Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan enään...

Vierailija
06.01.2016 |

Uggeja? :D

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä minkäänlaisia talvikenkiä, mitkä olisi tyylikkäät.

Vierailija
42/45 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut korkkarityttöjä, mutta nyt päätin, että haluan jotkut lämpimät kengät! Kertokaa vinkkejä hyvistä merkeistä :)

Vaellussaappaat, joissa Goretexiä tai vastaavaa. Jalat pysyvät kuivina ja lämpiminä säässä kuin säässä ja helppo kävellä, olivatpa sääolosuhteet ja kadun pinta millaiset tahansa. Itselläni ollut Eccot vuosia ja vieläkin kovasta käytöstä huolimatta melkein kuin uudet. Muita merkkejä on pilvin pimein, mutta osta laadukkaat, omaan jalkaan sopivat. Merkistä ei kannata maksaa turhaan.

Goretex ei tee kengästä lämmintä vaan vedenpitävän. Goretex-kenkä voi olla lämmin tai kylmä riippuen kengän muista ominaisuuksista. Kylmällä säällä usein ei tarvitse kosteudenpitoa, pakkaslumi ei kovin helposti kastele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän näillä keleillä jalkaani Kuomat. Vähät väliä mitä muut ajattelevat. Ok, ihmisten ilmoilla ehkä katu-uskottavammin Eccot, mutta pihalla, hiekkalaatikolla, kävelylenkeillä jne. Kuomat. Ihan parhaat :p

Vierailija
44/45 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on UGGit nytkin jalassa :D Ovathan ne hieman... Vähemmän kauniit, mutta pirun lämpimät ja mukavat!

Vierailija
45/45 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on UGGit nytkin jalassa :D Ovathan ne hieman... Vähemmän kauniit, mutta pirun lämpimät ja mukavat!

Vähemmän kauniit? Kamalaa, polta ne heti ja laita matalavartiset sukat ja tennarit.

Oikeasti näillä ilmoilla ei kukaan saa miettiä mikä on kaunista ja mikä ei. Pääasia on nyt tarkeneminen, ollaan sitten kesällä taas kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä