Onko muiden mielestä nyt paras keli ulkona? Itse rakastan pakkasta
Inhoan helteitä ja hikoilen aina koko kesän. En ole lihava, koska joku av-mamma nyt niin olettaa mutta minulla vain jostain syystä puskee hikeä aina kun ulkona on yli 15 astetta.
Kevät ja syksy on ok, kesää inhoan.
Koirakin tykkää, valkoinenpaimen jolla paksu pohjavilla :)
Miten muilla?
Kommentit (36)
Vittuako alapeukutatte läskit. Tykkäätte pakkasesta vain koska saatte pukeutua isoon muodottomaan säkkiin jossa läskinne ei näy. Työntäkää lisää suklaata vaan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos yli +15 asteessa tulee hiki, ei keho voi toimia silloin oikein. Jos sisälämpötila on normaalisti n. +20 astetta, niin miten pärjää silloin sisätiloissa, jos yli +15 asteessa tulee hiki?
Miksi tätä on miinustettu? Kyllä minun mielestäni vain on jo epänormaalia, jos reilusti normaalia sisälämpötilaa alemassa lämpötilassa tulee hiki. Syytä olisi käydä silloin jo lääkärillä.
En minä ketään tässä mollaa, yritän vain auttaa, taustalla voi olla silloin jo jotain normaalista poikkeavaa tai jopa huolestuttavaa. Koska eihän se voi millään normaalia olla, että viileissä lämpötiloissa hikoiluttaa. Luulisi, että sen jälkeen kun asia olisi tutkittu ja hoidettu, se olisi helpompaa myös ihmiselle itselleen sen jälkeen, kun pystyy normaaleissa olosuhteissa elämään normaalia elämää, eikä tarvitse tuskallisessa olotilassa olla.
Mulle tuottaa tuskaa. Toivittavasti lauhtuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuottaa tuskaa. Toivittavasti lauhtuu pian.
Jo perjantaina. Ja viikonloppuna lisää.
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/Helsinki
Sunnuntai -4, maanantai -3. Nyt tulee hyvät talvisäät takaisin!
PäteväPirkko kirjoitti:
Tykkäisin kyllä kovasti näistä pakkasista, jos vain mahtuisin mun ihaniin kunnollisiin talvivaatteisiin. mutta kun en mahdu, niin ulkoilu on tuskallista. Mutta pakko ulkoilla, koska omistan koiran.
XD
Vierailija kirjoitti:
Tää- 26 on vähäsen liikaa. Nenänpää jäätyy vaikka muuten ei kylmä pukeutumisen takia olekaan.
Koirakin nosteli takajalkojaan lenkillä, karvallinen bordercollie.
No niin! Uskokaa nyt kun kerran koirakaan ei tykkää. Viisas eläin kerrassaan, aivan kuin minä paitsi, että itse ihminen eikä tykkää näistä stanan pakkasista. Kohta on sormenpäät verillä!
Niin, mitään muitahan säitä Suomessa ei ole olemassa kuin kovat pakkaset ja kovat helteet. Vain toisesta voi tykätä ja esimerkiksi niiden välissä ei voi olla yhtään mitään sellaista säätä, mistä voisi tykätä.
Ihan paras keli on kyllä. Talvella pitää olla lunta ja pakkasta.
En tykkää ääripäistä. Helteellä on huono olo ja paukkupakkasessa kärsii iho. Molemmat rajoittaa liikkumista.
Iho rasvaamisesta huolimatta perkeleen kuiva ja saa koko ajan olla rapsuttamassa joka paikkaa.
Hiukset on litteät ja samalla sähköiset.
Kasvot jäätyy ulkona.
Kämpässä on kylmä.
Vihaan vuorautua kauheeseen kasaan vaatteita.
Eli en tykkää!
Hengittäminen on mun astmakeuhkoille tosi vaikeeta näillä pakkasilla, iho on kireä ja rutisevan kuiva, nenä vuotaa koko ajan. Lasit on joko huurussa, tai, kuten tänään, jäässä - eipä paljon nähnyt mihin kävelee, Koko ajan palelee, vaikka on kuin hyvä vaatetus (tuntuu ihan siltä kuin luut olisi jäässä...) En tykkää yhtään :(
Äsken kävin metsälenkillä, pakkasta -26. Oli kyllä aivan ihana ulkoilukeli kun vaan oli tarpeeksi vaatetta päällä. Metsässä ei tuulikaan tuntunut, poskia vain vähän nipisteli. Tykkään.
Te jotka valitatte kuivasta ihosta niin kokeilkaa Bepanthene-rasvaa, saa apteekista (en tiedä saako muualta) Turkoosi tuubi, kosteuttaa todella hyvin ja minäkin joka tuskailin kuivan ihon kanssa sain helpotuksen :)
Olen talven lapsi ja rakastan pakkasta. Vanha sanonta kuuluu, että paleleminen on pukeutumiskysymys. Minulla on ihania lämpimiä talvivaatteita ja menen mielelläni pakkasella ulos. Sitten kun lämpö laskee nollaan ja tulee vesikelit, minä pysyn sisällä.
Vihaan pakkasta kumpa olisi pian kesä ja +30 lämmintä.
Tykkäisin kyllä kovasti näistä pakkasista, jos vain mahtuisin mun ihaniin kunnollisiin talvivaatteisiin. mutta kun en mahdu, niin ulkoilu on tuskallista. Mutta pakko ulkoilla, koska omistan koiran.