Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle Uutiset selkosuomella

Vierailija
06.01.2016 |

Suloista °▼°

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Finaali eli loppuottelu. Selkokielellä eli helpolla suomen kielellä. <3

Vierailija
2/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihanii! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten huolestuttavaa että pystyn kuuntelemaan uutisia paremmin kun ne esitetään lyhyesti ja hitaasti? Olen 28-vuotias ja suomi on äidinkieleni. Älykkyysosamäärä 115.

Ap

Vierailija
4/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten huolestuttavaa että pystyn kuuntelemaan uutisia paremmin kun ne esitetään lyhyesti ja hitaasti? Olen 28-vuotias ja suomi on äidinkieleni. Älykkyysosamäärä 115.

Ap

Ei ou. :) Muutenkin toisten on helpompi kuunnella, toisten lukea.