Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskejä salilla taas uuden vuoden jälkeen ;D

Vierailija
04.01.2016 |

Heh.. hyvä heille:) mutta voisivat painua vittuun mun kyykkytelineeltä. Kardiolla se paino paremmin lähtee muutenkin

terv. 10 vuotta salia harrastanut M33

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita sinne salillesi, että miksi jakavat ilmaislippuja juuri tammi-helmikuuksi.

Vierailija
42/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yleensä häipyvät vähin äänin viimeistään tuossa maaliskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh.. hyvä heille:) mutta voisivat painua vittuun mun kyykkytelineeltä. Kardiolla se paino paremmin lähtee muutenkin

terv. 10 vuotta salia harrastanut M33

10v? Eli olet klassinen itsetunto-ongelmainen nuudelitukka jonka ainoa saavutus elämässä on ja tulee aina olemaan ihan vitun iso hauis. Sano vielä, että olet pakkikselta niin vaikutelma on täydellinen. Mikäs siinä, urheilu on terveellistä mutta kannattaa miettiä haluaako liittyä siihen hormonipäissään sekoilevien elämämkoululaisten remmiin liittyä.

on aivan totta, UV lupaukset rikkoutuu alle kuukaudessa mutta ei se lihapääfarmikaan ihan täysillä käy.

t: salilla vuodesta 92 lähtien, mutta vain kunnon vuoksi

-m35

Vierailija
44/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa läskit salilla. Ja vanhat. Ja rumat rillipäät. Voisi olla joku painoindeksi ja ikäraja että ketkä sinne saa tulla.

Juu, no sepä harmi. Katsos kun se, että sua vituttaa, on ihan kokonaan sun ongelma. Jos sä ihan itse lakkaat ottamasta pulttia asioista, niin sun oma olo helpottuu heti. Sen jälkeen sä pystyt taas normaalisti treenaamaan niin kuin läskit, vanhat, rumat ja rillipäätkin.

Mua ärsyttää kännykänräplääjät, jotka istuskelee laitteilla, mutta sitten mä yritän ajatella, että ne nyt pitää vaan taukoa ja kattoo treeniohjelmaansa. Ottaa silti välillä pattiin.

45/45 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGA kirjoitti:

rakastan palstailua kirjoitti:

ARGA kirjoitti:

paha se on jos päästää itsensä sairaalollisen ylipainoiseen kuntoon

se kun on yksilön oma syy eikä mikään geeni humputus silti hyvä että edes yrittävät tehdä asialle jotain

Miten sairaalloinen ylipaino ja sen syyt liittyy mihinkään? Ketjun aloittajaa ärsyttää,koska "uudet salilla kävijät" käyttävät "hänen kyykkytelinettään".Ap:n mielestä vain 10 vuotta saleilla käyneillä on oikeus käydä salilla,kukaan,varsinkaan ylipainoinen ei missään nimessä saa aloittaa treenaamista,ainakaan samalla salilla kun ap.

Oikeastaan noille "hyi läskejä,rumia ja vanhoja"-tyypeille ja "pois mun kyykkytelineeltä"-tyypeille voisi perustaa jonkin henkisesti rajoittuneiden,mutta fyysisesti kunnossa olevien kuntosalin.Sitten me normaalit,kaikenkokoiset saisimme treenata rauhassa tavallisilla kuntosaleilla.

sairaalollinen ylipaino hyvinvointi valtiossa olennaisesti liittyy koska veronmaksajana joudun itsekin osallistumaan kustannuksiin joita ylipainon aiheuttamien sairauksien aiheuttamat sairauksien kustannuksiin

Ei edelleenkään liity millään tavalla tämän ketjun aiheeseen.Voit tehdä oman ketjun aiheesta:"Rakastan tyhjästä valittamista,tällä kertaa ottaa päähän että verorahat menevät lihavien hoitoon".

Toivottavasti tiede vielä joskus keksii parannuksen sairaalloiseen tyhmyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä