Sinä nainen 30-40v! Harmittaako kun seksuaalisuutesi huippuvuodet valuvat hukkaan?
Kommentit (32)
Ruuhkaa ei ole kun sängyssä. Lapset tein nuorena, joten nyt jo paljon aikaa itselle ja näille harrastuksille.
Ää, naisen seksuaalisuuden huippuvuodet alkavat vasta lähempänä neljääkymppiä. En tiedä miten kauan nää huippuvuodet sitten kestää, oon 47 v ja vielä ollaan huipulla ;).
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkaa ei ole kun sängyssä. Lapset tein nuorena, joten nyt jo paljon aikaa itselle ja näille harrastuksille.
Vain wt tekee lapset nuorena.
Paskan ruuhkavuodet. Yksi lapsi eikä tässä mihinkään mitään kiirettä.
Ei niitä pentuja tartte tehdä määräänsä enempää.
Ei. Mikäs tässä lapsettomana elellessä, oikein mukavaa ja kiihkeää on, kiitos kysymästä.
Mulla lapsi on tuolloin teini/nuori aikuinen. Ei ruuhkaa näkyvissä!
Enpä oo moista ehtinyt miettimään.
Yksi lapsi ei estä sekstailemista.
Todellakin harmittaa, etenkin kun seksi kotona on aivan olematonta, vaikka naimisissa tässä (vielä) ollaan. :((
N41
Ei ole lapsia eikä miestäkään tällä hetkellä, joten kyllä se siinä mielessä valuu hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia eikä miestäkään tällä hetkellä, joten kyllä se siinä mielessä valuu hukkaan.
Ota nuorempi rakastaja. Kuulemma tarpeet kohtaa hyvin ;)
M24
Vierailija kirjoitti:
Ää, naisen seksuaalisuuden huippuvuodet alkavat vasta lähempänä neljääkymppiä. En tiedä miten kauan nää huippuvuodet sitten kestää, oon 47 v ja vielä ollaan huipulla ;).
Eikö muka ole jo kuiva emätin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain wt tekee lapset nuorena.
ok... :) kuulostat vähän siskoltani, joka nyt itse tuskailee juurikin lasten ja ruuhkavuosien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan innolla että pian olisi. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
No hyvin voisin ottaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, miksi olisi? En ole vielä vaihdevuosissa, ei ole ainakaan mitään oireita ja eihän läheskään kaikilla tule vaihdevuosissakaan tuota kuivuusongelmaa. Ja jos sellainen ongelma joskus tulee, niin onhan ne liukuvoiteet keksitty :). Mulla on kosteutta ollut aina riittävästi ja näin vanhemmiten kostun helpomminkin kuin nuorena.
Ei ole mitään hukkaan valunut, kiitos kysymästä. Koen kyllä, että vasta nyt 40+ iässä elän seksuaalisia huippuvuosia. Kuivuusongelmia ei ole koskaan ollut. 42-vuotias olen, kahden jo teini-ikäisen äiti ja onnellisesti edelleen naimisissa.
Aina yhtä hauska kuvitelma ihmisillä! :D Jos on seksuaalisuuden huippuvuodet menossa niin kyllä sitä keksii aikaa ja paikan vaikka olisikin niitä pieniä lapsia. Ei seksielämän tarvitse loppua lapsiin. Meillä on vain parantunut lasten saannin jälkeen.
T. 3 lapsen äiti, esikoinen 6v ja kuopus 5kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24No hyvin voisin ottaakin!
Missä nähdään? ;)
M24
Öh tarkennatko, että miten se nyt hukkaan menisi? Ihan tallella tuo tuntui olevan kun viimeksi tarkistin.
Nainen 36v.