Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin just Game of Thronesin viimeisimmän kauden ja täytyy sanoa, että nautin kun Cercei

Vierailija
04.01.2016 |

Virui siellä tyrmässä ja joutui vielä kävelemään alasti takaisin Punalinnaan tukka leikattuna lyhyeksi. Kamala korppikotka, hyi.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lena headey on kyllä ihan pantavan näköinen vaikka onkin vähän vanha.

Vierailija
2/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin cercein puolella. Ne varpustyypithän ihan kahjoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanin kaikista on Jon Snow. Sydän sydän sydän....loputtomasti sydämiä

Vierailija
4/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin cercein puolella. Ne varpustyypithän ihan kahjoja on.

No mutta Cercei on kiero, valehtelija ja kaksinaamainen harppu, joka paneskele omaa veljeään ja serkkuaan ja luulee, että pääsee kaikesta kuin koira veräjästä.

Vierailija
5/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuoli.

Vierailija
6/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Cersei!

Vierailija
7/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos joku voisi vielä tappaa sen Ramsay Boltonin ja Sanasta Pohjoisen vartijan (taitaa olla vanhin elossa oleva Stark?). :)

Vierailija
8/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Cersei!

Anteeksi, meen ruoskimaan itteeni rangaistukseksi. :(

Ap

Vierailija
9/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos joku voisi vielä tappaa sen Ramsay Boltonin ja Sanasta Pohjoisen vartijan (taitaa olla vanhin elossa oleva Stark?). :)

Näitten lisäksi haluaisin nähdä kehittymistä Jamie Lannisterin tarinassa ja myös Arja Starkin juoni voisi liikkua johonkin suuntaan. Toisaalta Vares joutaisi jo kuolemaan pois.

Vierailija
10/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kaks Starkin poikaa on? Rickon ja Brann (?). Niitä ei tainnut näkyä yöllä kaudella ollenkaan. En yhtään muista mitä niille tapahtui edellisellä kaudella, eikö ne olleet menossa Mustaan linnaan Jon Snow'n luo? Ja jossain vaiheessa ne oli jossain tornissa piilossa (villejä?) ja Hodor sai jonkun kohtauksen.

Vierailija
11/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitten lisäksi haluaisin nähdä kehittymistä Jamie Lannisterin tarinassa ja myös Arja Starkin juoni voisi liikkua johonkin suuntaan. Toisaalta Vares joutaisi jo kuolemaan pois.

Olen aika väsynyt ja nauroin Arjalle ja Varekselle.

Vierailija
12/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arja Stark, anteeksi, nauroin. :D

Mutta olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
13/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuoli.

Onneks ei.

Vierailija
14/53 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika väsynyt ja nauroin Arjalle ja Varekselle.

Mä edes huomannut tota Varesta, luin vaan kiltisti Varys ja nyt sit nauran sillekin. :D

- 12

Vierailija
15/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan, että nähdään lisää sitä uutta Kuninkaankaartin jäsentä, ser Robert Strongia ;)

Vierailija
16/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Westerosissa on käytössä agnaattinen primogenituuri tai semi-agnaattinen primogenituuri tietyissä tilanteissa, ei Sansasta kyllä Pohjoisen Vartijaa tule, tai Winterfellin perijää käytännössä missään tilanteessa. Pohjoisen vartija on vielä kuninkaan antama titteli ja koska Starkit on tällä hetkellä leimattu maanpettureiksi, ei kukaan Stark tuota titteliä tule saamaan, ellei Pohjoinen onnistu irroittautumaan Seven Kingdomsista tai Iron Thronea satu saamaan Stark-sympatisoija tai edes Starkeja sietävä hahmo. Käytännössä vaihtoehdot siis rajautuvat mahdollisesti Jon Snowiin, Danyyn tai Tyrion Lannisteriin.

Vierailija
17/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dany on vastenmielinen. Toivottavasti joku lohikäärmeistä vielä roastaa sen.

Vierailija
18/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

m kirjoitti:

Käytti stuntti kohtauksissa. Ei ollut itse alasti.

Vierailija
19/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne kaks Starkin poikaa on? Rickon ja Brann (?). Niitä ei tainnut näkyä yöllä kaudella ollenkaan. En yhtään muista mitä niille tapahtui edellisellä kaudella, eikö ne olleet menossa Mustaan linnaan Jon Snow'n luo? Ja jossain vaiheessa ne oli jossain tornissa piilossa (villejä?) ja Hodor sai jonkun kohtauksen.

Ei ollut viimeisimmällä kaudella koska heidän tarina oli muita niin paljon edellä.

Vierailija
20/53 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m kirjoitti:

Käytti stuntti kohtauksissa. Ei ollut itse alasti.

Muutenhan ei tietenkään olisi ollut ihana =D