Teen vielä yhden lapsen, vaikka ainoa lapsi on 15v.
Kun lapsi syntyy esikoinen on ainakin 16- vuotias. Varmaan aika moni ei tälläiseen ryhtyisi. Olen ollut teiniäiti ja ikä ei ole vielä mikään este, mutta voihan se olla ettei raskaus onnistukaan. Toivon uutta mahdollisuutta pienen lapsen äitinä, vaikka esikoisen kohdalla tein kaiken niin hyvin kuin pystyin. En mielestäni kuitenkaan ollut kovin hyvä äiti, mutta ainakin tuosta teinistä tullut kovin hieno ja mukava tapaus. Ja hyvät välit meillä edelleen. Lapsilleni tulisi eri isät, mikä vähän vaivaa, mutten millään edes haluaisi samaa isää heille. Huonoin isä ketä tunnen. Nykyisestä miehestä tulisi loistava isä.
Kommentit (14)
Sama tilanne. Plussaa toivotaan aviomiehen kanssa jo kovasti.
N31
selvä provo, mutta kuitenkin: ei kannata.
No mikäs siinä!Hyvää onnea yritykseen!Vauvanteko seksi on parasta ja pienet kääröt ihania!
Tsemppiä! :) Itsellä sama suunnitelmissa (siihen tosin on vielä reilu 10 vuotta aikaa). Tiesin jo varhain, että haluan kaksi lasta noin 15 vuoden ikäerolla.
Kiitos kaikille :) Yritys alkaa kesällä :) Ap
Vierailija kirjoitti:
ei missään nimessä kannata.
Perustelkaa edes vähän :) Ap
Mullakin on 15v. ainokainen. Mutta olen liian vanha tekemään toista. Miehellä ei ole lapsia ja haluaisi lapsen.
Vierailija kirjoitti:
ei missään nimessä kannata.
Miksi?
Minäkin mietin joskus vieläkö voisin. Olen jo lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Esikoinen 18.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on 15v. ainokainen. Mutta olen liian vanha tekemään toista. Miehellä ei ole lapsia ja haluaisi lapsen.
Mikä on liian vanha? Mulla on vielä monta vuotta aikaa, mutta parasta alkaa yrittämään jo nyt. Miehelläni ei ole lapsia, mutta kovasti haluaisi. Tottakai haluamme yhdessä rakkauden hedelmän. Mikäs sen ihanampaa? Vaikka ihanaa jo se, että meillä on toisemme. Ap
Up