoin muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle sanoisin että on todellakin huonoa käytöstä äidiltäsi. Valitettavasti jotkut ovat tuollaisia, haluavat huonon mielen niille kaikkein lähimmilleen. Ikävää että sulla on tällainen äiti. Voisit joskus kokeilla käänteispsykologiaa. Kehut jotain hänen ulkomuodossaan, tyyliin: "Ai että tuo uusi hiusväri sopii sulle hyvin...". Kun joka tapaamisella heität tuollaisen hyväksyvän kommentin, niin voi olla ettei enää kehtaa kaataa huonoa oloaan sun niskaan. Useinhan tällaiset ihmiset, jotka löytää toisten ulkomuodosta aina jotain arvosteltavaa, ovat itse tosi epävarmoja kovasta ulkokuorestaan huolimatta, ja siis janoavat itse kehuja.  T.24

Vierailija
24/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163/75 ja käytän kotelomekkoja. Jos se jotakuta haittaa niin katsokoot muualle.

Vierailija
25/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vartalonmyötäiset mekot näyttävät makkarankuorilta, jos vartalo ei ole todella laiha. Minulle ei olisi tullut mieleenkään laittaa sellaista päälleni normaalipainossa eikä todellakaan vieläkään, joten äitisi on mielestäni täysin oikeassa.

Turpa kiinni, vitun laihaläski lehmä.

Vierailija
26/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ole mitään väliä miltä ap näytti mekossa (hittoako siitä jankkaatte?) vaan että ei ole ok äidiltä kommentoida tuommoista paskaa tyttärestään vielä lapsen kuullen.  Veikkaan että kateellinen on tai muuten vittumainen tyyppi jonka päästävä aina lyttäämään toisia.Mun äiti povasi koko teini-ikäni miten minustakin tulee läski vanhempana  ja huomautteli aina jos söin jotain hyvää. Olin hyvin hoikka teini ja edelleenkin hoikka aikuinen (aikalailla ap:n mitoissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi