Facebook-ongelma! tulen hulluksi
Tietääkö kukaan miten saisin facebookin feedin näyttämään vain facebook-kaverieni päivityksiä? Nimittäin koko ajan enenevissä määrin feedini täyttyy täysin tuntemattomien ihmisten julkisista päivityksistä ja profiilikuvista joista facebook-kaverini ovat tykänneet tai joihin ovat kommentoineet. Käy hermoon! Ei kiinnosta jonkun Silja Pillervon uusi profiilikuva tai jonkun Herra Hönkijän avautuminen politiikasta. Niitä ei voi oikein yksitellen piilottaakaan kun ei aina samalta ihmiseltä näy juttuja vaan ihan kaikilta.
AUTTAKAA
Kommentit (7)
ARGH!
Minäkin oon aatellu lähteä. Täytyy varmaan sit... Harmittaa kun jää sitten kaverien jutut pimentoon.AP
Sama ärsyttää muakin. Olisko kuitenkin niin et omien kavereiden päivitykset on kuitenkin aina ylinnä (ja kun alkaa tulla vieraiden juttuja niin siihen voi lopettaa selaamisen) Mua ei myöskään kiinnosta tietää kavereideni tykkäämisistä (Leena tykkää kohteesta Prisma), mutta kai se on ilmaisessa palvelussa vaan hyväksyttävä että mainosta pyörii...
Kannattaa väjän aikaa piilotella niitä. Vähenevät tällä ainakin. Sit joskus taas pomppaavat uudestaan mut jos vähän aikaa jaksaa niitä piilotella eli laittaa sen piilota kaikki kaverin kaverilta.
Eniten ärsyttää että mun feedi täyttyy joistakin mun mummon kavereiden julkisista päivityksistä, evvk! Mutta kun mun omien kavereiden päivitykset ei näy feedissä! Argh! Sitten yhtäkkiä siihen pomppaa joku pari päivää vanha hääkuva mun kaverin häistä: "Toinen kaverisi Pirkko tykkää tästä. "
Samaa olen harmitellut, hirvee työ että löytää kavereiden päivitykset kaiken seasta.
Ei tuolle mutään voi. Voit vaan laittaa, että näytä vähemmän käyttäjältä X. Tämän takia olenkin lähtemässä koko Facesta.