Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enää ei kannata ostaa lääkkeitä suomesta

Vierailija
04.01.2016 |

Harvalla on sitäpaitsi enää siihen varaa

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

höhöpö. 50 euron omavastuun jälkeen kelakorvaus on isompi kuin viimevuonna mattimeikäläiselle. varmaan kannattaakin lähteä 20 euron kolesterolilääkkeen vuoksi viroon shoppailemaan. Virolaiset apteekit eivät myöskään maksa verojaan SUOMEEEN. Kannattaa valita vähän erilailla seuraavissa vaaleissa vai??

Vierailija
22/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sain ä-kirjaimenkin takaisin. Ihan oikeasti jos välitätte terveydestänne, niin älkää nyt ainakaan netistä tilatko mitään reseptilääkkeitä. Ne voi sisältää ihan mitä tahansa, perunajauhoja ja tai jotain muuta, jopa käyttäjälle vaarallista ainetta. Lääkkeiden väärentäminen on globaalisti todellinen ongelma. t.farmasisti

Tämä on totta. Varovainen kannattaa olla netistä ostaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan myy Yliopiston apteekki väärennettyjä lääkkeitä, mutta se onkin suomalainen apteekki, myös se Viron toimipiste. Tosin Viron lääkemarkkinat ei minun mielestäni ole yhtä turvalliset kuin Suomessa, mutta lähinnä tarkoitin, että on vaarallista tilata nestistä jotain reseptilääkkettä, ilman reseptiä.

Vierailija
24/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en farmasian ammattilaisena ostaisi laakkeita muualta kun apteekista Suomesta. Mieluummin maksan siita etta meilla huolehditaan laakehuollon turvallisudesta, eli saan oikeaa laaketta.

Hahahha, urpo!

Vierailija
26/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro on EU maa ja lääkeet ihan yhtä turvallisia kuin Suomessakin.

Jos toisi samalla viinaa viiden vuoden käyttöä vastaavan määrän.Olutta , viiniä , viskiä, konjakkia,siideriä jne jen . Myös tupakkaa että voisi tarjota vieraille, jos polttaavat.

Vierailija
27/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan myy Yliopiston apteekki väärennettyjä lääkkeitä, mutta se onkin suomalainen apteekki, myös se Viron toimipiste. Tosin Viron lääkemarkkinat ei minun mielestäni ole yhtä turvalliset kuin Suomessa, mutta lähinnä tarkoitin, että on vaarallista tilata nestistä jotain reseptilääkkettä, ilman reseptiä.

Suomessa varuillaan saa olla. Täällä kun ei tiedä mitä saa ja paljonko jälleen hinta on noussut. 

Vierailija
28/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voin olla sinun mielestä urpo, mutta sen verran pitkään ole alalla ollut, sekä apteekissa että viranomaispuolella, että luulen tietäväni mistä puhun. Kaikki ei valitettavasti ole niin kuin ulospäin annetaan ymmärtää. Toistaiseksi luotan vielä Suomen lääkemarkkinoiden turvallisuuteen. Ihan toinen juttu on sitten se että itse en jaksaisi nähdä vaivaa hankkia hyvää lääkäriä virosta reseptejä varten ja sittenkään ostaa lääkkeitäni sieltä. t. farmasisti

Vierailija
29/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne taas noussut vai? 

Vierailija
30/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, voin olla sinun mielestä urpo, mutta sen verran pitkään ole alalla ollut, sekä apteekissa että viranomaispuolella, että luulen tietäväni mistä puhun. Kaikki ei valitettavasti ole niin kuin ulospäin annetaan ymmärtää. Toistaiseksi luotan vielä Suomen lääkemarkkinoiden turvallisuuteen. Ihan toinen juttu on sitten se että itse en jaksaisi nähdä vaivaa hankkia hyvää lääkäriä virosta reseptejä varten ja sittenkään ostaa lääkkeitäni sieltä. t. farmasisti

Oletpas uskottava, kun et osaa kirjoittaa edes tutkintonimikettäsi oikein. :D

TIEDOKSESI: SE ON FARMASEUTTI

Vierailija
31/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että farmasian alalla on sekä farmaseutteja, proviisoreja, jopa farmasian tohtoreita ja näistä molemmista ammattiryhmistä puhutaan yleisesti farmasisteina.

Vierailija
32/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka enää ostaa mitään suomesta? Arkkupakastin + kerran viikossa tai kahdessa viikossa viroon hakemaan ruokaa. Pitääpä varmaan alkaa ostamaan lääkketkin sitten samoilla reissuilla. Tulee näin jo halvemmaksi kuin ostaa ruokaa Suomesta. Tulis nyt vaan vielä se tunneli Helsingin ja Tallinan välille.

Täältä pohjoisesta ei niinvain pääse köyhä ihminen viroon eikä muihinkaan maihin. Katsos kun täälläkin asuu ihmisiä.

Vierailija
33/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas uskottava, kun et osaa kirjoittaa edes tutkintonimikettäsi oikein. :D

TIEDOKSESI: SE ON FARMASEUTTI

Tiedoksesi itsellesi, kaikki farmaseutit ovat farmasisteja, mutta kaikki farmasistit eivät ole farmaseutteja ;)

Vierailija
34/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on saamattomia joo. Viron lääkärit saattavat parantaakin. Minä ainakin kokeilen. 

Vierailija
35/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en farmasian ammattilaisena ostaisi laakkeita muualta kun apteekista Suomesta. Mieluummin maksan siita etta meilla huolehditaan laakehuollon turvallisudesta, eli saan oikeaa laaketta.

Olipas ylläri, että apteekkarikin saatiin tähän ketjuun monopoliaan puolustamaan. Suomalaisilla apteekkareilla on järjestäin miljoonatulot, joten suurimmaksi osaksi maksat monopolin suoman kilpailuttoman tilanteen johdosta ainoastaan apteekkarien valtaisista katteista, etkä mistään kuvitteellisesta "lääkehuollon turvallisuudesta" 

Hyvin kuvaavaa, että tämäkin monopolin kannatusviesti oli kirjoitettu jossain palmujen alla samppanjalasi toisessa kourassa. 

Vierailija
36/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 35, onkohan sinulla tietoa mistä lääkkeen hinta muodostuu? Ja että resepti- ja käsikauppalääke on aina saman hintainen riippumatta siitä ostatko sen Helsingistä vai "Takahikiältä". Eipä siitä  4 euron Burana-paketista hirveästi apteekkarille jää...

Vierailija
37/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hinnat voivat muuttua, mutta saman taksan voimassaoloaikana hinta on joka apteekissa sama.

Vierailija
38/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin hinnat voivat muuttua, mutta saman taksan voimassaoloaikana hinta on joka apteekissa sama.

Paitsi suomen rajojen ulkopuolella. 

Vierailija
39/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FarmaSISTI ei ole mikään ammatti tai tutkinto, trolli.

t. Farmaseutti

Vierailija
40/62 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FarmaSISTI ei ole mikään ammatti tai tutkinto, trolli.

t. Farmaseutti

Sinä et kyllä mikään farmaseutti ole, jokainen alan ihminen tietää mitä farmasistilla tarkoitetaan.