Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle viimeisen mahdollisuuden,, teinköhän oikein..

Vierailija
05.01.2016 |

Parisuhteessamme on ollut paljon ongelmia, ja viimekesän lopulla selvisi, että mies oli löytänyt festareilta naisen, jonka kanssa selkäni takana pitivät yhteyttä useita viikkoja, samalla käyttäytyen etäisesti kotona. Kun tämä selvisi, otimme suhteessamme ns aikalisän, kuitenkaan eroamatta toisesta. Muutimme vastikään uuteen asuntoon, ja meillä on suhteessa mukana myös pieni lapsi. Nyt kuitenkin selvisi, että mies on viettänyt aikaa mökillä tämän toisen naisen kanssa, jota kohtaan myös tunteita ja kokee löytäneensä häneen yhteyden. Kokee kuitenkin, että olisi vielä halukas yrittämään kotona elämää meidän kanssa, koska on sen meille "velkaa" ja voisi sitten olla sinut itsensä kanssa, jos ei parisuhdetta saada enää toimimaan. Lapsi myös miehelle todella tärkeä!

Miehellä ja tällä naisella edelleen keskusteluyhteys, josta olen tietoinen koska en halua hallita kenenkään elämää. Nainen tuonut selvästi esille, että on tyytymätön miehen päätökseen, koska olisi toivonut toisenlaisen lopputuloksen. Käsittämätöntä tämän naisen toiminnassa kuitenkin on se, että hän ei ole millään tavalla kiinnostunut lapsesta, eikä haluaisi olla edes osa tämän lapsen elämään, jos heille olisi tai on suhde kehittymässä. En myöskään voi ymmärtää, että oma mieheni olisi voinut aloittaa parisuhdetta ihmisen kanssa, joka ei hyväksyisi lasta. Mun on pakko purkaa tämä tänne, koska omat ajatukset niin sekaisin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-todellakin kerrot eron syyn kaikille, miehen on syytä oppia, että teoilla on seuraukset.

-sanot miehelle ja etukäteen ennen eroa myös suoraan sille naiselle, että se on sitten viikko viikko systeemi lapsen kanssa eron jälkeen. Saattaa ennaltaehkäistä eron jopa.

Nimenomaan. Siksihän lapsia on tehty, että niitä voi käyttää kapuloina tällaisissa tilanteissa.

Vierailija
42/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et eroa nyt pitkittät vaan kitumistasi. Liittonne on tapettu miehesi toimesta. Kerro se kaikille. Ei sun tartte valehdella. Tosin ei tartte kaikille missään facessakaan julistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on niin, että parisuhdeongelmia ei hoideta vieraita panemalla, vaan sitä varten on olemassa parisuhdeterapiaa. Joten kyllä tässä mies on ihan itse syyllinen, etkä sinä, jos ja kun päätät jättää hänet uskottomuuden vuoksi.

Siihen saat varautua, että mies on niin sen uuden lasta vihaavan naisen lumoissa, että ei paljonkaan, jos ollenkaan, lastanne tapaile. Se ämmä haluaa miehen ilman lisukkeita - ja miehen palleja pakottaa niin, että aivot ei ole tosiaankaan mukana.

Jos ikinä olivatkaan.

Et ole syyllinen, vastuu on miehellä, kun haki avioterapiaa ihan väärältä "terapeutilta".

Vierailija
44/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämmellä, lapsi oli ehdottomasti molempien toive ja haave joka toteutui. Ja keskustelijoille, en ikinä käyttäisi lasta pelinappulana erotilanteessa. Mies on tietoinen siitä, että erotilanteessa lapsi jää minun luokseni asumaan, ja mies voi tavata lastaan halutessaan kuinka usein tahansa, itsellänihän ei ole yksinoikeutta lapseen vaikka isä toimiikin väärin. Naiseen olin yhteyksissä siksi, että myös hän tietää oman moraalittomuutensa, muuta sanottavaa mulla ei sellaiselle p*askasäkille ole. AP

Vierailija
45/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies kokee, ettei voisi näyttää naamaansa enää missään.. Se ettei asiat ole olleet ennen pettämistä hyvin, on ainoa asia mistä otan myös vastuun, en pettämisestä! Olen eilen ilmaissut miehelleni, että mikäli ikinä enää tekisi näin olisi mies 100% vastuussa selittämään tekonsa kaikille, ennen kaikkea lapselle siitä miksi isi ei asu enää kotona. Tää on vaan niin paskamainen tilanne. Olen miehelle todennut myös, että olen täysin oikeutettu onneen ja jos mies ei kykene sitä tarjoamaan, tulisi miehen lähteä ja antaa mun jatkaa elämääni. Mulla on liikaa tunteita ja siksi tämä tuntuukin niin ristiriitaiselta, koska en olisi ikinä kuvitellut antavani pettäjälle koskaa mitään mahdollisuuksia. Onneksi minullakin on oikeus ja mahdollisuus sanoa, että mies voi pakata kamat ja lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän