Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Valo seurustelee..

Vierailija
05.01.2016 |

Kuka on Ville Valon seurassa viihtyvä mustahiuksinen pitkä kaunotar? Ei ole se ulkomaalainen..

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eihän se tietty kuulu kellekkään ja mistä sitä tietää voiskaan totuutta mut ihmetyttää kun itkeki oon pitäny tota heppua aika fiksuna ja kypsänäki et riittääks ton ikäsen tytön paukut olla muuta ku kaunis seuraneiti.t. Toinen mielensäpahoittaja xD

Vierailija
62/97 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja kirjoitti:

Jopas kirjoitti:

:o 22-vuotias? Mitä yhteistä niillä voi olla paitsi pituus, laihuus, tummat hiukset ja ammatti, missä on esillä? (Toisaalta hyödyttänee molempien bisneksiä, jos kimpassa liikkuvat)

No siinäpä ne.. Niin kyllä mieleni pahoitin ja makuni menetin jos näin on.. Olen jokseenki pitäny Villeä arvossa tiettyjen juttujen suhteen. Vaikka toisaalta, mitäpä minäkään mistään tiedän niin, että arvostella voisin.

No mistäs sitä tosiaan tietää ja kelle kuuluu mut mäki oon jotenki saanu tosta hepusta fiksun ja kypsän kuvan sen jälkeen ku se lopetti sekoilunsa aikoinaan , riittääks sit tonikäsen tytön paukut olla muuta ku nätti seuraneiti... Tiedä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tuli 2 krt, ei ensin näkyny.

Vierailija
64/97 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se tyttö ei käytä Valoa hyväkseen millään lailla vaikka rahan tai julkisuuden toivossa. Monet parikymppiset näitä haikailevat. Tai toisaalta toisinpäin.Toivottavasti Valo ei käytä nuorta naista hyväkseen millään lailla esim. muusan tai seksin tarpeessa. Tuon ikäisenä on vielä kovin kokematon ja herkässäkin iässä. Jos yhdessä olevat siis.

T. Yli 40v.

Vierailija
65/97 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän sitä julkisuutta Villenkanssa saa.. Eipä olis ensimmäinen, joka buustaa vähä omaa mainettaan Villen avulla.

Seuraneitihän tuo varmaankin on, voiko rehellisesti parikymppisel tytöl ja nelikymppisel ukolla olla kamalasti yhteistä? Enpä usko.

Voihan se olla tietty niinkin et Ville on vaan antanu itsestään julkisuuteen huomattavasti fiksumman kuvan, ja todellisuudessa onkin vaan hölmö, säälittävä vanhempi mies. Heh.

Mene ja tiedä.

Vierailija
66/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Him-fani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Him-fanit ovat näköjään selvillä että Lontoossa ne on nähty joku viikko sitten. Joku brittifani oli raportoinut. Se malli on Christel Karhu niminen. Näyttävä pari kyllä, jos huhu on totta.

Ohan se kaunis mimmi, mut mä luulen et ne on ihan frendejä vaa.

Millä perusteella luulet?

Vierailija
67/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ville asu jonkun faninsa kanssa? 

Ei enää, tajusi onneksi heivata sen kotkan.

Älkää noin ilkeitä olko. Tuskin tunsit henkilöä? Kaikkea onnea Villelle. Vaikuttaa jotenkin symppikseltä, hyvä säveltäjä on ainakin. Toivottavasti Ville pääsee röökistä eroon ja löytää puolison, kenties saa lapsia ;)

Hyvä varmaan sinänsä kyllä päästä röökistä eroon. Varsinkin jos on päässyt ensin eroon vähän kovemmista aineista - niin ja viinasta....

Vierailija
68/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

perssiiseen kirjoitti:

Juu kyllä se on homo. On imeny mu kullia ja oon nussinu sitä perssiiseen.

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä.

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Vierailija
69/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen pisteet vaan laskee entisestään. Siitä on tullu vanha rokkipappa-klisee.

Vierailija
70/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perssiiseen kirjoitti:

Juu kyllä se on homo. On imeny mu kullia ja oon nussinu sitä perssiiseen.

Tapasin kerran Ville Valon helsinkiläisessä ravintolassa, kun seurueellemme oli epähuomiossa annettu hänen pöytänsä. Ilmeisesti hänellä oli jonkinlainen oma vakiopöytänsä ja ravintolassa oltiin mokattu asian suhteen (luulivat että hän on tulossa tiistaina vaikka tulikin torstaina tai jotain vastaavaa).

Kuitenkin, paikan johtaja, kovin häpeällisenä (kyse oli siis vähän hienomman pään paikasta) saapui paikalle pahoitellen parhaansa mukaan ja kertoi, että haluaisi jostain syystä siirtää meidät toiseen pöytään. Tietenkin he korvaisivat ruokamme jos vain viitsisimme vaihtaa pöytää. Siskoni ja serkkuni suostuivat tietysti innoissaan heti, mutta itse päätin vähän leikkiä kusipäätä.

