Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS MITÄ! Tuleeko tänään jotain lätkää telkkarista!?

Vierailija
05.01.2016 |

Niin just. Mulla on törkeä määrä opiskelutehtäviä rästissä, vauva valvottaa ja uhmaikäinen repii kehitysvaiheestaan kaiken irti. Mulla piti olla eilen, tänään ja huomenna loppiaisena omaa aikaa, jotta saisin kaksi esseetä valmiiksi. No, eilen illalla miehellä olikin yllättäen joku kokous, jonne piti mennä. Sen piti kestää max 45 minuuttia, mutta menikin 2,5 tuntia. Tänään aamulla sitten sai päähänsä lähteä 200 kilometrin päähän katsomaan sairasta äitiään hoitokotiin, kun ei jouluna nähnyt sitä. Ajattelin, että sairas äiti menee mun opiskelutöiden ohi ja annoin luvan lähteä yksinään sinne. Jääkin sinne lapsuudenkotiinsa yöksi ja tulee vasta aamulla kotiin.

Ja mitä luenkaan nyt Facebookista ja täältä, eilen ja tänään on ollut jotain typerää kiekon perässä hiihtämistä telkkarissa!! Siellähän se mieskin sitten on ollut jossain ruudun ääressä. Pyh, mitään kokouksia tai äitejä ollut. Sitä saamarin jääpalloa se on katsonut taas. Olisi edes sanonut.

En jaksa. Aina, kun mulla on jotain tärkeää, siis oikeasti tärkeää, tulee joku The Ottelu, joka on vain kerran vuosisadassa. On MM-kisaa, olympialaisia, EM-kisoja, sitä ja tätä. Palloa, kiekkoa, keihästä, ihan sama, kunhan jonkun urheiluvälineen perässä juostaan.

AARGH.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi