-30 pakkasta. Kävin 45min lenkin omistajani kanssa.
Nämä tälläset kovat pakkaset on isojen tyttöjen hommaa.
T: Bernhardinkoira Hilma 3v
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Onko emäntäsi yhtä isokokoinen?
Reps :D
Voi sinua onnekasta. Minä vapisen kylmästä niin, että tassutkin menevät tunnottomiksi ja alan linkkaamaan. Omistajani on sillon pakko ottaa minut syliin ja kantaa kotiin.
T. Chihuahua Vikke 7v
Kyllä minun niin on ikävä Meksikon lämpöä.
Jatkaa Vikke-chihu 7v
Ohhoh! Tämä miuku jätti lenkkeilyn väliin, tuollainen pakkanen on liikaa jopa minunlaiselle hirmulenkkeilijälle.
t. Miuku-Mauku 2v
Saakelin urheilijat! Kehuskelette vaan mutta mua ei ees kiinnostais mennä ulos! Ei kesällä eikä talvella vaikka keli olisi mikä!!
T: Urho tosikolli maatiaiskissa 10v
Vierailija kirjoitti:
Saakelin urheilijat! Kehuskelette vaan mutta mua ei ees kiinnostais mennä ulos! Ei kesällä eikä talvella vaikka keli olisi mikä!!
T: Urho tosikolli maatiaiskissa 10v
Miksi tätä on alapeukutettu? Itselleni tuli mieleen grumpy cat. Tai laiska paksu katti nukkumassa leivinuunin päällä. Söpöliini.
Me sisäkissat ei näillä keleillä mennä edes kiinni aukaistun tuuletusluukun ristikkoon kuten yleensä. T. 3- ja 7-veet "tosi"kollit
Koen itseni hieman fiinimmäksi roduksi kuin nämä maatiaiset, jotka täällä ovat laittaneet kommentteja.
Olen coton de tulear (emäntä ei osaa tätä lausua oikein) ja ehdottomasti ulkoilen. Rahvaat tekevät tarpeensa sisälle sanomalehdille...
Hyi huiskis! Sanon minä..
Tassut jäätyy, hyi!
T: maatiaiskissa 3 vuotta