Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei parveketta asunnossa?

Vierailija
05.01.2016 |

Mitä olette mieltä? Itse olen aina asunut parvekkeellisessa asunnossa ja kyllä se kiva on, vaikka ei poltakaan tupakkaa enää. Tosin talvella ei siellä tule edes juuri käytyä, en tiedä onko niin hinnanlisäyksen väärti... Kesäkuumalla parveke on kieltämättä ihana paikka!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisten juttu.Kerrostalo ei ole mitään ilman parveketta,hissiä,kylpyammetta ja ovikelloa.

Vierailija
22/23 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita nykyisiä alas asti lasitettuja parvekkeita en ymmärrä. Eihän siinä ole mitään yksityisyyttä, kun on kuin laskikopissa

ei sekään ole kivan näköistä, kun ihmiset sitten peittää niitä alaosia jos millaisilla rääsyillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottomasti pitää olla parveke kerrostalossa.

Nyt on unelmaparveke: ylimmän kerroksen (7.) kaksion iso lasitettu parveke. Lähin talo on noin 150 metrin päässä ja on matalampi. Parvekkeen alalasit on maitolasia, joten ei näy läpi mutta on valoisa. Ilta-aurinko paistaa tähän.

Laitoin pehmeän parvekematon koko lattia-alan peittämään, pöytä, tuolit, grilli, riippumatto, kukkia. Mahtuisi vielä jotain lisää, mutta en tarvitse sinne muuta.

Syön, luen kirjaa, nukun päiväunia, kasvatan yrttejä, joogaan, milloin mitäkin siellä. Kuin extrahuone aikaisin keväällä ja pitkälle syksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä