Kalun koko ja miehen valinta
Tuolla ketjussa missä kysyttiin miehen peniksen kokoa keskiarvo oli lähempänä 17 cm kun todellista miesten keskiarvoa. Kyllähän tämä selvästi viittaa että koolla on väliä. Joko pienikaluisten naiset eivät halua vastata tai sitten kaikilla on isokaluinen mies.
Myöntääkö kukaan suoraan koon vaikuttaneen valintaan? Oletko ottanut tai jättänyt miehen siksi?
Vai onko asia kiinni jostain muusta? Oman kokemukseni mukaan komeimmilla miehillä on _yleensä_ iso. Vaikka aina kuulee väitettävän ettei näöstä voisi päätellä mitään.
Kommentit (4)
Yhdenyönjutussa koko saattaa olla tärkeämpää, mutta parinvalintaan se ei vaikuta. Suuret poikkeamat kumpaankin suuntaan voivat aiheuttaa pientä pettymystä, mutta muuten sopivaa miestä en niiden takia jättäisi, etenkin jos miehellä on halua löytää yhteisiä keinoja nauttia seksistä. Toisaalta hyvän munan takia en ottaisi typerää tai junttia miestä.
Nykyisen kokoa en tiedä, täysin sopiva on, ja saan joka kerta orgasmin.
Tunnustan että vaikuttaa. Olen jättänyt kaksi miestä sen takia. En toki miehille kertonut syytä kun ei se heidän vikansa ole, mutta ei siitä olisi tullut mitään, minä en petä ja otan parisuhteeni tosissaan ja pitkässä juoksussa olisin vain katkeroitunut. Olivat niin paljon keskivertomitan alapuolella, että vaikka paikat olisivat liki ummessa, ei ne olisi tuntuneet missään mitenkään. Toinen oli aivan saman näköinen (ja kokoinen) kuin pikkulapsilla on ja siihen koskeminen oksetti ja toinen oli sellainen peukalon mittainen, tosin paksu, tatti. Aviomiehelläni on hyvin iso ja onhan se aivan suunnaton plussa, rakastan kuitenkin seksiä yli kaiken, mitä sitä kieltämään. Olisin kuitenkin tuon kanssa jos olisi ihan normaalimittainenkin.
Miehellä on 20 cm pitkä ja 5 cm paksu. Typerää, mutta vaikutti kiinnostumiseeni. Muilla miehillä ollut joku 15 cm mikä ollut hyvä sekin. Paksuus on tärkeämpi kuin pituus. Muutama ohutmunainen ollut ja tuntunut tosi ikävältä :D tai sit itsellä löysä? :D
Ei ole komeimmilla iso. Mä en voi vastata kun en tiedä mieheni kalun kokoa. Se on aika samankokoinen mitä olen saanut aiemminkin. Paitsi muutama tosi pieni, jopa mikromuna on tullut vastaan. Mitään isoa ei ole koskaan, mutta pari keskivertoa hieman kookkaampaa. Mieheni on tuo keskiverto. Kerran mitattiin exän varustus ja se oli 15cm, mutta aika paksu. Sillä sain helpoiten orgasmit. Nykyisen kanssa en saa helposti. Hieman ohuempi kuin exällä. En tiedä johtuuko koosta vai jostain muusta.