Ihan hirveää, mies luulee, että minulla ollut vain vähän seksikumppaneita.
En ole suoraan sanonut, mutta nyt vaan luulee, että hänellä on enemmän seksikumppaneita ollut. Epäilen hyvin vahvasti, koska mies ei ole ollut yhteensä kuin vuoden sinkkuna. Itse taas olen ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja olen miestä hieman vanhempikin. Aloin laskemaan, enkä muistanut kaikkia edes, mutta noin 30 sain luvuksi. Voiko miehellä olla silti enemmän kun on ollut sinkkuna vuoden ja olen hänen neljäs seurustelukumppani? Pitääkö tästä kertoa, että olen ollut nuorempana varsinainen huoruli?
Kommentit (33)
En kertoisi, jollei sioraan kysy.
Vierailija kirjoitti:
Ootko huono sängyssä? :o
En mielestäni. Ainakin parempi kuin mies :D Ja oon kyllä saanut kehuja, mutta en tiedä onko valehdeltu. Rakastan seksiä, joten ihan huono en ainakaan ole. Ap
Aika kaksinaismoralistinen mies sulla. Varsinkin jos pitää vielä kaveriporukassa rehennellä omilla kokemuksellaan.
rakastan palstailua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole suoraan sanonut, mutta nyt vaan luulee, että hänellä on enemmän seksikumppaneita ollut. Epäilen hyvin vahvasti, koska mies ei ole ollut yhteensä kuin vuoden sinkkuna. Itse taas olen ollut pitkiä aikoja sinkkuna ja olen miestä hieman vanhempikin. Aloin laskemaan, enkä muistanut kaikkia edes, mutta noin 30 sain luvuksi. Voiko miehellä olla silti enemmän kun on ollut sinkkuna vuoden ja olen hänen neljäs seurustelukumppani? Pitääkö tästä kertoa, että olen ollut nuorempana varsinainen huoruli?
Mitä merkitystä sillä on kummalla on ollut minkäkin verran kumppaneita? Ja miksi olet harrastanut paljon irtoseksiä jos koet nyt olevasi "huoruli"? Minusta ei ole mitään syytä kertoa tuollaisia asioita kumppanille,ei menneisyydellä pitäisi olla merkitystä jos sillä hetkellä on vain se yksi kumppani.
Lähinnä mietin, että muut pitävät lumppuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kyllä yhtään tykkäisi jos saisi tietää, että mulla ollut enemmän seksikumppaneita. Varsinkin kun nyt luulee ihan toisin. Jotenkin se ärsyttää, tuo että olettaa ja luulee. Ap
Jos mies on onnellinen kun luulee olevansa kovakin pukki,miksi särkisit illuusion? Ja mikä siinä niin ärsyttä,jos kerran ette kilpaile asiasta? En mä ainakaan ole puhunut mitään entisistä kumppaneista miehen kanssa enkä tosiaan halua tietää hänen seksielämästään ennen minua,se on menneisyyttä,tämä suhde on nykyhetkeä.
Vierailija kirjoitti:
rakastan palstailua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on kummalla on ollut minkäkin verran kumppaneita? Ja miksi olet harrastanut paljon irtoseksiä jos koet nyt olevasi "huoruli"? Minusta ei ole mitään syytä kertoa tuollaisia asioita kumppanille,ei menneisyydellä pitäisi olla merkitystä jos sillä hetkellä on vain se yksi kumppani.
Lähinnä mietin, että muut pitävät lumppuna. Ap
"Älä välitä mitä ihmiset ajattelevat,he eivät tee sitä usein."
Sitä paitsi tuollainen juttu on yksityisasia,ei sitä tarvitse kertoa kuin ehkä sukupuolitautipoliklinikalla.
Mitä kaikkia rumia nimityksiä vielä keksitkään itsestäsi? Lutka, lumppu ja huoruli mainittu.
Kerrot rakastavasi seksiä, joten ristiriitaista, että samalla haukut itseäsi. Ja jos sulla on kavereita, jotka oikeasti pitäisivät naista "lumppuna" sen vuoksi, että naisella on ollut seksielämää, niin kannattaa ota etäisyyttä sellaisiin tuttaviin.
Okei en sitten ole huoruli :) Voinko silti sanoa miehelle, että kyllähän mulla on jonkun verran ollut seksikumppaneita, olenhan ollut sinkku melkein aina? Ap
Vierailija kirjoitti:
No miksei voi sanoa sille..Vähän näpäyttää :D
Näpäyttää? :D Ajokilometrit eivät yleensä ole plussaa...
Kannattaa ottaa mieheltä luulot pois. Joskus kun olet miehen ja hänen kavereidensa kanssa porukassa, niin otat silloin asian puheeksi ja kehaiset isoon ääneen, että tämä tyttö se on saanut niin paljon munaa, että edes armeijan suihkussa ette ole pojat yhdessäkää niin montaa nähneet. Saat miehesi ja hänen kavereidensa varauksettoman huomion ja ihailun. Rohkeasti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Okei en sitten ole huoruli :) Voinko silti sanoa miehelle, että kyllähän mulla on jonkun verran ollut seksikumppaneita, olenhan ollut sinkku melkein aina? Ap
Oma valintasi, mitä miehelle kerrot yksityiselämästäsi.
Ainakaan itsellä kuvatun kaltaiset "monenko kanssa olet ollut" -keskustelut eivät ole olleet mikään menestys. Sivuuttaisin aiheen ennemmin niin, että joitakin miehiä on tullut tapailtua, enkä sen kummemmin asiaa avaisi.
Vierailija kirjoitti:
30 on vähän. Yli 150 on paljon. Eli relaa.
30 kuulostaa aika paljolta, noh nainen on mitä on tänä päivänä.