Kerroin, kuinka en kykene millään ymmärtämään tällaista ja kysyin miksi ihmeessä emme voisi syödä rauhassa loppuun, kun kerta saavuimme paikalla vasta vartti sitten ja saimme juuri tilattuakin.

Sitten täysin tyhjästä johtajan vierelle ilmestyy Ville Valo, joka kertoo ystävällisesti, että heillä on kyllä aikaa odottaa baarin puolella kunhan saamme lopetettua ruokailumme.

Suurena HIM-fanina menin luonnollisesti itse täysin lukkoon ja pahoittelin vuorostani, miten voimme tietysti siirtyä toiseen paikkaan, että he saavat "oman" pöytänsä.

Ville oli totta kai hyvin kiitollinen, kätteli ja kiitteli minua ja antoi käyntikorttinsakin ja pyysi soittamaan myöhemmin. Keräsin pitkään rohkeutta, mutta sain lopulta puhelimen käteen ja soitin suurelle idolilleni. Lyhyesti kerrottuna, välillemme puhkesi yhdentoista kuukauden seksisuhde täynnä raavasta miesten välistä toimintaa, jota en tule unohtamaan ikinä eläessäni. Kehomme yhtyivät kerta toisensa jälkeen yhdeksi kauniiksi kokonaisuudeksi ja Marokon kauneudesta Ranskan Rivieralle ja aina Galapagoksen rannoille snorkkelit suissamme, Ville Valo ja minä toteutimme riettaimpia homoseksuaalisia mielihalujamme kuudella seitsemästä maanosasta.

Muutoin ihna täysin mahdollista mutta toi käyntikortti ei ollut uskottava kohta.

Vierailija
71/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikasista kuvista päätellen sekä juo että tupakoi taas.

Vierailija
72/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki tietää ettei tommonen suhde tule kauaa kestämään. (Jos semmonen on olemassa)

Ennen pitkää Valo tajuaa taas kerran että sitä on käytetty hyväks, jotta tyttö saa pikkasen enemmän mainetta, ja sen, ettei ihan ratsasteta samoilla aaltopituuksilla. Tai sitten tää tyttö tajuaa ettei se voi tulevaisuuttaan suunnitella vanhan ja väsyneen rokkarin kanssa. Tytöllä kun se on vielä täysin edessä..

Niin surulliselta kun se kuulostaakin, ni näin siinä todennäkösesti kyllä käy.

Vierailija
73/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt kaikki tietää ettei tommonen suhde tule kauaa kestämään. (Jos semmonen on olemassa)

Ennen pitkää Valo tajuaa taas kerran että sitä on käytetty hyväks, jotta tyttö saa pikkasen enemmän mainetta, ja sen, ettei ihan ratsasteta samoilla aaltopituuksilla. Tai sitten tää tyttö tajuaa ettei se voi tulevaisuuttaan suunnitella vanhan ja väsyneen rokkarin kanssa. Tytöllä kun se on vielä täysin edessä..

Niin surulliselta kun se kuulostaakin, ni näin siinä todennäkösesti kyllä käy.

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
74/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vihaa lapsia?

Ei kyllä vihaa, vaikkei niitä elämäntyylinsä ja uransa vuoksi haluakaan. Ville on itseasiassa hyvä tyyppi, ei tippaakan diiva.

Tämä totta, olen kolme kertaa tavannut työkuvioissa. Ville on sympaattinen, kohtelias ja ihan taviksen oloisesti käyttäytyy.

Vierailija
75/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se seurustelee Mapen kanssa?

Vierailija
76/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se seurustelee Mapen kanssa?

Kuka on Mape?!

Vierailija
77/97 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vihaa lapsia?

Ei kyllä vihaa, vaikkei niitä elämäntyylinsä ja uransa vuoksi haluakaan. Ville on itseasiassa hyvä tyyppi, ei tippaakan diiva.

Tämä totta, olen kolme kertaa tavannut työkuvioissa. Ville on sympaattinen, kohtelias ja ihan taviksen oloisesti käyttäytyy.

Sama täällä. Pari kertaa tavannu, kiva heppu ja heittää hyvää huumoria.Ei yhtään ylimielinen ja aika kiltinki oloinen. Toivottavasti löytäs jonkun kivan puolison!

Vierailija
78/97 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääks kukaan millanen tyyppi tää christel karhu oikeesti on?

Vierailija
79/97 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääks kukaan millanen tyyppi tää christel karhu oikeesti on?

No oisko julkisuutta haluava nuori tyttö?

Jos Ville olis ihan perusjamppa, ei olis tyttö luonu katsettakaa noin "vanhaan" mieheen.

Vierailija
80/97 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkansa pitää ja mimmi seurusteli tai tapaili ennen Villeä Villen nuoren muusikko ystävän kanssa. Ulkoisesti muistuttaa kovasti Villen ex jota Ville ei lempannut vaan lähti kyllä ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä