Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen miehille jotka on tykättyjä

Vierailija
05.01.2016 |

Olen nainen mutta koen syvää kateutta miehiä kohtaan monessa muussakin asiassa. Mutta etenkin silloin kun tuollaset miehet tuppaa pyörittämään satoja kavereitaan ja haaremia vaikka ovat usein inhottavia ihmisiä. Olen tosi kateellinen, miksei mullakin voi olla niin helppo elämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut kateuden aiheet on?

Vierailija
2/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut kateuden aiheet on?

Kaikki on helpompaa, ja te saatte enemmän mahdollisuuksia elämässä. Naiset ovat sorrettuja. Mun kateuteen liittyy syvää vihaa. Nuoret naiset voi huonommin kuin koskaan, ja itsemurhat yleistyneet, miehet voivat entistä paremmin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan olet kateellinen. Vaihtaisin itseni miehestä naiseksi vaikka heti.

Vierailija
4/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD mun elämässä et selviäsi päivääkään.-ap

Vierailija
5/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa kovaa kyrpää kun vähän sormia heilauttaa. Miehenä saat sen sijaan olla ilman pillua. Ja kyllä, olen tosi katkera ja vihainen mies. Ja kyllä, vihaan muita miehiä, joiden kanssa joudun kilpailemaan naisista. 

Vierailija
6/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan elämä ole mitään ruusuilla tanssimista.

Vierailija
7/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa kovaa kyrpää kun vähän sormia heilauttaa. Miehenä saat sen sijaan olla ilman pillua. Ja kyllä, olen tosi katkera ja vihainen mies. Ja kyllä, vihaan muita miehiä, joiden kanssa joudun kilpailemaan naisista. 

Pillua saa aina rahalla, mutta ei se ole läheskään sama asia, mitä vapaaehtoisesti saatu.

Vierailija
8/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästäkö tässä taas on muka kyse? Olette kyllä miehet vähän yksinkertaisia. Taidat olla mun työkaveri.

Vierailija
9/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan saa. Minulle siis on kasautunut myös miestenkin surkeudet, sen lisäksi että olen alinta pohjasakkaa koska olen nuori nainen. -ap

Vierailija
10/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan elämä ole mitään ruusuilla tanssimista.

Tullaanko sinulle päivittäin naureskelemaan päin näköä ja tyrskähdelläänkö ja haukutaan kun kuljet tuntemattomien ohi. Minulle tullaan -ap

Vierailija
11/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan saa. Minulle siis on kasautunut myös miestenkin surkeudet, sen lisäksi että olen alinta pohjasakkaa koska olen nuori nainen. -ap

Haluat siis jännämiehiä ja nyt vituttaa? Haluat ehdoin tahdoin päästä jonkun idiootin panoleluksi, mutta kun jostain syystä et pääse niin nyt vituttaa. Otan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme