Nukkuvan kissan maha ja anturat
Tuoksuvat ihanalta.
Hereillä olevan kissan haukotus ei niinkään. :D
Kommentit (26)
Minun kissani vastaa jutteluuni jopa nukkuessaankin. En kestä ajatusta ettei sekään ole ikuinen. Äärettömän rakas otus. Toisista eläimistä tulee toisia syvällisemmin ystäviä aivan kuten ihmisistäkin. Tuo on sellainen, ollut heti alusta alkaen, heti kun se tuli meille.
Vierailija kirjoitti:
Oho en tiennyt että kissoilla on sama juttu :D meidän koiran anturat ja masu tuoksuvat kuin joltain popcornilta <3
Kissan anturatuoksu tosiaan muistuttaa popcornia. Maha on ainakin mnun kissoilla erilainen, ehkä vähän kuin kesäinen hiekkaranta. Ihana kuitenkin.
Oma kissaystäväni tuoksuu sukkalaatikolta, pehmeältä ja puhtaalta. Parhaita tuoksuja mitä onkaan. Tykkään kissastani niin että sydämeen sattuu.
Ja ihaninta on se kun menee rapsuttamaan lepäävää kisua ja se päästää sen "mrrp" -äänen!!
Mun kissa tuoksuu joko puhtaalta pyykiltä tai saunan lauteilta...
Joskus kesäisin auringolta.
No on siinä se kissan omakin tuoksu. Mutta vähän se tuoksu riippuu siitä missä hän suvaitsee makoilla.
Meidän sohvat ei muuten haise perseeltä, kuten tossa yhdessä ketjussa. Johtunee kissasta. Kun kissa säännöllisesti makailee sohvalla se sohva pysyy hyvänhajuisena eli tuoksuu kissan turkilta.
(Plus sitä tulee imuroitua suht säännöllisesti, sattuneesta syystä :D )
Minulle on tullut kamala menettämisenpelko koskien kissojani!
Ovat vasta 3v mutta silti kokoajan mietin että muistinhan laittaa ikkunat kiinni, sammuttaa lieden ja kerätä kaikki epämääräiset muovipussit mitä tykkäävät syödä... Huh!
Ei ole ennen ollut nyt tullut vasta :D
.
Mutta kissat tykkää varmaan kun kokoajan lässytän ja paijjaan ja annan namia sekä pyydän viereen :')
Kissani ovat linnoittautuneet kylpyhuoneen lattialle. Lattialämmitys on laitettu täysille ja kissat nauttivat siitä. Ojentelevat jäseniään niin, että saavat varmasti lämmöstä kaiken irti.
Minun kissa nukkuu jalkopäässä. Oli pakko mennä rapsuttelemaan sen vatsaa kun luin tämän. Se alkoi kehräämään. Toinen kissa kuuli sen ja tuli toisesta huoneesta hännänpää kiemurassa ja juttelu-naukuen ja hyppäsi tänne sängylle kaveriksi.
Voiko parempaa olla?
Onneksi av:lla on tällaisia positiivisiakin ketjuja, aika monet aloitukset ovat tosi synkkiä. On nähtävästi tosiasia, että lemmikit nostavat mielialaa. Kisut.❤️
Katselen nukkuvan kissan suuta , ihanasti kaartuu hymyn muotoon suupielet, siinä se nukkuu pitkänä poikana.
Laitoin kissalle IKEAsta ostetun "lampaantaljan" patterin eteen ja voi että miten tyytyväisenä jäi siihen nukkumaan :)
Voi kissat. Rakastan meidän kisua niin paljon. Nytku on näin kylmä niin kisuli on sängyssä mun vieressä ihan kylki kyljessä. Ja hyrisee tyytyväisenä. Ihana lämmitin
Vuoden ihanin ketju:) Nyt guuglettamaan että minullekin selviää mikä on antura.
Vierailija kirjoitti:
Voi kissat. Rakastan meidän kisua niin paljon. Nytku on näin kylmä niin kisuli on sängyssä mun vieressä ihan kylki kyljessä. Ja hyrisee tyytyväisenä. Ihana lämmitin
Eräs noista kolmesta kissasta, vanha kolli, tulee lähes joka ilta makaamaan rinnan päälle kun menen sänkyyn. Se on niin lähellä siinä, että yltää nuolemaan naamaani, ja se nuolee ahkerasti ja hurisee äänekkäästi. Se vaatii rapsutuksia, sitten se tehostaa vaatimuksiaan läpsimällä pehmeästi tassullaan minua poskeen :D. Monesti olen herännyt keskellä yötä siihen, kun tuo sama kissa on kömpinyt taas rinnan päälle hurisemaan ja läpsimään, että "alahan äijä rapsuttaa minua". Pakko sitä on sitten rapsuttaa, kun ei se usko vaikka sille sanoo, että minun pitää vielä nukkua. Rakkaita nuo kissat kyllä ovat.
Lapseni sai joululahjaksi Brion vedettävän koiran, no arvatkaas vaan, ketä sillä leikkii. Kissani juoksee ympäri asuntoa naru suussa ja lelu vaan kolisee. Enpä ole ennen nähnyt kissan taluttavan koiraa.:D
On niin kylmä että kissa rupeaa aivastelemaan kun yrittää mennä parvekkeelle :D
Oho en tiennyt että kissoilla on sama juttu :D meidän koiran anturat ja masu tuoksuvat kuin joltain popcornilta <3