Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

köyhän synttäritarjoilut apuja

Vierailija
05.01.2016 |

Lapseni 15v syntymäpäivät siis Ensiviikolla. Kaikki säästöt meni pakolliseen äkilliseen menoon heti joulun jälkeen. Vieraita ei tule kuin lähimmät eli 12 hlöä ja me kaksi.

Äitini lupasi tehdä täytekakun

Itse ajattelin leipoa jonkin kääretortun tai sitten vain pullaa

Teen itse karjalanpiirakoita ja munavoita, näihin on tarpeet niin ettei tarvi ostaa kuin maito puuroon.

Mikä jokin suolainen vielä? Meillä aina suolaiset tehneet paremmin kauppaansa... Ei ruokarajoitteita mutta vähälaktoosista pitäisi olla. Budjetti 10-15e tähän suolaiseen.

Suklaata, karkkia, kahvia on ja mehua keittelen omista marjoista nyt saa limukat jäädä.

Kiitos 😊

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kattiösllinen jotain hyvää keittoa... Esim kana-kookos taikka lohisoppa. Karjalapiirakoiden lisäksi esipaistettua patonkia iso kasa ja muutama tuorejuusto.

Ja tämä onnistuu 14 henkilölle tuolla budjetilla miten?

Vierailija
22/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuon ikäisille enää mitään sukulaissynttäreitä pidetty. Itse ovat järjestäneet illanistujaisia kavereiden kanssa. Outoa, että haluaa tuollaista (ilmeisesti rahalahjojen toivossa?)

Eihän muillakaan kun ei teilläkään. Ilmeisesti ette ole kovinkaan läheisiä vanhempiesi ja sisarustesi kanssa.

Mm. 15v järjestää illanistujaisia kavereilleen? Ei meillä vaan järjestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijälle, olemme niin pieni suku, että juhlimme kyllä aina kun siihen on aihetta 😊.

Ap

Vierailija
24/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole tuon ikäisille enää mitään sukulaissynttäreitä pidetty. Itse ovat järjestäneet illanistujaisia kavereiden kanssa. Outoa, että haluaa tuollaista (ilmeisesti rahalahjojen toivossa?)

Meillä taas on pakko pitää kun ne sukulaiset puskee vaikka väkisin, oli ikä mikä tahansa, vaikka 48.

Vierailija
25/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tuo ap:n menu kovin köyhältä kuulosta; ap on onnekas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi